Autor Wiadomość
ciernik
PostWysłany: Czw 5:00, 15 Sty 2015    Temat postu:

Anonymous napisał:

Po numerach cylindra idzie dojść jaka może być pojemność?


Szukaj od strony gaźnika na dole za przewodem olejowym.
Początek numeru powinien być 95 (może jeszcze być 89)
Numer oznacza średnicę cylindra.
http://www.thumpertalk.com/topic/943642-bought-a-525sx-ran-vin-came-up-as-450sx/
KristofSX
PostWysłany: Śro 23:03, 14 Sty 2015    Temat postu:

3 od góry
Gość
PostWysłany: Śro 22:48, 14 Sty 2015    Temat postu:

a jak powinna być ustawiona iglica ? czy pompka przyśpieszacza też ma jakieś ustawienie ?
Gość
PostWysłany: Śro 22:43, 14 Sty 2015    Temat postu:

hacker33 napisał:
A gdzie kupiłeś ten motocykl?
Może masz go wykastrowanego do 12kW?
Wtedy byś miał blokadę otwarcia przepustnicy w gaźniku.
Sprawdź to, zajmie Ci 10 minut.

moto kupiłem od kumpla ale przez ten cczas co on go miał to nic przy nim nie robił i silnik nie był otwierany. Silnik nie bierze oleju chodzi cicho i nie kopci.
A jak ta blokada wygląda ? widać ją od strony AirBoxa?
Po numerach cylindra idzie dojść jaka może być pojemność?
Jakie przełożnie proponujecie ? Z przodu jest 14 zebow a z tyłu 52. Opona jest jeszcze okej nie dawno zakładałem nową Dunlopa
PiterBaja
PostWysłany: Śro 15:06, 14 Sty 2015    Temat postu:

400 zywotniejsza od 525? Very Happy Co to za absurdalny zabieg Very Happy masz poprostu tak wypracowany ze w poprzek cylindra staje.
hacker33
PostWysłany: Śro 13:13, 14 Sty 2015    Temat postu:

A gdzie kupiłeś ten motocykl?
Może masz go wykastrowanego do 12kW?
Wtedy byś miał blokadę otwarcia przepustnicy w gaźniku.
Sprawdź to, zajmie Ci 10 minut.
pawciak12
PostWysłany: Śro 12:52, 14 Sty 2015    Temat postu:

jak juz to bardziej prawdopodobne ze to 450 bo 400 ma juz inny skok tłoka, 525 i 450 to to samo tylko srednica tłoka se róznia
ciernik
PostWysłany: Śro 12:42, 14 Sty 2015    Temat postu:

Jest jeszcze taka opcja, ze w przeszłości ktos pogrzebal mocniej i nie jest to 525 tylko 400. Tak dla żywotności. To jest realne bo np mi też kiedyś przeleciała taka myśl. Szczególnie kiedy i tak musisz wymienic cylinder podczas remontu generalnego. Twój opis by się mniej więcej zgadzal. One tak zależnie od pojemności 525/450/400 tak o jeden bieg niżej wchodzą na koło.
Jesli moja teoria jest prawdziwa na cylindrze jest chyba wymiar wybity.
henio12323
PostWysłany: Śro 1:00, 14 Sty 2015    Temat postu:

tez stawiam na gaznik. ja kiedys mialem tak ze na ssaniu walil ostre piony od razu. po spuszczeniu juz tak agresywnie nie szlo kolo w gore

a co do przelozen to ja zuwazylem ze na 48 zebach moto szlo lepiej niz np na 50. bo mocy nie braklo i momentu tylko wszystko szlo do przodu a nie w dol. jak mialem 52z to byl dla mnie troche za agresywny
PiterBaja
PostWysłany: Śro 0:57, 14 Sty 2015    Temat postu:

Tez moze byc wina opony tak jak pisze wojo w dodatku w tych warunkach jakie teraz mamy słaba kostka na środku i moto niemalze łapie odcine a wogóle nie chce jechac tez tak miałem do niedawna i wiem jak sie zachowywał jak miałem prawie nówke. 14/50 chyba idealne do takiej maszyny. Zrób tak jak ci pisza podmien gaznik zeby go wykluczyc
KristofSX
PostWysłany: Śro 0:21, 14 Sty 2015    Temat postu:

ja stawiam na gaźnik , możesz mieć inne dysze, inaczej ustawiona iglicę lub pompkę,
wójo
PostWysłany: Śro 0:14, 14 Sty 2015    Temat postu:

tylne opony masz w pogobnym stanie jak u kolegów ? z przodu jaka masz zebatke ? czasami na zbyt krótkim przełożeniu motocykl jest zamulony bo kreci sie bez sensu po obrotach zamiast przekazywac moment na koło.
Dla przykładu miałem taka sutuacje na podjazdach gdzie na 2 biegu kreciłem prawie do odcinki a efekt słaby, na 3 biegu srednie obroty i motocykl wskakiwał po kopnym piachu pod wzniesienie.
szaman108
PostWysłany: Wto 23:25, 13 Sty 2015    Temat postu:

Skoro masz kolegów pod ręką,sprzęgło się nie ślizga to przełóż od któregoś moto gaxnik i zobacz co będzie.Sprawdz też moduł zapłonowy czy ktoś czegoś nie modził.Moto pali ładnie od strzała,może komuś rozrząd przeskoczył o ząbek(osobiście nie wiem jak chodzi na przestawionym czy taki był by objaw nie doświadczyłem tego)Trzeba sprawdzić dysze,iglice ustawienie TPS,pompę przyśpieszacz.
KozioŁ
PostWysłany: Wto 23:21, 13 Sty 2015    Temat postu:

oleju ubywa?
nowik441
PostWysłany: Wto 23:04, 13 Sty 2015    Temat postu:

jeździłem kolegów 525 i są wiele mocniejsze od mojego i jest duża różnica. Sprzęgło też sie nie ślizga. No właśnie ma 52 zęby a tu tego nie czuć

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group