Autor |
Wiadomość |
major000 |
Wysłany: Wto 13:16, 30 Gru 2014 Temat postu: |
|
skoro dociągali to mechaniczny manualny. |
|
|
CivicTypeR |
Wysłany: Wto 12:53, 30 Gru 2014 Temat postu: . |
|
dokładnie nie wiem , w serwisie zmieniałem na manualny ale czy była tam sprężynka to nie mam pojęcia, przed sprzedażą dociągali ten napinacz może coś poszło nie tak.. |
|
|
major000 |
Wysłany: Wto 12:47, 30 Gru 2014 Temat postu: |
|
mechaniczny ze sprężynką czy manualny? |
|
|
CivicTypeR |
Wysłany: Wto 12:24, 30 Gru 2014 Temat postu: . |
|
Napinacz założyłem mechaniczny |
|
|
major000 |
Wysłany: Wto 12:11, 30 Gru 2014 Temat postu: |
|
Myśle że jego odpalanie na pych było przyczyną awarii. Tam był oryginalny hydrauliczny napinacz czy tuningowy zamiennik mechaniczny? Jeśli hydrauliczny to bardzo możliwe że podczas odpalania na pych nie zdążył złapać ciśnienia i napiąć łańcucha. Podczas odpalania na pych działa inna siła na rozrząd niż podczas normalnego kopania. Rozrząd przeskoczył niewiele ale na nieszczęście właściciela motor odpalał. Jeździł na przestawionym rozrządzie i kwestią czasu była awaria. |
|
|
CivicTypeR |
Wysłany: Wto 12:08, 30 Gru 2014 Temat postu: . |
|
około 30mth |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Wto 12:07, 30 Gru 2014 Temat postu: |
|
jaki przebieg od tego remontu? |
|
|
CivicTypeR |
Wysłany: Wto 12:05, 30 Gru 2014 Temat postu: . |
|
Morze mam szczęście ale nie lubię takich sytuacji .. |
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Wto 11:47, 30 Gru 2014 Temat postu: |
|
Masz szczescie ze sprzedałes |
|
|
CivicTypeR |
Wysłany: Wto 11:13, 30 Gru 2014 Temat postu: ... |
|
Mam juz wiadomość co sie stało z moto, ogólnie masakra , pękł zawór kawałek wpadł do cylindra i zrobił spustoszenie, cylinder korba, tłok itp, sie posypało, chyba kupiec miał ,pecha, ze tak sie stało.. bo przed sprzedażą moto przeszedł komp. przegląd i wszystko było ok..
Obiecałem ze pomogę szukac silnika tak ze jak ktos ma to prosze pisac sx-f 250 , 08r. |
|
|
punk891 |
Wysłany: Pon 20:14, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
Dlatego najlepiej na umowie zaznaczyć wyłączenie rekojmi i spać spokojnie, a nie się martwić, że jakiś buc po kilku dniach z płaczem przyleci, że nasza wina. |
|
|
żółf |
Wysłany: Pon 18:30, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
Masz rachunek z KTMa? Daj go kolesiowi i niech sam sprawę załatwia, a nie Tobie dupę truje. Zrobiłeś serwis, więc czego więcej trzeba? |
|
|
CivicTypeR |
Wysłany: Pon 17:26, 22 Gru 2014 Temat postu: . |
|
w sx-f to norma z kopnikiem sam zgubiłem przez to ze urwała sie śruba mocująca i żegnaj. Teraz sie zastanawiam czy moze serwis co zje..ał, miałem mechaniczny napinacz łańcuszka możne za mocno dopieli... juz sam nie wiem. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 17:21, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
na pych najgorsze to moze byc jakies udary na skrzynie - jak slabo sie rozpedzi, i moto pare razy pusci iskre i zapali mieszanke, to idzie spore obciazenie na skrzynie, i jedynie cos to taka opcja widze, ale ja nie raz odpalalem i bylo okej, w koncu to nie plastelina ani szklo tylko dosyc pancerna skrzynia biegow.
dowedz sie co dokladnie padlo. rozrzad tlok czy zawory tutaj nie powinny zadnych dodatkowych obciazen przenosic |
|
|
luksw |
Wysłany: Pon 17:18, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
może przy odpalaniu na pych przeskoczył mu rozrząd i otwiera zawór kiedy tłok jest w nieodpowiednim miejscu a zamyka kiedy powinien być otwarty dlatego teraz nie da się odpalić na pych ani na kopke ( "przekopanie" kompresji będzie niemożliwe )..
ps. Jak można zgubić kopke jak dla mnie gość coś kręci ( o ile motor był w takim stanie jak piszesz) |
|
|