rejdzik |
Wysłany: Nie 17:31, 25 Sty 2015 Temat postu: KTM 200 |
|
Cześć, witam.
Na imię mi Janusz, mam 25 lat. Aktualnie mieszkam w UK. Przez ostatnie parę lat miałem przerwę od jeżdżenia na moto, tudzież ostatnio (2 tyg temu na urlopie w Polsce) kupiłem sobie PRZYPADKOWO maszynkę do dawania radości.
Przedstawię parę zdjęć, koledzy pomóżcie określić co to za model bo pobieżne dane od sprzedawcy dostałem ale widzę w tym niezły ulep.
http://www.bikepics.com/pics/2015%5C01%5C24%5Cbikepics-2720154-full.jpg
http://www.bikepics.com/pics/2015%5C01%5C24%5Cbikepics-2720155-full.jpg
Wszystkie zdjęcia są pod adresem:
http://www.bikepics.com/members/r4g3/04200sx/
Inna sprawa to problem dotyczący charakterystyki silnika, kupując 200 miałem nadzieję na takie "jadące od niższych" 125. Tudzież moto od lekkiego odkręcenia manetki od razu "sypie". Jeżdżąc po ósemkach, nie jestem w stanie dawkować mocy bo albo jest jej za mało, albo za dużo. Przesiadłem się na TM'a 125 kolegi to tam było oczywiste kiedy jedzie.
Na moim ktmie podczas jazdy ze stałą prędkością silnik taktuje " tytytytytytyrytrytrytry ", ponadto lekkie dodanie gazu to od razu zerwanie przyczepności koła. Mam wrażenie, że jedzie 1 albo 0. Tak ma być? Da się ten silnik jakoś "złagodzić"?
Kolejna rzecz, to taktowanie podczas przyspieszania od niskich obrotów, zdarza się, przed oddaniem pełnej mocy, taktowanie na jedną sekundę po czym wszystko wraca do normy.
Tu króciutki filmik, słychać taką lekką czkawkę w chyba 4 sekundzie.
http://youtu.be/2BP44s6Fwn8
W galerii zrobiłem zdjęcie świecy. Jesteście w stanie określić poprawność składu mieszanki? Dysza główna 183, iglica ustawiona na 2 rowek od góry, zmieniałem na 3 to bardziej przerywał...
http://www.bikepics.com/pics/2015%5C01%5C24%5Cbikepics-2720170-full.jpg
Dzięki. |
|