Autor Wiadomość
fxrider
PostWysłany: Sob 21:30, 26 Mar 2011    Temat postu:

Ja niedługo będę kombinował z FCRem i dam znać jak to się ma do seryjnego mikuniego.
Może będę miał też nadmiarowego FCR 40 na sprzedaż, ale z tym dam znać gdy będę mógł coś więcej powiedzieć.

Tak sobie jeszcze pomyślałem... wala mi się tyle tych gaźników w piwnicy, może coś do GSy na próbę wsadzić? Wink
Rysiek24
PostWysłany: Sob 12:50, 26 Mar 2011    Temat postu:

chyba ustawilem swojego dellorciaka , nie zalewa sie sam , pali ladnie na ssaniu i musi troszke sie rozgrzać aby je wylaczyc , miesci sie w 8/100 km , ustawienia zgodne z 620 SC
Rysiek24
PostWysłany: Pon 14:39, 21 Mar 2011    Temat postu:

kranik z prawej strony , dzieki za info , bede kombinowac...jak fundusze pozwola
mariantofana
PostWysłany: Pon 12:20, 21 Mar 2011    Temat postu:

aaaa i jeszcze jedno bo własnie przeglądam manuala od EXC i mi sie przypomniało. Ty masz EGS? czyli zbiornik 12l? czyli kranik masz z lewej? Bo ja w SC mam z prawej a Keihin FCR-MX41 ma wejście na wężyk paliwa z lewej strony i troszke musze kombinować. jeżeli masz z lewej to nie bedziesz miał problemu:)
mariantofana
PostWysłany: Pon 12:12, 21 Mar 2011    Temat postu:

podejdzie:) ja zamontowałem. Nie wiem jak intake bell (ten dzwonek dolotowy) ale jego średnica powinna pasowac pod króciec wychodzący z filtra powietrza. Ale bez demontażu subframe'a go nie wciśniesz bo jest duży, przede wszystkim o wiele szerszy od dellorciaka. Może być problem z wystającym elementem pompki przyspieszającej u dołu po prawej stronie. Nie wiem jak u Ciebie w 620, czy jest miejsce przy kolankach wydechowych idących z prawej strony silnika do tyłu bo może właśnie chaczyć tą pompką. u mnie w 640 wchodzi na styk.
Kolejna rzecz to Rollgaz. FCR jest sterowany dwoma linkami, rollgaz z 640 pasuje. chyba ze dostaniesz w komplecie od EXC;)
Będziesz miał trudny dostęp do ssania bo jest schowane u góry gaźnika wiec bedziesz musiał sięgać głeboko pod zbiornik, lepiej będzie z ciepłym ssaniem bo jest niżej inie trzeba się siłowaćSmile
FCR to świetne rozwiazanie do LC4, mój dostał skrzydeł i na dodatek spadło spalanie w stosunku do DellOrto.
pozDRo
Rysiek24
PostWysłany: Pon 6:33, 21 Mar 2011    Temat postu:

orientuje sie ktos czy podejdzie do lc4, oryginalny keihin fcr41 od exc ?
Rysiek24
PostWysłany: Nie 21:27, 20 Mar 2011    Temat postu:

zgodne z manualem , 45 startowa ( nie bardzo wiem w jakim momencie dziala ) i dysza przepustnicy ( ta pod glowna ) 40
Karambol
PostWysłany: Nie 18:55, 20 Mar 2011    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
po zmianie dyszy na 175 wychodzi ok 8/100 , ale problemu z zalewanie nie rozwiazalo :/


Dysza główna to tylko jedna z kilku dysz, sama jej wymiana nie rozwiązuje problemu, pod dysza główna masz jeszcze bardzo ważną dysze igłową a poza tym jest jeszcze dysza wolnych obr. która działa az do 1/4 otwarcia przepustnicy - nie tylko na wolnych obr.
Sprawdź jakie masz wymiary tych dysz?
Rysiek24
PostWysłany: Nie 17:12, 20 Mar 2011    Temat postu:

po zmianie dyszy na 175 wychodzi ok 8/100 , ale problemu z zalewanie nie rozwiazalo :/
Karambol
PostWysłany: Sob 20:26, 19 Mar 2011    Temat postu:

Ps. EGS-E spalał mi w trasie 4.7 a w terenie nie przekraczał 5.5 L.
Rysiek24
PostWysłany: Sob 20:08, 19 Mar 2011    Temat postu:

tylko ze ty masz iglice na min , ja opuscilem o rowek i juz byly klopoty z paleniem . No ale bede kombinowac , nieco przekichane , ze aby dostac sie do iglicy musze zdejmowac bak i owiewki :/.
Karambol
PostWysłany: Sob 20:02, 19 Mar 2011    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
zmienilem dyszke na 175 i czuc spadek mocy ... bede kombinowal jeszcze ze 185 , 190 i jeszcze nowa 195.

Karambol jakie masz spalanie ?


Male, 6.2 - 6.6 takie miałem w ciągu ostatnich 2 weekendów.
mariantofana
PostWysłany: Sob 18:56, 19 Mar 2011    Temat postu:

ja na 172 i przy wszelkich możliwych ustawieniach miałem spalanie 9-11l/100km. Mieszanka zawsze była za bogata i często się zalewał. Takie są te gaźniki. lepiej zbieraj na jakiś pożądny TM albo FCR-MX
Rysiek24
PostWysłany: Sob 17:59, 19 Mar 2011    Temat postu:

zmienilem dyszke na 175 i czuc spadek mocy ... bede kombinowal jeszcze ze 185 , 190 i jeszcze nowa 195.

Karambol jakie masz spalanie ?
Rysiek24
PostWysłany: Czw 17:03, 17 Mar 2011    Temat postu:

zgadza sie , ja kombinuje z mniejsza bo po pierwsze a duzo pali , po drugie latwo sie zalewa , reszta to ze pali zimny bez ssania swiadczy o za bogatej mieszance . Zazwyczaj podniesienie ilgicy lub opuszczenie , powodowalo odczuwalny wzrost lub spadek mocy ( tak mialem w Mz 250 i XR 600) , w LC4 kombinowalem zabek w gore ,zabek w dol i poza trudnym paleniem zadnego spadku nie zauwazylem ,zekl bym nawet ze na opuszczonej lepiej sie zbieral. A spalenie 10 /100 w lekkim terenie, imho 1/4 nie przepali tylko wywali w komin.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group