Autor |
Wiadomość |
KristofSX |
Wysłany: Pon 15:21, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
dobrze się odpycha ja ze sprzętami po zawodnikach mam dobre wspomnienia, miałem dwa i oba byly bardzo dobrze utrzymane, nie powiem Ci czy brac czy nie, ale warto zobaczyć, cena tez całkiem ok |
|
|
oz_ktm |
Wysłany: Pon 13:31, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
KristofSX napisał: | wygląda całkiem zdrowo, kilka fajnych dodatków (szerokie podnóżki, siedzenie x-seat, plastiki baku i ariboxa 2014) przebieg też raczej realny |
https://www.youtube.com/watch?v=p-mQxdnth28 to chyba dokładnie ten model
myślisz żeby brać ? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 12:34, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
wygląda całkiem zdrowo, kilka fajnych dodatków (szerokie podnóżki, siedzenie x-seat, plastiki baku i ariboxa 2014) przebieg też raczej realny |
|
|
oz_ktm |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 20:50, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
lukas_da napisał: | grubo taniej chyba by wyszło sprzedać sxf i kupić exc. Tyle że wiesz co masz |
mam to moto prawie od nowości, wiem co zrobione, trochę gadżetów wpakowałem, silnik porobiony, szkoda mi go sprzedawać, jeszcze 2-3 sezony zrobię, i wskoczę na nowy model (nowe EXC szykują się na 2017, czyli dostępne od października 2016) - taki jest plan |
|
|
lukas_da |
Wysłany: Pią 20:35, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
grubo taniej chyba by wyszło sprzedać sxf i kupić exc. Tyle że wiesz co masz |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 20:25, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
lukas_da napisał: | KristofSX napisał: |
...dlatego zmieniam na xcfa |
w sensie, że sxf przerabiasz? zmieniasz skrzynie i setting lag czy coś jeszcze? |
wszystko
koło 18,większy bak,settiing zawiasu,przełożenia,lampa, wentylator,ciężkie koło zamachowe,mocniejszy stator,mapa zapłonu soft |
|
|
lukas_da |
Wysłany: Pią 20:20, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
KristofSX napisał: |
...dlatego zmieniam na xcfa |
w sensie, że sxf przerabiasz? zmieniasz skrzynie i setting lag czy coś jeszcze? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 20:07, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
major000 napisał: | Według mnie bzdura totalna. Ja wiem że latają ludzie crossówkami po lesie ale prawda jest taka że prędzej crossówka nie da rady w enduro niż endurak na torze. To wynika z budowy, charakterystyki silnika, zawieszenia itd. |
dokładnie, jako użytkownik crossówki w lesie potwierdzam,
dlatego zmieniam na xcfa |
|
|
major000 |
Wysłany: Pią 20:01, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
oz_ktm napisał: | major000 napisał: | Jeśli patrzyć pod tym kątem to chyba na odwrót. Enduro po torze poleci niewiele gorzej jak crossówka. Za to crossówka w lesie, na technicznym terenie słabo wygląda. |
no widzisz i tu jest problem, bo z którym salonem nie rozmawiam to każdy ma inne zdanie
KNKS napisał: | Trzeba się przejechać jednym i drugim. Będziesz wszystko wiedział.
To są dwa diametralnie różne motocykle. Nie ma złotego środka. |
przejechać sie mogę, ale wydaje mi sie że dopiero w trakcie użytkowania, poznania motocykla wychodzą pewne różnice.
i teraz to już zupełnie sam nie wiem :/ | Według mnie bzdura totalna. Ja wiem że latają ludzie crossówkami po lesie ale prawda jest taka że prędzej crossówka nie da rady w enduro niż endurak na torze. To wynika z budowy, charakterystyki silnika, zawieszenia itd. |
|
|
lukas_da |
Wysłany: Pią 19:52, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
Skoro już wiesz to po co pytasz?
Wszystko już zostało powiedziane w temacie. SXF=tor, EXC=enduro. Jednym i drugim wymiennie polatasz. Ja osobiście mam sxf po przeróbkach i latam tu i tam. Jedyne czego mi brakuje to papierów. Czasem by się przydały jak trzeba podjechać na szybko na CPN
Z przeróbek: bigbore, rekluse, switchmap, setting pod enduro cross.
Jeżeli zamierzasz głównie topić sprzęt, typowa przeprawówka to tylko i wyłącznie EXC!!! SXF'a zajedziesz!!! |
|
|
Lam3r |
Wysłany: Pią 19:52, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
Z całym szacunkiem ale Pan z salonu albo jest tylko zwykłym mechanikiem i nie miał w praktyce większej styczności z jazdą wyczynowymi motocyklami marki, którą reprezentuje albo traktuje Cię jako zwykłego amatora, który ma dużo pieniędzy i kaprys, żeby sobie kupić taki motor i jezdzić nim po polach wokół własnego komina.
W takim wypadku faktycznie przy krótszych leśnych przelotach SX-F będzie lepszy i da nawet więcej frajdy bo na prostej najwięcej frajdy daje to, co najbardziej zapierdala. Ale juz w prawdziwym lesie, między drzewami czy w jakimkolwiek innym terenie SXFem będziesz się meczył w porównaniu do excf i to bardzo. Da się, jak najbardziej ale do momentu, w którym przejedziesz się exc.
Inny powód może być taki (ale to już trochę spiskowa teoria ) iż Pan z salonu dobrze wie, że jeżeli kupisz SX-F to będziesz częstszym klientem ich serwisu
Nie chce podważać czyjegoś autorytetu ale jeżeli nie jezdzisz głównie po torze a masz kasę na zakup nowego/rocznego motocykla, to bierz EXC-F, na torze sobie spokojnie poradzi a w każdym innym miejscu będzie o klasę lepszy niż SX-F. |
|
|
oz_ktm |
Wysłany: Pią 19:39, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
major000 napisał: | Jeśli patrzyć pod tym kątem to chyba na odwrót. Enduro po torze poleci niewiele gorzej jak crossówka. Za to crossówka w lesie, na technicznym terenie słabo wygląda. |
no widzisz i tu jest problem, bo z którym salonem nie rozmawiam to każdy ma inne zdanie
KNKS napisał: | Trzeba się przejechać jednym i drugim. Będziesz wszystko wiedział.
To są dwa diametralnie różne motocykle. Nie ma złotego środka. |
przejechać sie mogę, ale wydaje mi sie że dopiero w trakcie użytkowania, poznania motocykla wychodzą pewne różnice.
i teraz to już zupełnie sam nie wiem :/ |
|
|
KNKS |
Wysłany: Pią 18:42, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
Trzeba się przejechać jednym i drugim. Będziesz wszystko wiedział.
To są dwa diametralnie różne motocykle. Nie ma złotego środka. |
|
|
major000 |
Wysłany: Pią 18:10, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
Jeśli patrzyć pod tym kątem to chyba na odwrót. Enduro po torze poleci niewiele gorzej jak crossówka. Za to crossówka w lesie, na technicznym terenie słabo wygląda. |
|
|