Autor Wiadomość
KristofSX
PostWysłany: Pią 23:53, 25 Mar 2011    Temat postu:

http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts.asp

0760193070 SHAFT SEAL RING 19X30X7 B - to chyba jest to
henio12323
PostWysłany: Pią 22:50, 25 Mar 2011    Temat postu:

podepne sie pod temat. wie ktos moze albo ma ktos jak sprawdzic jaki powinien iść uszczelniacz na wałek kopki ? ja swoje czesci mam w malowaniu i pewnie je zgarne równo z czesciami silnikowymi i nie bardzo bede miał czas jeździc w poszukiwaniu jednego simmera ;/
Łukasz125
PostWysłany: Nie 13:36, 20 Mar 2011    Temat postu:

Na wstępie wszystkich Witam !!

Co do tematu w moim EXC 125 2003 z pod zębatki też potrafił wyciec olej ale tylko gdy moto stało na bocznej nóżce pochylone, na stojaku wszystko jest super. Ale lubię jak wszystko jest tak jak powinno być, więc dowiedziałem się od poprzedniego właściciela, że wypadało by wymienić tą tulejkę na wałku zdawczym bo się wyrobiła. Simer byl wymieniony przez byłego właściciela, więc zamówiłem tą tulejkę w serwisie KTM'a cena jaką za nią zapłaciłem: 65zł. Dodam zdjęcia tulejki:

- http://tinypic.com/r/2j4xz7c/7
- http://tinypic.com/r/1687i90/7
- http://tinypic.com/r/w2orbd/7
- http://tinypic.com/r/2cz7zm9/7
- http://tinypic.com/r/25qep2t/7
- http://tinypic.com/r/zu1jbp/7

W tulejce z jednej strony jest wgłębienie na oring, oring ze zdjęcia nie był w komplecie wyciągnąłem go z kompletu uszczelek. Tak to przynajmniej wygląda w KTM EXC 125 2003, na dniach tulejka zostanie wymieniona.

Po ściągnięciu zębatki tulejka wystaje, można ją wyjąć palcami, ale chyba wypadało by mieć przechylony motor, aby olej nie wyleciał.

Jeśli coś źle mówię, proszę mnie poprawić. Pozdrawiam
Kowal
PostWysłany: Śro 15:33, 09 Mar 2011    Temat postu:

witam ja oring mam od strony lozyska a nie przy zebatce czy tak powinno byc a tulejke to w serwisie dostane?bo zimerig to wszedzie wymiar w miare typowy
sobek1985
PostWysłany: Wto 20:28, 08 Mar 2011    Temat postu:

oring pod zembatke zdawcza 1.5 uszczelnaicz chyba 9zl a tulejka cos ok 60zl
konrad324
PostWysłany: Wto 19:50, 08 Mar 2011    Temat postu:

Zdarza się też że dochodzi do wyrobienia się tej tulejki i wymiana uszczelniacza nie zawsze pomaga. Ja miałem taki przypadek.
KristofSX
PostWysłany: Nie 19:18, 06 Mar 2011    Temat postu:

spoko,
poprawiony link:
http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts.asp
Kowal
PostWysłany: Nie 19:12, 06 Mar 2011    Temat postu:

Wielkie dzięki za szybką odpowiedź ale link do tego katalogu częśći mi nie działa ale dzięki za chęci
KristofSX
PostWysłany: Nie 19:05, 06 Mar 2011    Temat postu:

tak, jest tam simering, taki:(pewnie można go kupić za 5 pln)
0760324565 SHAFT SEAL RING 32X45X6,5 BTSL

a katalog części:
http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts.asp
Kowal
PostWysłany: Nie 18:44, 06 Mar 2011    Temat postu:

ok zrobię to jutro i dam znać czyli uszczelniacza tam nie ma?bo myślałem ze jest tak jak w lc4 ale widać pozmieniali dziękuję za podpowiedź ps. szukam katalogu częśći zamiennych to tego rocznika w pdf tak na przyszłość
KristofSX
PostWysłany: Nie 18:34, 06 Mar 2011    Temat postu:

zdejmij zębatkę, na wałku jest tulejka - wyjmij, wyczyść, powinno pomóc
Kowal
PostWysłany: Nie 18:21, 06 Mar 2011    Temat postu: Usczelniacz zębatki

Witam ponownie Kolegów po dzisiejszym wyjeździe moto zauważyłem wyciek oleju z pod zębatki silnika. Moje pytanie brzmi czy wiecie jak wymienić ten uszczelniacz?Czy wystarczy zdjąć zębatkę i go wydłubać-założyć nowy czy coś więcej ps.chodzi o KTM EXC 520 2002r. wszystko po zakupie wychodzi Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group