Autor Wiadomość
żółf
PostWysłany: Śro 8:14, 07 Sty 2015    Temat postu:

Anonymous napisał:
problemy są w dolnym zakresie obrotów.Jadąc na np. 3 biegu w dolnym zakresie obrotów po szybkim odkręceniu manetki pojawia się lekkie zdławienie.W górnym zakresie idzie jak szatan.Dlatego pytam czy większa dysza główna rozwiąże problem.


Chcesz kontakt do wróżbity Macieja?

Kto to może wiedziać, być może rozwiąże, chociaż wątpię żeby w tym był problem, bardziej położenie iglicy ma tutaj znaczenie. Przy regulacji gaźnika bardziej patrz na uchylenie przepustnicy niż na obroty(jedno z drugim się łączy) i tak dysza wolnych odpowiada za pracę przy niewielkim uchyleniu - powiedzmy do 1/3 i przejściu na wysokie obroty. W ogóle dobrze wyczyszczony ten gaźnik?
Gość
PostWysłany: Wto 14:23, 06 Sty 2015    Temat postu:

problemy są w dolnym zakresie obrotów.Jadąc na np. 3 biegu w dolnym zakresie obrotów po szybkim odkręceniu manetki pojawia się lekkie zdławienie.W górnym zakresie idzie jak szatan.Dlatego pytam czy większa dysza główna rozwiąże problem.
henio12323
PostWysłany: Wto 9:13, 06 Sty 2015    Temat postu:

nie trzeba, dysza główna odpowiada za skład mieszanki przy wiekszym odkręceniu manetki aż do pełnego otwarcia. a to jak sie zachowuje np na wolnych obrotach to decyduje dysza wolnych obrotów ;P wiec jak ma problemy tylko na wysokich albo chcesz wzbogacic to zmienaisz dysze tylko jedną
KTM250SX_RIDER
PostWysłany: Wto 0:01, 06 Sty 2015    Temat postu: Dysze gaźnika Keihin

Witam.Mam pytanie odnośnie ustawienia gaźnika Keihin PWK 38 który znajduje się w moim ktm SX 250 2002r.Czy zmieniając dyszę główną na 172 lub 175 (przy obecnej 168) muszę zmienić takze pozostałe dysze na większe oraz ponownie ustawić gaźnik czy nic nie trzeba robić?.Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group