Autor Wiadomość
Kabat
PostWysłany: Czw 7:58, 19 Maj 2011    Temat postu:

a czemu byś sie bał, miałeś taki łańcuch?? mowa jest o łańcuchu nie tłokach! i chyba napisałem wyraźnie że łańcuch jest spoko, na temat ich tłoków sie nie wypowiadam bo nie używałem, ty nie używałeś łańcucha wiec jak możesz go oceniać??
Rysiek24
PostWysłany: Śro 22:59, 18 Maj 2011    Temat postu:

hahah kabat , mialem tloki okinoi do mz - szkoda slow .... , to jest niestety CHINSKI wyrob , bal bym sie na tym wyjechac po bulki do sklepu Smile
Kabat
PostWysłany: Śro 10:07, 18 Maj 2011    Temat postu:

A ja kupiłem taki łańcuch
http://moto.allegro.pl/lancuch-o-ring-520-118-scigacze-suzuki-yamaha-i1611322512.html
i jestem bardzo miło zaskoczony, jest gruby nie wyciaga sie a juz troch ena nim polatałem, za ta cene az dziw ze taki dobry. Mam 15/45 i tez musiałem troche skrocic. w 640 miałem 15/42 i 155km/h na gps leciał, treaz mam 620 jeszcze nie mirzyłem na 15/45
fxrider
PostWysłany: Sob 11:52, 07 Maj 2011    Temat postu:

Ja ustawiam tak, aby pod obciążeniem i dociągnięty ręką do wahacza łańcuch był równolegle do dolnej części ślizgu na wahaczu, nie dotykał do wahacza (czyli na końcu ślizgu jakieś 0,5 cm luzu do wahacza).
I jest ok - jak się rozciągnie (większy luz) to zaczyna być go słychać i szarpać przy zbyt niskich obrotach - wtedy wiem, że trzeba podciągnąć. W praktyce przy jeździe mieszanej co jakieś 800km.
Rysiek24
PostWysłany: Sob 11:11, 07 Maj 2011    Temat postu:

wybralem 16/48 , pytanie jeszcze , jaki naciag lancucha zrobic ? teraz mam tak ze ja siade na moto , to miedzy lancuch a wachacz na srodku wchodza mi 4 palce na styk czyli ok 6 cm , nie dociagne lanucha do wachacza na srodku.
batsopot
PostWysłany: Nie 7:04, 10 Kwi 2011    Temat postu:

http://www.gearingcommander.com/
tu mozna sprawdzic co i ile
Rysiek24
PostWysłany: Nie 4:14, 10 Kwi 2011    Temat postu:

tos mnie pocieszyl Smile , miedzy did vx , a vm jest 100 zl roznicy ...no ale trudno...teraz zabatki mam org i lancuch jakies malo popularnej firmy i nie wyciaga sie za szybko , zebatki tez nie nikna w oczach , moze czasem warto doplacic do jakosci....
fxrider
PostWysłany: Sob 22:54, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Hej,
potwierdzam: kupiłem łańcuch 118 ogniw (w.g. manuala), przełożenia 16/42 i musiałem skrócić o 8 ogniw, aby mieć regulację na początku.
Mam RK 520SO (czyli oring, jeden z tańszych) + zębatki JT. Przejechałem na tym może z 1000 km i już są widoczne ślady zużycia - łańcuch się "łamie", na tylnej zębatce widać już lekką zmianę kształtu zęba. Ogólnie zachwycony tym zakupem nie jestem.]

Założyłem dziś pierwszy raz pełne kostki na oba koła i jak na razie jestem przerażony po dojazdówce po asfalcie :/
Rysiek24
PostWysłany: Sob 20:35, 09 Kwi 2011    Temat postu:

ponawiam pytanie , wystarczy zwykly lancuch o ringowy ? lancuch x ring wzmocniony ? czy musi byc super wzmocniony ?
fxrider
PostWysłany: Czw 12:21, 07 Kwi 2011    Temat postu:

Ja mam w moto 16/42 (GPS vmax niecałe 160 - mam wrażenie, że coś przymało). Z tego co pamiętam (tylko już głowy nie dam, mogę sprawdzić, bo mam gdzieś pudełko chyba) kupowałem łańcuch 118 (tak manual zaleca - przełożenia i ogniwa) i musiałem go skrócić o 8 (?!) ogniw, żeby regulacja była na początku wahacza.

Przesunięcie na innych nastawach możesz wyliczyć n.p. tym narzędziem:
http://www.gearingcommander.com/

pzdr, Adam
Rysiek24
PostWysłany: Czw 10:04, 07 Kwi 2011    Temat postu:

uzywa ktos lancucha DID VX2 ? chcialem VM , ale ponoc wycofany ...
Rysiek24
PostWysłany: Śro 19:23, 30 Mar 2011    Temat postu:

jaki luz lancucha stosujecie ? ja robie to tak , ze wsiadam na moto i muszą mi wejsc 3 palce miedzy lancuch a wahacz , tak na polowie jego dlugosc....
lukasz_vip
PostWysłany: Czw 23:06, 03 Mar 2011    Temat postu:

Seryjnych przełożeń było kilka ;] Prawdopodobnie mogłeś sobie wybrać ;]
Ja na 16/48 miałem licznikowe 165km/h, a na 16/42 miałem licznikowe 180km/h ;] Inne moto miały takie same wartości na licznikach, więc raczej licznik dobrze pokazuje.
Rysiek24
PostWysłany: Czw 21:17, 03 Mar 2011    Temat postu:

zrobie raczej 15 oraz na zmiane 16 - 48 - musze tylko wyczuc jaki lancuch dac , co ciekawe , wedlug strony JT Sprockets , 620 egs z 96 mialy 14/50 - dziwnie , bo sc mialy 15/50. Orientuje sie jakie jest seryjne przelozenie GS 620 z 96.
Karambol
PostWysłany: Czw 20:55, 03 Mar 2011    Temat postu:

ja mam 15/44 i z gps wyszlo 144km/h w 620 egs, a budzikowe 150

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group