Autor |
Wiadomość |
kolos |
Wysłany: Pon 21:30, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
Za drogo !!!! |
|
|
Lam3r |
Wysłany: Pon 21:02, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
To już nie moja sprawa
Zresztą idąc tym tokiem myślenia to możesz od razu udać się do salonu i kupić nówkę, bo każdy używany motocykl może mieć 3x wiekszy przebieg niż na liczniku i nie wiadomo co jest w środku. |
|
|
pawel |
Wysłany: Pon 20:33, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
Lam3r napisał: | To mój stary EXC.
(gdy go sprzedawałem - miał wtedy 220 mth) |
A teraz jest 226.. a tylko wartość na liczniku, ile jest w rzeczywistości.. |
|
|
Lam3r |
Wysłany: Pon 20:01, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
Nie wiem dlaczego zmienił, stara była super
|
|
|
rams |
Wysłany: Pon 16:56, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
Jak widzę tą okleinę to mi się rzygać chcę. Za duża kwota jak za ten rocznik. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 6:31, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
Czyli gościu nie jest pierwszym właścicielem. |
|
|
Lam3r |
Wysłany: Pon 0:24, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
To mój stary EXC.
Ma papiery. Nie będę ręczył za gościa ale raczej moge polecić. Silnik miał totalną kapitalkę przy 200 mth. Stan motocykla igła (gdy go sprzedawałem - miał wtedy 220 mth). To samo tyczy się łozysk ramy/zawiechy etc. Chyba jedyne do czego mógłbyś się przyczepić to skrzywiony lewy podnóżek (moja robota ) oraz że tylna tarcza nosi minimalne oznaki zużycia, nie mniej jednak była jeszcze w bardzo dobrej kondycji. Tłok sel. B, nicasil w idealnym stanie. Z tym korbowodem to niekoniecznie zmiana juz za 80 mth no ale to już nie moja sprawa.
Łańcuch X-Ring CZ, przełącznik map zapłonu na kierownicy.
Ja dbałem, nie wiem jak gościu ale robił pozytywne wrażenie i raczej wie, jak się obchodzić z takimi sprzętami. Widzę, że wymienił kierę. Mówił że zrobi to jak tylko przywiezie moto do domu bo jest czuły na takie rzeczy a wykrył, że moją jest minimalnie dupnięta po glebie (ja sam tego nie zauważyłem).
Facet faktycznie przesiadał się z 525 więc chyba nie wciska kitu. Ja doceniłem 300-te w trudnym i zróżnicowanym terenie - zdecydowanie najlepszy wybór. Nie wiem gdzie on jezdzi. Do jakiegoś zapierdalania przez 2h w średnio wymagającym cross country czy enduro też wolę 4T. |
|
|
jachus0 |
Wysłany: Nie 23:40, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
Ma to to papiery? Cena i tak duuuża a jeśli jeszcze nie ma papiera to nawet nie zawracaj sobie głowy. Lepiej kupić coś tańszego i zrobić remont bo kupując droższego stan idealny też w większości przypadków jest coś do roboty. |
|
|
K2kt |
Wysłany: Nie 23:23, 11 Sty 2015 Temat postu: Exc 300 co myślicie? |
|
Cześć, od jakiegoś miesiąca rozglądam się za 250,300 na allegro, tablicy i napisałem w sprawie tego Kata:
http://olx.pl/oferta/ktm-exc-300-CID5-ID8cUc3.html#4f51083d62
Wie ktoś coś o nim? Był go ktoś oglądać? Mam do niego 450km... Właściciel twierdzi że wszystko ok. Dostałem od niego taką wiadomość:
"Witam na chwile obecną za mniej niż 15800 zł go nie sprzedam , a w silniku nic nie trzeba robic , za 60 - 80 motogodzin będzie trzeba wymienić tłok na sel c bo teraz jest b w dobrej kondycji , i ewentualnie korbowód , cylinder jest jest jeszcze orginalny i co ważne niewowalizowany. Kupiłem ten motor dla siebie i sprzedaje bo jednak na czterosuwie jeżdzi mi się lepiej , przez 9 lat jezdziłem na 525 i bardzo sie do niego przyzwyczaiłem. Jak jest Pan zainteresowany to prosze o kontakt tel.
Pozdrawiam."
Skoro wspomniał o korbowodzie to na pewno będzie do wymiany a nie ewentualnie. Dziwi mnie też, że ktoś woli 525 od 300 Tłok selekcja B aktualnie to wydaję mi się normalna sprawa przy tylu mth.
Warto czy całkiem odpuścić? Nie ukrywam, że cena to już moje max nawet lepiej by coś urwał jeszcze no ale... |
|
|