Autor Wiadomość
kauboy
PostWysłany: Pią 8:08, 09 Sty 2015    Temat postu:

Dzieki major jeszcze bede prubował i cudował Wink
major000
PostWysłany: Czw 20:00, 08 Sty 2015    Temat postu:

Nie wiem czy gdzieś w serwisuwkach jest opisane krok po kroku jak wyregulować gaźnik. Przez internet to cieżko wytłumaczyć. Dlatego najlepiej szukaj po znajomych gaźnika od takiego motocykla i podmień.
Świeca o białym nalocie może wskazywać na ubogą mieszankę. Przy takich regulacjach na postoju, bez porządnego przepalenia w czasie jazdy to świeca jest z reguły czarna.
kauboy
PostWysłany: Czw 19:13, 08 Sty 2015    Temat postu:

swieca jest czysta bez nagaru i ma lekko biały nalot. Sruba od skladu mieszanki regulowalem za kazdym razem. Procedury nieznam dokladnie co i jak. Gdzie to znalesc ?
major000
PostWysłany: Czw 18:29, 08 Sty 2015    Temat postu:

A czy położenie przepustnicy ustawiałeś według manuala?
Czy podczas zmiany dysz(40, 42, 45) regulowałeś też śrubą skład mieszanki? Na każdej z tych dysz wykręcaj śrubę co ćwierć obrotu i po przegazowaniu patrz co się dzieję. Wykręcaj do maxymalnie 3 obrotów. Spróbuj też maxymalnie wkręcić tą śrubę do oporu. Ja bym jeszcze sprubował dyszę 48.
Iglicę zostaw tak jak jest, dyszę główną narazie też, i tą 65(85) też zostaw. Zajmij się tylko dyszą składu mieszanki i położeniem przepustnicy. Procedurę takiej regulacji znasz? , bo to nie jest takie kręcenie na pałę.
Zajrzyj też do świecy jaki ma kolor.
kauboy
PostWysłany: Czw 15:13, 08 Sty 2015    Temat postu:

180 głowna, 40 srednia i ta malurka 85 lub 65 ale i tak niema roznicy. Iglica na 4 rowku od gory. Robilem juz tak ze dawalem dysze srednią 42 lub 45 i tez nic ;/
major000
PostWysłany: Czw 13:36, 08 Sty 2015    Temat postu:

Tej dyszy nie ruszaj. Powiedz mi dokładnie jakie masz teraz dysze zamontowane i na którym rowku iglica?
kauboy
PostWysłany: Czw 13:30, 08 Sty 2015    Temat postu:

aha mam jeszcze pytanie,gdy w serwusowce mam napisane ze dysza ma byc 65 a obok w nawiasie (85) to ktora ma byc ? Wkladalem juz i ta i ta i zadna reakcja na tego typu problem...
kauboy
PostWysłany: Czw 13:26, 08 Sty 2015    Temat postu:

Linki i mechanizm gazu oraz rolgaz wykluczam ponieważ gdy motocykl ma wysokie obroty to wystarczy ze go przydusze na biegu sprzegłem lub nacisne czerwonu przycisk odcinajacy zaplon to zejdzie do normalnych obrotow i chodzi juz dobrze. Sytułacja ta nie dzieje sie cały czas... raz przytgazuje i jest dobrze a raz jest zle, nie schodzi z obrotow przygazuje jeszcze raz i juz jest dobrze, silnik wraca na swoje prawidłowe wolne obroty. W motocyklu był robiony duzy serwis i było wymieniane wszystko co wymagało naprawy. Tłok, ctlinder, korba, łozyskam głowica była sprawdzana i jest dobra , luzy zaworowe sa dobre itp. Nie mam od kogo przełożyć gaznika wiec sie mecze akle to napewno gaznik. Sruba skladu mieszanki jest dobra i jest tez dobrze uszelniona, zmienialem i sprawdzalem od innego gaznika tez. Króćce sa tez nie popekane. Blaszke czyli przepustnice tez juz wymienialem od innego gaznika. Jeszcze zaraz zobacze te ssanie ale mysle ze tam tez bedzie wszystko ok. W niuemieckim salonie za diagnoze powiedzieli mi 200 Euro wiec troche duzo ;/ a juz skonczyły mi sie pomsły...
major000
PostWysłany: Czw 8:56, 08 Sty 2015    Temat postu:

To rozumiem że silnik(tłok, cylinder, zawory) są w dobrym stanie.
Zajrzyj do linek gazu czy nie są postrzępione, zagięte i nie blokują się podczas powrotu. To samo rolgaz oraz cały mechanizm mocowania linek w gaźniku. Najlepeij jakbyś przełożył cały gaźnik od sprawnego motocykla, wtedy na 100% wykluczysz lub potwierdzisz jego usterkę. Ściągnij gumę(króciec) gaźnika i popatrz od środka czy nie ma pęknięć i nie ciągnie powietrza. W gaźniku cała przepustnica wraz ze słynną blaszką do weryfikacji. Uszczelnienie śruby regulacyjnej skład mieszanki też do sprawdzenia oraz mechanizm ssania.
Moim zdaniem dalej masz źle ustawiony gaźnik lub jest on zużyty i nadaje się do remontu.
kauboy
PostWysłany: Śro 23:01, 07 Sty 2015    Temat postu:

jutro jeszcze raz poprubuje moze jeszcze raz z pływakiem. Motocykl ma moje rozumowanie dostaje za mało paliwa i dlatego tak jest. W Suzuzki dr 600 gdy konczyło sie paliwo z gazniku objawy były takie same...Jutro ustawie pływak na maksa tak zeby tylko paliwo sie przelewało sie i zobacze czy jest choć mała reakcja na poziom paliwa w gazniku
kauboy
PostWysłany: Śro 22:57, 07 Sty 2015    Temat postu:

nie. Motocykl był kupiony w złym stanie i został przeprowadzony remont zaraz po kupinie juz po 1 jezdzie, wtedy nie mozna było zaobserwować takiego czegos bo motocykl ledwo jechał, miał pekiente pierscienie itp. w remont poszła kupa kasy i teraz gdy wszystko powinno byc ok cały czas te obroty ;/
major000
PostWysłany: Śro 22:40, 07 Sty 2015    Temat postu:

a to się nagle stało?
kauboy
PostWysłany: Śro 22:31, 07 Sty 2015    Temat postu:

Motocykl nie schodzi z obrotow.Prubowalem juz wszystkiego czyli; regulacja poziomu paliwa w gazniku, regulacja iglica,regulacja skladu mieszanki srubka od dołu i dalej nic nie pomaga ;/ Motocyklk dobrze odpala itp ale gdy sie przygazuje nie schodzi na wolne obroty i musze go przyduszac na biegu sprzegłem i wtedy dopiero jest dobrze i ciagle to samo. Jestem zdenerwowany bo ciezko sie ta takim czyms jezdzi i jestem w stanie oddac motocykl do niemieckiego serwisu ktm ;/ Dodam jeszcze ze motocykl utrzymuje srednie obroty przy przygazowaniu potem przygazuje jeszcze raz i juz jest dobrze, potem przygazuje i znow niechce zejsc na wolne obroty i tak cały czas w kółko... motocykl az sam ciagnie gdy jade na biegu i mu ujmnie gazu. To nawet dosyc niebespiecznie Sad
major000
PostWysłany: Śro 22:02, 07 Sty 2015    Temat postu:

co się dzieję?
kauboy
PostWysłany: Śro 21:50, 07 Sty 2015    Temat postu:

nie moge sobie poradzic ;/ chyba czeka mnie serwis ktm

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group