Autor Wiadomość
kavka450sx
PostWysłany: Czw 19:52, 31 Mar 2011    Temat postu:

Witam.
Koledzy...jak macie takie problemy z luzem to bardzo łatwo jest go znaleźć jak wasz KAT jeszcze się toczy, wtedy prędkość kół równa się prędkości obrotowej silnika. Można to nawet zrobić bez naciskania sprzęgła.

POZDRo pomarańczowi
sebastuss
PostWysłany: Wto 7:18, 22 Mar 2011    Temat postu:

Ja tez dopiero zaczynam z KTM-em ogolnie zaczynam z moto Smile zeby nie zgrzytalo przy zbijaniu biegu trzeba przegazowke zrobic z tego co wiem.
Tez probowalem z dwójki wbijac luz ale bieg był tak "twardy" zetrzeba bylo niezle przycisnac zeby wogóle wybić dwójkę no i zazwyczaj na jedynkę przeskakuje i szarpnie.
raflin137
PostWysłany: Pon 22:37, 21 Mar 2011    Temat postu:

moze i masz racje, zaczynam dopiero przygode z ktm, ogólnie od odpalenia do nastepnego postoju moto przeważnie jest rozgrzany wiec wtedy tylko z 1, ale różnie to bywa, z reguły zatrzymuję sie tylko na chwilke wiec wtedy trzymam na sprzęgle.
henio12323
PostWysłany: Pon 22:20, 21 Mar 2011    Temat postu:

ten sposób jest gorszy ;P lepiej jest z jedynki. z 2jki delikatnie wbijajac moze czasem cos zgrzytnąć.
raflin137
PostWysłany: Pon 22:14, 21 Mar 2011    Temat postu:

tak dla ciekawości, luz duzo łatwiej znaleźć wbijając 2 a potem delikatnie piętą pyknąć w duł. przynajmniej u mnie ten sposób jest dobry gdy silnik jest jeszcze nie rozgrzany.
raflin137
PostWysłany: Pon 22:13, 21 Mar 2011    Temat postu:

tak dla ciekawości, luz duzo łatwiej znaleźć wbijając 2 a potem delikatnie piętą pyknąć w duł. przynajmniej u mnie ten sposób jest dobry gdy silnik jest jeszcze nie rozgrzany.[/url]
mentor
PostWysłany: Nie 18:31, 20 Mar 2011    Temat postu:

henio12323 - olej leję dobry Smile bo jak motocykl rozgrzewam przed wyjazdem ok 10min to biegi wchodzą jak w masło. Mój motocykl jest poskładany z oryginalnych części ktm'a nie żałowałem kasy na części to i na płyny nie żałuję. Dla mnie luz to nie problem jak sie zatrzymuje na chwilkę gdzie wystarczy ze sprzęgło wcisnę nie muszę szukać luzu. A druga sprawa kwestia przyzwyczajenia. No i ktm to marka gdzie albo do sprzęgła i jego "grzechotania" przywykniesz albo musisz poszukać coś innego. I kolejna sprawa, że tylko nowy motocykl nie będzie przysparzał kłopotów Smile więc jak kogoś stać niech kupi taki. Mnie tam cieszy jazda i nawet jak coś ze zepsuje bo mam frajdę z tego że mogę pogrzebać przy motocyklu który mi daje niezapomniane przeżycia. I albo lubisz motocross i "problemy" z motocyklem albo po prostu nie jest to dla "ciebie".
henio12323
PostWysłany: Nie 16:35, 20 Mar 2011    Temat postu:

ma i nie ma Very Happy mi czasem wchodzi jak w masełko Razz mentor moze zły olej lejesz i przy nizszych temp ma złą gęstosc. przez co ciezej wyczuc biegi Very Happy
KristofSX
PostWysłany: Nie 15:01, 20 Mar 2011    Temat postu:

yeah dokładnie, ten typ tak ma,
mentor
PostWysłany: Nie 14:56, 20 Mar 2011    Temat postu:

Panowie, ja na swoje sprzęgło (kosz zewnętrzny, wewnętrzny, tarcze, przekładki, sprężyny) wszystko oryginał ktm'a dałem grubo ponad 1500zł do tego nowy olej do silnika, plus olej magury do sprzęgła. Efekt tego taki ze znalezienie luzu w motocyklu jest trudne. A w butach to już całkiem. I zawsze jak sie zatrzymuje muszę kombinować (staje i delikatnie puszczam sprzęgło i patrze czy nie jedzie do przodu) a zazwyczaj mam wbitą jedynkę a gdy wydaje mi się ze mam luz to wbijam dwójkę Very Happy Jedyne kiedy mi sie udaje znaleźć luz to jak raz wsiadłem w adidasach na moto Very Happy wtedy byłem pewien ze jest luz. Moim zdaniem to taka konstrukcja. I patrząc z perspektywy yamahay r6 zbyt duże przejście między jedynką a luzem powoduje wypadanie biegu nr 2.
W sumie to mi mało kiedy przeszkadza ten luz bo mało kiedy sie zatrzymuje no chyba ze wyglebie Smile Do tego chyba trzeba sie przyzwyczaić i nabrać wyczucia.
henio12323
PostWysłany: Nie 13:19, 20 Mar 2011    Temat postu:

ja własnie tez miałem ;/ czasami wchodził jak nalezy. bezproblemowo. a czasami jak stawałem na światłach to ni jak nie szło wbijac luz. z jedynki nie dało sie. musiałem popuszczać sprzęgło i kombinowac. czasami sobie po prostu odpuszczałem. a czasami jeszcze jak nie mogłem wybic jedynki na luz to pomału toczył sie do przodu. i musiałem trzymac palce na hamulcu zeby mi nie jechał (ahh te narwiste ktmy xd ) po oględzinach przekładek okazały sie w bardzo dobrym stanie. grubosc maja odpowiednia. tarczki tez. i zapewne wina tkwi po stronie oleju.
sebastuss
PostWysłany: Nie 11:52, 20 Mar 2011    Temat postu:

u mnie jest czasami podobny problem ze znalezieniem luzu jak sie silnik troche zagrzeje, mam nadzieje ze to tylko olej ale moze tez zajze do sprzegla
raflin137
PostWysłany: Sob 14:42, 19 Mar 2011    Temat postu:

krzywe, zwichrowane, jakies przepalone ostro dostały po dupie, były zagięte, sciskajac wszystkie mocno w jednym miejscu dwoma palcami robiło sie V. wymiana oleju, nowe przekładki, zastanawiałem sie nad wymianą tarczy ale chyba dadzą rade przelatac sezon, teraz duzo łatwiej znaleźć luz, wtedy wogóle go nie było.
sebastuss
PostWysłany: Sob 7:56, 19 Mar 2011    Temat postu:

tzn co bylo z tymi przekładkami?
raflin137
PostWysłany: Pią 18:10, 18 Mar 2011    Temat postu:

problemem były przekładki.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group