Autor |
Wiadomość |
sosikon333 |
Wysłany: Sob 10:00, 29 Kwi 2017 Temat postu: |
|
siemka i co zdiagnozowales problem ? mam identycznie to samo i nie moge znalezc przyczyny a troche to denerwuje |
|
|
punk891 |
Wysłany: Nie 15:37, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
Nagraj jakiś filmik, bo nie zawsze wszyscy mają na myśli to samo. Łatwiej będzie Ci coś doradzić. |
|
|
Dobman |
Wysłany: Nie 10:26, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
Zawor jest ustawiony jak trzeba. Poskladany też dobrze. |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 13:34, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
A patrzyliście przez okno inspekcyjne czy mechanizm zaworu wydechowego dobrze się połączył podczas montażu cylindra? w jakim stanie wogóle jest cały mechanizm zaworu? jest dobrze wyregulowany? |
|
|
Dobman |
Wysłany: Sob 13:29, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
Z 2/4 do 3/4. Problem jest taki, że jak byśmy nie ustawili iglicy i wyregulowali to i tak przerywa, regulacja prawie nic nie zmienia tego przerywania. |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 13:24, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
Co to wogóle za stwierdzenie "słabo reaguje na regulacje"....z tego co ty mówisz to masz problem z przejściem z obrotów 1/4 do 2/4 lub z 2/4 do 3/4. Aż się prosi o regulację iglicą i dyszą paliwa(nie główną tylko od składu mieszanki). |
|
|
Dobman |
Wysłany: Sob 13:19, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
Membrana sprawdzana. Naprawia mi go mechanik, i mówi, ze słabo reaguje na regulacje. |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 13:14, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
To ewidentnie wskazuję na gaźnik. Co konkretnie robiłeś przy gaźniku? Membrane sprawdzałeś czy cała? |
|
|
Dobman |
Wysłany: Sob 12:27, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
Nie macie pomysłu co to może być? Zmieniony cały stator z cewkami i impulsatorem. Stacyjka omijana. Praktycznie próbowałem już wszystkiego. Nie wiecie co to może być? KTM przerywa dalej przy wchodzeniu w rezonans. |
|
|
Dobman |
Wysłany: Pią 11:04, 05 Gru 2014 Temat postu: |
|
Silnik byl calkowicie rozbierany, bo uszczelka miedzy polowkami byla zle zlozona. Zmieniany tlok uszczelniacze i lozyska. Wczesniej nie bylo problemu z przerywaniem ale bral olej. Jeszcze zostala wpieta stacyjka. Moze to byc z tym zwiazane? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 10:17, 05 Gru 2014 Temat postu: |
|
a jaki remont był robiony?
dyszami też się bawiłeś?
jak wygląda świeca?
nie lejesz za dużo oleju do mieszanki? |
|
|
Dobman |
Wysłany: Pią 7:55, 05 Gru 2014 Temat postu: |
|
Testy gaznik/iglica tez juz były. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 23:48, 04 Gru 2014 Temat postu: |
|
może być gaźnik do regulacji
jeżeli na wolnych jest ok, na wysokich jest ok to po testuj iglicę, daj o ząbek niżej i zobacz co się będzie działo |
|
|
jachus0 |
Wysłany: Czw 23:43, 04 Gru 2014 Temat postu: |
|
Jeżeli przerywa po rozgrzaniu to może być problem w elektryce np. cewka, trzeba by poszukać |
|
|
Dobman |
Wysłany: Czw 22:24, 04 Gru 2014 Temat postu: KTM EXC 125 2009 przerywa |
|
Witam. W exc byl robiony remont silnika, pozniej byl rozbierany jeszcze raz, poniewaz bral olej ze skrzyni. Po tych zabiegach przestal brac olej, lecz kiedy zaczyna sie zbierac, strasznie przerywa. Przechodzi ten moment i ciagnie juz normalnie. Wszystko dzieje sie dopiero po dobrym rozgrzaniu. Zmieniane jeszcze ostatnio uszczelniacze na wale dla pewnosci. Swiece, filtr i reszta sprawdzane. Wiecie co moze byc nie tak? |
|
|