Autor |
Wiadomość |
barek253 |
Wysłany: Pią 17:21, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
możesz nimi ustawić długośc motocykla np im dalej dasz kolo do tylu tym lepiej na podjazdach
ale nie jestem pewien czy ta roznica bedzie kolosalna
ja zawsze wkrecam ile sie da skracam lancuch tak abym mial pelen zakres sruby |
|
|
racesupport |
Wysłany: Pią 12:10, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Odgrzewam bo nie ma po co zakładać nowego tematu Jak wymieniam napęd (juz kilka razy wymieniałem w moto ale nigdy się tym nie interesowałem jak to powinno być) to czy śrubki od regulacji odsadzenia koła na wahaczu wkręcam do samego końca czy np ustawiam w połowie ? Jak jest prawidłowo ? |
|
|
mentor |
Wysłany: Sob 17:44, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
KristofSX - chyba masz rację, bo łańcuch jest prosto wyjęty z paczki i założony, na motocykl. Łańcuch D.I.D 520 VX xringowy. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 15:35, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
moto stoi na podnośniku, łańcuch nie jest napięty - jak dla mnie - normalna sprawa
pozdro |
|
|
mentor |
Wysłany: Sob 14:40, 05 Mar 2011 Temat postu: Łańcuch |
|
Witam, wydawało mi się, że mojemu motocyklowi po kilku miechach remontu wystarczy aby wyregulować zawory i będzie cacy. Ale postawiłem motocykl na stojak odpalony i wrzuciłem jedynkę i to co zobaczyłem zdziwiło mnie nieco. Tu filmik nagrywany telem: http://www.youtube.com/watch?v=X4ATIM-f4hw
Moje pytanie czy to przez winę scentrowanego koła? Czy słabo naciągnięty łańcuch, a może coś z prowadnicą nie tak?
Dodam ze napęd jest nowy tak samo jak prowadnica.
Dzięki za pomoc. |
|
|