Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 22:34, 18 Mar 2011    Temat postu:

Ja przed wymianą miałem 4,po wymianie na IWS-a czyli orginał miałem
7,ale słyszałem ,że jak się założy np DIDa to na nowym są 4.U mnie miał 4 ząbki i wytrzymał 200 mth [też IWIs],więc sumienie nie pozwoliło mi go zostawić w silniku Very Happy
wójo
PostWysłany: Nie 11:50, 13 Lut 2011    Temat postu:

u mnie przed wymiana mialem 3zabki, po wymianie na nowy mam dalej 3 zabki, łancuszek zmienilem profilaktycznie.
batsopot
PostWysłany: Śro 21:53, 09 Lut 2011    Temat postu:

dx za info
KristofSX
PostWysłany: Śro 9:50, 09 Lut 2011    Temat postu:

hej
ja wymieniam jak jest 1-2, a z nowym - to normalne

pozdro!
batsopot
PostWysłany: Wto 22:44, 08 Lut 2011    Temat postu: rorzad

Witam
mam pytanko dotyczace rozrzadu
ile powino pozostac zabkow "klików"na napinaczu do wymiany i po zmianie na nowy?

problem był taki pozostałlo mi dwa
wymieniłem rorzad czyli łancuszek i mam tylko cztery
zastanawiam sie dlaczego tak mało( wymieniłem tez slizg od napinacza)?
co mozna sadzic ??????? Shocked
ktm525 exc2004
pozdrawiam . bat

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group