Autor Wiadomość
bully
PostWysłany: Śro 6:12, 14 Sty 2015    Temat postu:

ogranicznik jest ale aluminiowy, na karterach mam już około 0,5 mm dziury po listkach, a moto ma jeszcze pierwszy cylinder sel A.
Kajtek DBL
PostWysłany: Wto 22:38, 13 Sty 2015    Temat postu:

U mojego zioma w 300 exc tak samo się uwaliły listki w VF 3. Wydaję mi się że jest to wina braku ograniczników.
grzegorzszw
PostWysłany: Pon 19:42, 12 Sty 2015    Temat postu:

Podobno takie rzeczy właśnie dzieją się w VF3, stąd ograniczniki w VF4. Jeśli chcesz to niedługo pewnie będę sprzedawał kompletny zawór VF4 Smile .
bully
PostWysłany: Pon 19:00, 12 Sty 2015    Temat postu:

a co jakas wada fabryczna że trzeba cały kupic?

Jakoś nie wierze w słowa że takie rzeczy zdarzaja się w 2T, bo jeżdze juz od dłuzszego czasu na 2T i nigdy nie bylo problemów, ale nigdy tez nie miałem vforce3
Czytając różne tematy, wychodzi na to że zawsze pada dolny listek w vforce3.
major000
PostWysłany: Pon 18:50, 12 Sty 2015    Temat postu:

Niestety takie rzeczy się zdarzają w 2t. Raczej nic nie wpadło skoro mówisz że dolot jest szczelny. Poprostu zmęczenie materiału wystąpiło. Co gorsza jest bardzo duża szansa że sama wymiana listków nie pomoże i trzeba całą kasetę kupić.
bully
PostWysłany: Pon 18:39, 12 Sty 2015    Temat postu:

Opowiadać mi tu jaka mogła być przyczyna:


Podejrzewam że to mogła być przyczyna nagłego zaniku średnich obrotów. Chociaż wtedy patrzyłem na membranę nie wyjmując jej przez wyjęty gaźnik i było ok. Dzisiaj odpaliłem dziada oczywiscie dalej nie było srednich, nagle zdechł, kawałek membrany przykleił sie do świecy.

Dziura jest tylko w jednym listku tym od dołu, więc może coś wpadło, ale co jak filtr, airbox czyściutki. To co zostało z listka jest luźne w podstawie, podczas gdy reszta dobrze siedzi, Jako że motocykl niedawno zakupiłem nie wykluczam tez że ktoś mógł podmienić listki.[/img]
theodor
PostWysłany: Pią 19:21, 28 Lis 2014    Temat postu:

Już ogarnięte, zmontowane, odpalone
theodor
PostWysłany: Pią 19:46, 21 Lis 2014    Temat postu:

ok, dzieki za odpowiedź

EDIT:

Aby nie mnożyć tematów.
Mam nowe listki zaworu. W komplecie są carbonowe zewnętrzne i te żółte z tworzywa idące pod te carbonowe.
I teraz mam pytanie, którą stroną montuje się te z tworzywa? Z jednej strony są gładkie z drugiej szorstkie. Którą stroną montuje sie je w stosunku do korpusu zaworu?
Niby jest na nich stempelek TOP, ale niewiele to mówi w praktyce.
barek253
PostWysłany: Czw 19:22, 20 Lis 2014    Temat postu:

tak zużycie
theodor
PostWysłany: Czw 19:15, 20 Lis 2014    Temat postu:

Wymiana to nie problem, interesuje mnie geneza usterki. Czy jest to wynik normalnego zurzycia czy typowej usterki czy szukać problemu gdzie indziej a to jest jedynie konsekwencja.
barek253
PostWysłany: Czw 19:07, 20 Lis 2014    Temat postu:

zdarza się to nawet w nowszych sprzętach
musisz wymienić listki lub całą membranę
do tego jak masz boysena a nei v vorca to do takiego musisz szukac listków
theodor
PostWysłany: Czw 12:45, 20 Lis 2014    Temat postu:

Krawędź jest poszczerbiona i wygląda na upaloną, carbon jest może nie zwęglony ale termicznie odbarwiony.
szakul123
PostWysłany: Czw 12:18, 20 Lis 2014    Temat postu:

Upaliła? czy odłamała
theodor
PostWysłany: Czw 9:56, 20 Lis 2014    Temat postu: Zawór membranowy

Witam

KTM EXC 200 2010



Jako totalny laik który w przypadku silników 2-suwowych zatrzymał się na etapie wsk i mz potrzebuję konsultacji.



Upaliła mi sie krawędź listka zaworu membranowego.

Co ciekawe tylko jednego listka, drugi jest jak nowy.



Oryginalny zawór Boyesen.



I tutaj pytanie.



Czy jest to standardowa usterka wynikająca z eksploatacji czy objaw i konsekwencja innej niesprawności?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group