Autor |
Wiadomość |
Kabat |
Wysłany: Czw 7:58, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
a czemu byś sie bał, miałeś taki łańcuch?? mowa jest o łańcuchu nie tłokach! i chyba napisałem wyraźnie że łańcuch jest spoko, na temat ich tłoków sie nie wypowiadam bo nie używałem, ty nie używałeś łańcucha wiec jak możesz go oceniać?? |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Śro 22:59, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
hahah kabat , mialem tloki okinoi do mz - szkoda slow .... , to jest niestety CHINSKI wyrob , bal bym sie na tym wyjechac po bulki do sklepu |
|
|
Kabat |
|
|
fxrider |
Wysłany: Sob 11:52, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
Ja ustawiam tak, aby pod obciążeniem i dociągnięty ręką do wahacza łańcuch był równolegle do dolnej części ślizgu na wahaczu, nie dotykał do wahacza (czyli na końcu ślizgu jakieś 0,5 cm luzu do wahacza).
I jest ok - jak się rozciągnie (większy luz) to zaczyna być go słychać i szarpać przy zbyt niskich obrotach - wtedy wiem, że trzeba podciągnąć. W praktyce przy jeździe mieszanej co jakieś 800km. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Sob 11:11, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
wybralem 16/48 , pytanie jeszcze , jaki naciag lancucha zrobic ? teraz mam tak ze ja siade na moto , to miedzy lancuch a wachacz na srodku wchodza mi 4 palce na styk czyli ok 6 cm , nie dociagne lanucha do wachacza na srodku. |
|
|
batsopot |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Nie 4:14, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
tos mnie pocieszyl , miedzy did vx , a vm jest 100 zl roznicy ...no ale trudno...teraz zabatki mam org i lancuch jakies malo popularnej firmy i nie wyciaga sie za szybko , zebatki tez nie nikna w oczach , moze czasem warto doplacic do jakosci.... |
|
|
fxrider |
Wysłany: Sob 22:54, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
Hej,
potwierdzam: kupiłem łańcuch 118 ogniw (w.g. manuala), przełożenia 16/42 i musiałem skrócić o 8 ogniw, aby mieć regulację na początku.
Mam RK 520SO (czyli oring, jeden z tańszych) + zębatki JT. Przejechałem na tym może z 1000 km i już są widoczne ślady zużycia - łańcuch się "łamie", na tylnej zębatce widać już lekką zmianę kształtu zęba. Ogólnie zachwycony tym zakupem nie jestem.]
Założyłem dziś pierwszy raz pełne kostki na oba koła i jak na razie jestem przerażony po dojazdówce po asfalcie :/ |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Sob 20:35, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
ponawiam pytanie , wystarczy zwykly lancuch o ringowy ? lancuch x ring wzmocniony ? czy musi byc super wzmocniony ? |
|
|
fxrider |
Wysłany: Czw 12:21, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
Ja mam w moto 16/42 (GPS vmax niecałe 160 - mam wrażenie, że coś przymało). Z tego co pamiętam (tylko już głowy nie dam, mogę sprawdzić, bo mam gdzieś pudełko chyba) kupowałem łańcuch 118 (tak manual zaleca - przełożenia i ogniwa) i musiałem go skrócić o 8 (?!) ogniw, żeby regulacja była na początku wahacza.
Przesunięcie na innych nastawach możesz wyliczyć n.p. tym narzędziem:
http://www.gearingcommander.com/
pzdr, Adam |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 10:04, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
uzywa ktos lancucha DID VX2 ? chcialem VM , ale ponoc wycofany ... |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Śro 19:23, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
jaki luz lancucha stosujecie ? ja robie to tak , ze wsiadam na moto i muszą mi wejsc 3 palce miedzy lancuch a wahacz , tak na polowie jego dlugosc.... |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Czw 23:06, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
Seryjnych przełożeń było kilka ;] Prawdopodobnie mogłeś sobie wybrać ;]
Ja na 16/48 miałem licznikowe 165km/h, a na 16/42 miałem licznikowe 180km/h ;] Inne moto miały takie same wartości na licznikach, więc raczej licznik dobrze pokazuje. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 21:17, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
zrobie raczej 15 oraz na zmiane 16 - 48 - musze tylko wyczuc jaki lancuch dac , co ciekawe , wedlug strony JT Sprockets , 620 egs z 96 mialy 14/50 - dziwnie , bo sc mialy 15/50. Orientuje sie jakie jest seryjne przelozenie GS 620 z 96. |
|
|
Karambol |
Wysłany: Czw 20:55, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
ja mam 15/44 i z gps wyszlo 144km/h w 620 egs, a budzikowe 150 |
|
|