Autor Wiadomość
grzegorzszw
PostWysłany: Śro 14:24, 21 Sty 2015    Temat postu:

Jeszcze może dodam, że pierwszą rzeczą jaką bym ci polecił to dołożenie masy zamachowej. Będzie to najtańsza i najbardziej poprawiająca charakterystykę modyfikacja. Dołóż ją i zobacz czy nadal masz za dużo mocy.

Tutaj film jak to zrobić samemu:
http://www.youtube.com/watch?v=16d-ewfc8lU
mambo3
PostWysłany: Wto 20:34, 20 Sty 2015    Temat postu:

Dzięki za wszystkie informacje, myślę ze przez zimę wprowadze jakieś modyfikacje.
grzegorzszw
PostWysłany: Pon 20:55, 19 Sty 2015    Temat postu:

Masz kilka opcji aby "ugładzić" SX-a. Możesz zmienić dyfuzor, głowicę i moduł zapłonowy na ten z EXC, dołożyć dodatkową masę zamachową (myślę, że w cenie do 100 zł powinno udać się skopiować rozwiązanie Steahly - jest to bardzo pomocne jeśli masz problemy z trakcją).

Co do skrzyni to popatrz w katalogach czy SX i EXC mają te same wałki, jeśli tak to wystarczy ci zmienić parę kół zębatych pierwszego biegu.
jachus0
PostWysłany: Pon 20:00, 19 Sty 2015    Temat postu:

Kontakt do listków masz na pw Smile
mambo3
PostWysłany: Pon 19:47, 19 Sty 2015    Temat postu:

Dzięki Kristofsx za znalezienie ciekawe czy warte swojej ceny? mam jeszcze pytanie co do tryba pierwszego biegu czy 30z podejdzie bez problemu w sx jest 28 a exc i cx 30z tylko oba inne numery mają, dwójkę bym zostawił a 3,4,5 to to samo co xc. No i ten gaźnik zmieniać iglice i dysze czy stroić na zalecanych do sx. Nie chcę z niego robić nie wiadomo "Co" i wywalać kupę kasy tylko małe mody po siebie i pod teren w którym jeżdzę
jachus0
PostWysłany: Pon 19:21, 19 Sty 2015    Temat postu:

Przy niskich obrotach listki odginają się mało, a przy wysokich dużo. Miękkie listki na wysokich obrotach po prostu "kłapotają"a nie są sztywne przez co górny zakres obrotów jest słabszy niż przy twardych.
bully
PostWysłany: Pon 18:43, 19 Sty 2015    Temat postu:

Miękkie listki szybciej sie odegną, a jak z prostowaniem się? Na wysokich obr. już szybciej się nie odginają bo ..???

Sx ma mniejszy dekiel więc oryginalna elektrownia z EXC na pewno ci odpadnie
KristofSX
PostWysłany: Pon 17:38, 19 Sty 2015    Temat postu:

mambo3 napisał:
fajny temat tuningowania exc 250 sixdays szkoda że pierścień nie jest na moje magneto wszystkie modele 2t prócz sx,ciekawe czy magneto z jakiegoś starszego exc by nie pod pasowało i czy było by cięższe do mojego seryjnego? a gdzie takie listki dostanę?


cięższe magneto dostaniesz w http://www.steahlyoffroad.com/ktm-flywheels/ktm-250-sx-07-11-flywheel-weight.html
hacker33
PostWysłany: Pon 17:21, 19 Sty 2015    Temat postu:

jachus0 napisał:
U gościa który zajmuje się profesjonalnie dorabianiem listków. Chyba to logiczne że miększy listek szybciej się odegnie tym samym da więcej mieszanki do gara, więc będzie mocniejszy na dole ale słabszy u góry


potwierdzam są listki z włókna szklanego - miękkie które poprawiają dół i z włókna węglowego - twarde które poprawiają górę.

tym różni się boyesen od vforce
jachus0
PostWysłany: Pon 15:08, 19 Sty 2015    Temat postu:

U gościa który zajmuje się profesjonalnie dorabianiem listków. Chyba to logiczne że miększy listek szybciej się odegnie tym samym da więcej mieszanki do gara, więc będzie mocniejszy na dole ale słabszy u góry
bully
PostWysłany: Pon 13:38, 19 Sty 2015    Temat postu:

jachus0 napisał:
Można też założyć miększe listki w zaworze membranowym, wtedy będzie mocniejszy dół, a słabsza góra

Gdzieś ty takie coś słyszał?


Sprezyna też ci ułagodni właśnie przez wolniejsze otwieranie zaworu, najwiecej da ci zmiana dyfuzora, z EXC jest dłuższy niz SX i akcesoryjne, bezie duzo więcej dołu, słabsza góra oraz zmiana głowicy, wału tam raczej nie ma sensu tykać.

Po modach dopiero możesz regulować i zmieniać cokolwiek w gaźniku, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Pewnie mapa w module też jest inna w SX
mambo3
PostWysłany: Pon 13:26, 19 Sty 2015    Temat postu:

fajny temat tuningowania exc 250 sixdays szkoda że pierścień nie jest na moje magneto wszystkie modele 2t prócz sx,ciekawe czy magneto z jakiegoś starszego exc by nie pod pasowało i czy było by cięższe do mojego seryjnego? a gdzie takie listki dostanę?
jachus0
PostWysłany: Nie 23:55, 18 Sty 2015    Temat postu:

Można też założyć miększe listki w zaworze membranowym, wtedy będzie mocniejszy dół, a słabsza góra i cięższy pierścień zamachowy czy jakoś tak to się nazywa, jest na forum wątek z ktm exc 250 sixdays gdzie właśnie kolega grzegorzszw zakładał ten cięższy pierścień i w ogóle fajne cuda robi z silnikiem, pewnie by Cię zainteresowały te przeróbki. Proszę:http://www.ktmracing.fora.pl/zdjecia-i-filmy-z-naszymi-ktm,7/six-days-exc-250,7094.html
mambo3
PostWysłany: Nie 21:52, 18 Sty 2015    Temat postu:

Dokładnie chcę zmienić charakterystykę na lagodniejsza(zielona sprezynka tak jakby ją opóźnia a nie zmienia wybuchowej charakterystyki) dyfuzor mam domy, zmieniałem setting i wlalem mniej oleju do lag
rams
PostWysłany: Nie 20:38, 18 Sty 2015    Temat postu:

Zmieniałeś setting blaszek w przednim zawieszeniu?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group