Autor Wiadomość
lukasz_vip
PostWysłany: Śro 2:00, 16 Lut 2011    Temat postu:

SEM - zapłon w KTM'ach do rocznika 1998 lub 2000 w zależności od modelu.
Maciek_KSF
PostWysłany: Wto 22:48, 15 Lut 2011    Temat postu:

a co to jest to SEM?
fxrider
PostWysłany: Wto 22:10, 15 Lut 2011    Temat postu:

Tylko weź kup w PL takie pełnoletnie, niemal wyczynowe moto w dobrym stanie Wink
To są najtańsze LC4 na rynku i rzeźbiarze wszelkiej maści uczą się na nich patentować i oszczędzać, bo normalny remonto przekracza wartość moto (a o części ciężko).
Moim zdaniem pytanie o awaryjność trochę mija się z celem, bo w przypadku tych moto to loteria co się zastanie.
lukasz_vip
PostWysłany: Wto 21:41, 15 Lut 2011    Temat postu:

Awaryjność ta sama bo to te same silniki tylko z innym cylindrem, głowicą i tłokiem. CO do awaryjności tych roczników to może być troszkę gorzej od modelu 620. Na pewno trzeba dbać o olej bo mają mały obieg oleju i jeszcze stary typ smarowania silnika. Do tego dochodzi padający czasem SEM. Ogólnie jak moto zadbane to zrobi dużo km. Na forum niemieckim jest kolo, który ma KTM 600 od nowości i teraz ma przelatane na nim 130tys km w terenie i dalej lata na oryginalnym tłoku.
Maciek_KSF
PostWysłany: Wto 18:54, 15 Lut 2011    Temat postu: 400 a 600

Witam. Mam pytanko, jak będzie wyglądać zestawienie mocy i innych walorów 2 KTM, 400 i 600 lc4?
KTM 400 lc4 1993r, a KTM 600 lc4 1994r.
o 600 nie co wiem, więc chodzi mi o porównanie ich głównie pod względem mocy (odczuwalnej) i awaryjności.
Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group