Autor |
Wiadomość |
fxrider |
Wysłany: Wto 23:40, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
140/80-18 jest wręcz dedykowana do LC4. |
|
|
mariantofana |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Wto 22:19, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
tak jak pisze fxrider masz tam oznaczenia cyferkowe- skala od 1 do 7 o ile sie nie myle. jak spojrzysz na ten plastikowy pierścień, którym się kręci powinny być tam wytłoczone cyferki, po obu stronach.
pozDRo |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 21:48, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
gorne pokretlo jest oznaczone , ale dolne juz nie , no ale sprawdze organoleptycznie roznice w odbicu. |
|
|
fxrider |
Wysłany: Wto 20:44, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
Powinieneś mieć cyferki na plastikowym pokrętle. Dolne pokrętło służy do regulacji tłumienia odbicia, więc im większą wartość ustawisz tym wolniej amorek będzie wracał. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 20:20, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
w ktora strone kreci sie dolna regulacja amora centralnego , tzn w ktora jest + a w ktora - |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 19:01, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
jak bardzo lamliwe macie plastiki ? ja dzis lekko nadlamalem przednia owiewke z gory , nawet nie wiem czym , w bocznej tylnej tez jedno mocowanie na tzw klips do subframe ramy peklo i odpadlo .
p.s czy halasuajcy kosz sprzegla to lozyska pod koszem do wymiany ? . Co ciekawe slychac to wyrazniej w kasku niz bez. Po wduszeniu klamki ucicha . |
|
|
fxrider |
Wysłany: Śro 23:48, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
Ściągasz koło, wyjmujesz tą zawleczkę a potem uderzasz w wystającą część trzpienia - musi "wyskoczyć", bo tam na takej "beczułce rozporowej" siedzi - dalej będzie dał się już łatwo wyciągnąć. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Śro 21:50, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
pany , jak wyciaga sie klocki z tylnego zacisku ? wyciaglem sprezynke zabezpeiczajaca kolek , kolek kreci sie dosc luzno , ale nie idzie go wyjac z zacisku. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 21:17, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
ja dzis pierwzy raz po legalu latalem, zmiana komina duzo dala , motocykl naprawde konkretnie zapierdala w nawet na drogowych przelozeniach , zawiecha WP cudnie wybiera, niestety moc = spalanie :/ , ale dokladniej powiem jak zrobie 100 km , bo szczatkowe wyliczenia moga byc mylne , jutro zmieniam oponki na jedyne sluszne i lece w teren . Musze jeszcze dolozyc pare pierdol do kata i wymienic olej , chociaz znajac gebelsa , jest swiezy,
W miedzyczasie wyszla mala usterka , spalony wnetylator - kupilem uzywke za 100 z wysylka i kreci kiedy cza , laga zaczela sie pocic , ale klisza fotograficzna pomogla , ma trudnosci z zalapaniem na zimno (prawdopodobnie zalewa sie) - ale podnioslem iglice.... |
|
|
fxrider |
Wysłany: Wto 20:50, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
Ja dzisiaj doprowadziłem swoje LC4 do stanu jezdnego z czego niezwłocznie skorzystałem
Fajnie lata, ale mam wrażenie, że na "nowym" silniku HF dół jakby trochę gorszy jest - ale to do testów jeszcze. |
|
|
bully |
Wysłany: Nie 15:10, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
Dzięki, czyli już wiem że nie mam tej pierwszej rurki performowanej reszta się zgadza, czyli trzeba poszukać i wykombinowac ta rurkę, druga częśc będe skracal tak jak w SX, bo nie lubie takich wystajacych tlumików, bo się urywają. |
|
|
Rysiek24 |
|
|
bully |
Wysłany: Sob 20:53, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
jak powinien wyglądać w środku tlumik HXC?
Moj jest do zgięcia pusty, na zgięciu jest przegroda z kawałkiem rurki potem typowy przelot do końca, czyli rura perforowana. Cały ten wkład trzyma się na dwóch śrubach po bokach na środku wydechu. Tka ma być czy mam coś grzebane.
Co dać za wytłumienie, bo u mnie nie ma już nic a watę z doświadczenia wiem że szybko wydmuchuje. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Sob 17:13, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
rozebralerm tlumik, ktos w pierwszej rurce perforowanej ( tej cienkiej) naroibl duzo zwezek z blaszki , powycinalem to w PiS du i efekt przerosl moje oczekiwania , takiego basu dawno nie slyszalem Niestety samej rurce sie dostalo troszke, ma teraz duzo szerokich szpar, boje sie ze bedzie mi gubic wyciszenie z wlokna. |
|
|