Autor |
Wiadomość |
bully |
Wysłany: Pią 22:38, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
no oto tez mi chodzi, na klapie od sprzęgla pisze oil 1,5 ale z ramą to wychodzi z 2,4 litra.
A z tego co widzę na serwisówkach maly obieg od dużego różni się tylko tym że w dużym role mikrofiltra prowadzi filtr w ramie, i poprzez obieg w ramie wchodzi więcej oleju, zatem zrobię obieg taki jak w SX czy SC |
|
|
fxrider |
Wysłany: Pią 17:10, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
Nie wiem jak to jest w starszych, ale w 640 obwód olejowy wersji krótkich i długi różni się trochę - te, krótkie nie mają obiegu ramowego, tylko mikrofiltr, ale za to ma drugą dyszę natryskującą olej na tłok.
Z tego co słyszałem da się przerobić, tylko mniej oleju potem lej |
|
|
bully |
Wysłany: Pią 11:18, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
Masz serwisówkę z 1993r? Co mam zrobić żeby taką mieć ?
z tymi wężami już doszedłem w fiszce z 1994 roku jest to jako duży obieg, wtedy był jeszcze duży obieg z mikrofiltrem bez filtra w ramie. wąż z komory korbowej do skrzyni jest tez w fiszce jako 400LC4 EXC USA, ale nie widac tam czy jest jakiś zaworek. Więc co się dzieje jesli obieg otwarty jest w dwie strony?
Oczywiście chyba mogę zrobić z dużego obiegu mały? Olej i tak wymieniam co 1000km. A motocykl będzie użytkowany jako hardenduro z naciskiem na "hard" |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Czw 23:04, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
Znaczy, że dół masz z wcześniejszych wersji jeszcze bez tego zaworka w komorze korbowej. Pasuje mi to do serwisówki z roku 93.
Co do tych węży to musiał bym to obadać, bo na pamięć nie znam, gdzie tam sie co podłączało. |
|
|
bully |
Wysłany: Czw 21:33, 03 Mar 2011 Temat postu: Obieg olejowy w LC4 600 1993 i inne pytania |
|
Witam, sorry że tak od razu z pytaniami ale:
Kupiłem lc4 600 z 1993 roku przejściówkę (rama i dól silnika z 620, cylinder i głowica jeszcze z 600tki). Przeczytałem wszystkie dostepne serwisówki czyli '97 i '95 620 i nie rozumiem mojego obiegu olejowego, bo nie pokrywa się z serwisowką.
Mam jedną pompę ktora pompuje do filtra potem z niego olej idzie do ramy, która służy jedynie jako zbiornik bo nie ma w niej filtra, poprostu z prawej strony olej wchodzi z lewej na tej samej wysokości wychodzi do mikrofiltra, na dole jest korek spustowy, rama w środku pusta.
Druga sprawa, to że mam jedną pompę ale nie ma zaworka w komorze korbowej, nie ma nawet miejsca na niego jak to jest w wersji SC i SX roczniki młodsze. Po prostu bezpośrednie połączenie wężem z komory korbowej do skrzyni. Wszystko wygląda na oryginalne. To po co w młodszych rocznikach ten zaworek?
Czy mogę pominąć zbiornik w ramie jak to jest w SC i SX gdzie z filtra do mikrofiltra idzie przewód bezpośrednio? |
|
|