Autor Wiadomość
KristofSX
PostWysłany: Nie 21:44, 22 Wrz 2019    Temat postu:

to zależy od wgniecenia, wycena indywidualna,
Pajka
PostWysłany: Nie 19:09, 22 Wrz 2019    Temat postu:

Dzięki Kristoff. Skontaktuję się z nim. Mogę wiedzieć ile ta przyjemność?
KristofSX
PostWysłany: Nie 17:50, 22 Wrz 2019    Temat postu:

Pajka napisał:
Odgrzeję kotleta, czy macie namiary na kogoś kto prostuje kolanka do 4t? Muszę w swoim kacie wyprostować

ja wysyłałem do kolegi forumowego "majster"
majster128@interia.pl
porządna robota!
Pajka
PostWysłany: Nie 17:37, 22 Wrz 2019    Temat postu:

Odgrzeję kotleta, czy macie namiary na kogoś kto prostuje kolanka do 4t? Muszę w swoim kacie wyprostować
Czepek
PostWysłany: Pon 22:56, 01 Gru 2014    Temat postu:

zajmuje sie prostowaniem cisnieniowo,bez spawania i naruszania struktury wydechu 793 395 514
barek253
PostWysłany: Sob 18:32, 29 Lis 2014    Temat postu:

http://www.24mx.pl/przyrzad-do-prostowania-wgniecen-w-rurach-wydechowych?search=true
podpatrz sobie
i do 30 nie dojdzie bez przesady
i najpierw grzejesz a później dopiero bijesz powietrze
henio12323
PostWysłany: Sob 18:06, 29 Lis 2014    Temat postu:

to sie domyslam, wiec chyba wszystko jasne, jeden korek to nie problem bo na sztywno cos zamontować gorzej drugi. widze że gość ma wentylek jak w rowerze, da rade żeby to wytrzymało ? bo rozumiem że nie moze byc wpieta spręzarka, bo mi cisnienie "cofnie" do spręzarki i nie bedzie siły żeby wypchnąć wgniotke
kzq
PostWysłany: Sob 17:47, 29 Lis 2014    Temat postu:

Tylko zwróćcie uwagę na to iż na początku nabijasz te powiedzmy 8 bar, grzejesz palnikiem przez co powietrze w środku dyfuzora się ogrzewa oraz rozszerza i ciśnienie wewnątrz rośnie kilkukrotnie. Gość na tym filmiku pisał na końcu że ciśnienie może dojść nawet do 30 barów, także z korkami uwaga.

Gość na filmie grzeje tylko miejsce wgniecenia, a ogrzewając metal do czerwoności a nawet białości robi się on bardziej "plastyczny".
barek253
PostWysłany: Sob 17:14, 29 Lis 2014    Temat postu:

a myśłisz że on prostuje inaczej?
najważniejsze to dobrze nagrzać i kilkoma atm wypchasz
henio12323
PostWysłany: Sob 15:09, 29 Lis 2014    Temat postu:

hehe gdybym miał palnik, i nieco większą spręzarke sam bym sie własnie pobawił z prostowaniem. o majstrze słyszałem pewnie do niego uderze.


ale widze na tym jednym filmiku że gość do 2T pomuje pompką na 12V z samochodu chyba, i podgrzewa zwykłym palnikiem. w sumie też takie rzeczy mam i moze zaryzykuje, tylko orientuje sie ktoś jakim cisnieniem nabijać ? 8 barów starczy ?
pawel
PostWysłany: Sob 14:53, 29 Lis 2014    Temat postu:

Taki przykład że metoda z zamrażaniem działa na kolankach 4t
http://www.thumpertalk.com/topic/894901-2-stroke-pipe-dent-removal/
KozioŁ
PostWysłany: Sob 14:03, 29 Lis 2014    Temat postu:

wszystko super tylko dyfuzor jest wykonany z nieporównywalnie cieńszej blachy niż kolanko 4T Wink
pawel
PostWysłany: Sob 13:49, 29 Lis 2014    Temat postu:

Kolanka 4t prostuje sie tak samo jak do 2t. Są do tego specjalne zestawy, które można zrobić pewnie samemu. Po rozgrzaniu uszkodzeń palnikiem, pompuje sie do środka sprężone powietrze, po zatkaniu obu końców .
np: https://www.youtube.com/watch?v=cSHD9tI2vWM
Co do prostowania na "ciepło".. po tej operacji wydech może nie pasować.. może być trochę prostowania..

Jest jeszcze sposób "domowy" na naprawe kolanek 2t i 4t..Zalewa sie środek wodą, i po zatkaniu końcówek wsadza do zamrażarki.. powinno coś wyprostować. Wszystko zależy od uszkodzeń.. proces można kilka razy powtórzyć. Przykład https://www.youtube.com/watch?v=Fcmnde21R-0
KristofSX
PostWysłany: Sob 12:45, 29 Lis 2014    Temat postu:

pawciak12 napisał:
bez sladu? czyli bez rozcinania?

bez rozcinania

http://www.ktmracing.fora.pl/gielda,14/s-regeneracja-dyfuzorow-i-kolektorow-wydechowych,6666.html
pawciak12
PostWysłany: Sob 11:49, 29 Lis 2014    Temat postu:

bez sladu? czyli bez rozcinania?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group