Autor |
Wiadomo¶æ |
kauboy |
Wys³any: Wto 22:38, 06 Sty 2015 Temat postu: |
|
cos sie rozregulowa³o o dalej jest lipa, juz nie moge ustawic zeby by³o dobrze. Chyba dam motor do serwisu bo juz niemam pomys³u co to moze byc ;/ |
|
|
kauboy |
Wys³any: Nie 23:04, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
Na biegu ja³owym by³o to samo. Ca³y czas by³o to samo, by³o bo juz to ogarno³em a mianowicie wymienilem; Przepustnice , i 3 dysze. Wszystko wziolem z takiego samego gaznika od wr 400 i motocykl dzia³a bardzo dobrze, czasami tylko pusci ognista marchewke przy wiekszym gazowaniu ale mysle ze jest to spowodowane przelotowym t³umikiem. Z moich obserwacji wynika ze przepustanica mu sie megaaaa bardzo wytarta ze az jej kawa³ek na rogach brakujea to chyba by musia³o byc przy jakis 800 mth, bo co ma do tego ze jest lekko poprzecierana od czo³a ? chyba nic. Srube od skladu mieszanki wkrecilem na maksa i odkrecilem 1,75 raza. Jak narazie mysle ze problem juz ca³kowicie znikn±. dzieki za pomoc ziomki !!! |
|
|
pawciak12 |
Wys³any: Nie 20:58, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
sprawdz to na biegu ja³owym, a nie kiedy jedziesz...tylko niech sie silnik nagrzeje |
|
|
kauboy |
Wys³any: Nie 20:52, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
przed remontem niewiem jak by³o bo przejchalem sie tylko raz. Teraz co dodam gazu to ma wysokie i musze go zduszac |
|
|
pawciak12 |
Wys³any: Nie 17:51, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
czy przed remontem by³o wszystko ok? moze iglice da³es za wysoko? najlepiej to jakbys ustawi³ wszystko jak by³o przed d³ubaniem..co do schodzenia z obrotów to ca³y czas tak samo jest? czy jak przekecisz manetka to raz ma duze obroty a jak znowu dasz gazu to juz ma normalne? ogólnie ciezko ustawic ja³owe obroty silnika? czy ca³y czas to samo |
|
|
kauboy |
|
|
kauboy |
Wys³any: Nie 17:13, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
dzieki Pawciak za rade co to moze byc , moze to ta wytarta przepustnica ;/ Hacker w³±snie jeszcze dzis sprubuje zmienic na jakas wieksza bo gdzies mam. Tak sobie mysle ze przepustnica to musia³a by byc mega wyjechana zeby przepuszcza³a tak duze nie szczelnosci ze obroty same ida do gory. Przepustnica pewnie nie jest droga wiec oniej tez pomysle. Przynajmniej juz w serwisie mi nie beda wymieniac tego jak sobie nie poradze jest to dla mnie zagadka bo moj kolega tej juz prubowa³ sie z tym uporac i nieda³ rade a mi dzis sie skonczy³y pomys³y;/ |
|
|
hacker33 |
Wys³any: Nie 16:32, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
a zmienia³e¶ dysze od wolnych obrotów? |
|
|
pawciak12 |
Wys³any: Nie 14:06, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
wytarta przepustnica w gazniku, nieszczelny gaznik, oring na srubce od ustawiania mieszanki moze przepuszczac lewe powietrze... |
|
|
kauboy |
Wys³any: Nie 13:17, 04 Sty 2015 Temat postu: ktm exc 450 08r nie schodzi z obrotow |
|
Siemka. Orientuje sie ktos moze w cenach w polskich serwisach za wyregulowanie gaznika tak zeby motocykl schodzi³ z obrotow ? Prubowalem juz wszystkiego czyli; regulacja poziomu paliwa w gazniku, regulacja iglica,regulacja skladu mieszanki srubka od do³u i dalej nic nie pomaga ;/ Motocyklk dobrze odpala itp ale gdy sie przygazuje nie schodzi na wolne obroty i musze go przyduszac na biegu sprzeg³em i wtedy dopiero jest dobrze i ciagle to samo. Jestem zdenerwowany bo ciezko sie ta takim czyms jezdzi i jestem w stanie oddac motocykl do niemieckiego serwisu ktm, ceny myusle nie beda duzo wieksze niz unas. Czesci np wychodza taniej niz unas nawet.Dodam jeszcze ze motocykl jest po naprawde duzym remoncie i nie jest to padlina z luzami wszedziej, zawory itp. Ma ktos jeszcze moze jakis pomys³ co moze pomuc zeby dobrze schodzi³ z obrotow ? |
|
|