Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 9:18, 24 Lis 2014    Temat postu:

300V, zmieniam jak mam kase :d średnio wychodzi co 20mth
macca
PostWysłany: Pon 0:50, 24 Lis 2014    Temat postu:

a jaka oliwą zalewasz? I co ile zmieniasz średnio?
henio12323
PostWysłany: Nie 22:45, 23 Lis 2014    Temat postu:

oryginalne, doloty juz 2 X zmieniane, wydechy raz, cylinder nowy, przebieg spory ale jeździ jak trzeba Very Happy
macca
PostWysłany: Nie 13:54, 23 Lis 2014    Temat postu:

Henio to twój sprzęt pewnie z 1000 mth ma łącznie Very Happy Nicasil kładłeś nowy, zawory masz oryginały czy te kibblewhite?
henio12323
PostWysłany: Sob 8:52, 22 Lis 2014    Temat postu:

exc 525..

dodam że w sumie potem załozyłem nową korbe i nowy tłok, po 80 mth poszedł tłok, wsadziłem nowy oryginalny nie pamietam ile juz wylatane ale z 200 bedzie i teraz tez juz korbe zmieniam. Very Happy

ale z roku na rok ostrzej ganiam wiec to tez ma znaczenie
Wojtekzne
PostWysłany: Pią 23:38, 21 Lis 2014    Temat postu:

Chodzi mi o moto 250 w 4t mx a nie enduro. A Ty Henio na czym latasz ?
KristofSX
PostWysłany: Pią 23:37, 21 Lis 2014    Temat postu:

@henio
nic dodac nic ująć Very Happy
u mnie korba szła razem z tłokiem na 120, póżniej tłok na 200, i korba + tłok na 320 (chociaż żadnego luzu nie było) czyli też 2tłoki x 1 korba
henio12323
PostWysłany: Pią 23:22, 21 Lis 2014    Temat postu:

bo mniej wiecej tyle wytrzymuje ale reguły nie ma. dla przykładu ja miałem 1 tłok mase mth nabite jakies 400-450 załozyłem nowy tłok, korba nie miała luzów, i po 80 mth padła korba. wiec jakies 500 mth korba, gdyby wymieniac tłok co 250 mth czyli tak w sumie realnie, to akurat mniej wiecej korba na 2 tłoczki. ale jak ktoś katuje korbe, np gania na niskich obrotach a wysokich biegach, nie dogrzewa sprzetu itpt itd to moze wymienic równie dobrze tłok z korbą na raz Razz
pawciak12
PostWysłany: Pią 22:50, 21 Lis 2014    Temat postu:

ja nie wiem skad to sie wzieło ze korba co dwa tłoki musi byc wymieniona...
major000
PostWysłany: Pią 22:44, 21 Lis 2014    Temat postu:

Z reguły się to robi razem żeby zaoszczędzić czas i pieniądze. Tutaj mogło być tak że założył rzeczywiście nowy tłok na słabą korbę. Pojawiła się większa kompresja, i ten słaby korbowód bardzo szybko się zużył, pojawił się luz, zaczął stukać i go wymienili. A tłoka że nowy nie ruszali.
Nie ma reguły kiedy wymieniasz korbę. Reguła co dwa tłoki ma się nijak do rzeczywistości.
Wojtekzne
PostWysłany: Pią 22:38, 21 Lis 2014    Temat postu: Wymiana korby

Witam panowie mam takie pytanko. Jade jutro oglądać moto 4t i tu jest pytanie sprzedający twierdzi, że korba wymieniona 4h temu bez tłoka. Zapytałem dlaczego twierdzi że wyszło to z godzin. No ale to nie jest tak że np 2tłoki i korba idzie ? Rozpoławiać silnik i dawac uszczelki specjalnie jak tłok niby 45h temu robiony. Troche dla mnie dziwne.NIby częsci do wglądu ma ale takie częsci to i ja mogę załatwić

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group