Autor |
Wiadomość |
zbyster |
Wysłany: Śro 17:21, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
no cena jest kusząca bo 8500zł do negocjacji, za 2006 rok,
za ktm exc to pewnie trzeba by dołożyć ze 3000zł za ten rok. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 21:54, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
(edytuj posty )
doswiadczenia duzego nie mam, ale miałem 2 znajomych co własnie jeden miał 2007 chyba drugi koło 2010, ogólnie nie narzekali, moto jeździ na prawde nieźle, mozna poweiedziec że duzo od konkurencji nie odstaje. jak z trwałoscią ? np takie sprzegło to duzo kwestia jazdy, jak sie uprzesz to kazde spalisz na jednym wypadzie.... rama tez nie pękała ani nie było problemów. skrzynia też nikt nie narzekał żeby sie sypała notorycznie - wiadomo trzeba o to dbać, umiec zmieniac biegi to nie bedzie niespodzianek. ale też trzeba pamietac że to 10 letnie moto... i z samego zuzycia moze cos sie rozlecieć. jedynie co narzekali to na takie pierdoły, ze wszystko szybko sie "rozklekotało" szybko, jakies klamki, dzwignie, łozyska ramy dosyc czesto padały, niby pierdoły ale jak chce sie mieć 100% sprawne moto, to jednak to drażni. |
|
|
zbyster |
Wysłany: Wto 14:44, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
a jak z trwałością skrzyni,sprzęgła ,ramy?
Jak dół obrotów?(pytam głównie o rocznik 2006) |
|
|
zbyster |
Wysłany: Pią 11:47, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
doświadczenie hmmm, z 2 suwami żadne(poza motorynką i wsk )). Teraz sprzedałem SXF 250, a przedtem miałem lc4 620. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 16:09, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
zbyster - a masz jakies doswiadczenie ? ogólnie GG jest słabszy pod kazdym względem niz ktm, chodzi o eksploatacje, tzn międzyczasy remontowe podobne co modele EXC.. ale jakosc wykonania i przemyslenie konstrukcji troche słabsze. |
|
|
zbyster |
Wysłany: Czw 15:20, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
witam. I jak wygląda eksploatacja GG EC 300 z czasem? Jak z trwałością gwintów,śrub,skrzyni itd? |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 14:43, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
Witam
Taki problem, zerwany gwint w gnieździe głównej dyszy w gaźniku.
Miał ktoś taki problem? jak to naprawić?
Dzięi
Pozdr |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 5:25, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Wielkie dzięki! |
|
|
Danko |
Wysłany: Czw 16:49, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Szukaj na tym forum (angielskojęzyczne), jest cały dział związanych z gaźnikami do gasgas.
Keihin PWK 38, to jest bardzo popularny gaźnik, tylko trzeba trochę chęci, aby przeszukać tematy
http://www.gasgasrider.org/forum/forumdisplay.php?f=15 |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 6:00, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Wyższa szkoła jazdy z tymi przeróbkAmi. Dalej wrócę do tematu zdlawienia go na gaznikU. Macie jakieś propozycje? |
|
|
Danko |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 16:19, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Cenowy dramat.
Będę musiał go wykastrować na gaźniku.
tylko jak? |
|
|
Danko |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 12:37, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
heh mam wersję z rozrusznikiem.
Dobra to jak zestroić gaźnik?
Włożyć większa dyszę główną żeby go przylewało w górnych obrotach? |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 16:58, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
Możesz kupić ciężkie koło zamachowe S3-FW-638, koszt 255 zł w Mparts Opole.
Jest jeszcze inna droższa opcja, czyli kupić pokrywę zaworu wydechowego z regulacją, koszt około 300 euro. Obie opcje dostępne tylko w motorach bez rozrusznika. |
|
|