Autor Wiadomość
Fourier
PostWysłany: Śro 13:38, 28 Sty 2015    Temat postu:

Honowanie jest procesem, który "zbiera" materiał. Przeważnie wychodzi około 0,01 mm.
pawciak12
PostWysłany: Wto 22:59, 27 Sty 2015    Temat postu:

i czym smarujesz ta koncówke do honowania, ile taki zestaw kosztuje?
henio12323
PostWysłany: Wto 22:53, 27 Sty 2015    Temat postu:

tak ja w NMR robie to zawsze Wink

co do honowania - mogą tylko bzyknąc lekko nacinając rowki. ale rzecyzwiscie jak cylinder ma na przykład jajo, to mogą jechać aż wszystko wyrównają i wtedy z selekcji A wskakuje D Very Happy

swoja drogą sam sobie kupiłem prostą honownice na wkrętarke i do małych silniczków sie sprawdza i na żeliwie
major000
PostWysłany: Wto 22:50, 27 Sty 2015    Temat postu:

szaman108 napisał:
Honowanie jest zaliczane do ,,obróbki skrawaniem" więc proces ten polega na zdjęciu pewnej warstwy materiału więc cylinder zmieni wymiar tylko pytanie jest o ile.
Właśnie o to chodzi w honowaniu aby doprowadzić cylinder do optymalnego wymiaru. Co za tym idzie może sięokazać że z selekcji A przeskakujesz na ostatnią D.
szaman108
PostWysłany: Wto 22:47, 27 Sty 2015    Temat postu:

Honowanie jest zaliczane do ,,obróbki skrawaniem" więc proces ten polega na zdjęciu pewnej warstwy materiału więc cylinder zmieni wymiar tylko pytanie jest o ile.
KozioŁ
PostWysłany: Wto 22:31, 27 Sty 2015    Temat postu:

w NMR Lublin robią honowanie na pewno, dzwoniłem do nich w tej sprawie jakiś czas temu
major000
PostWysłany: Wto 22:16, 27 Sty 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
ja zawsze nawet jak tłoka nie wymieniam to do lekkiego honowania daje bo ten zabieg zawsze jest korzystny, raz że lepiej sie wszystko dociera, to masz duzo wiekszy film olejowy i duzo trudniej jest go sciąć ( przytrzeć )
gdzie oddajesz do honowania?
henio12323
PostWysłany: Wto 22:07, 27 Sty 2015    Temat postu:

ja zawsze nawet jak tłoka nie wymieniam to do lekkiego honowania daje bo ten zabieg zawsze jest korzystny, raz że lepiej sie wszystko dociera, to masz duzo wiekszy film olejowy i duzo trudniej jest go sciąć ( przytrzeć )
major000
PostWysłany: Wto 22:02, 27 Sty 2015    Temat postu:

Powinno się robić honowanie przy wymianie tłoka. Ale ze względu na kasę i praktycznie brak zakładów w Polsce co honują nicasil mało kto tak robi.
GaCek
PostWysłany: Wto 21:39, 27 Sty 2015    Temat postu:

Jakiś czas temu dzwoniłem do serwisu w sprawach tłokowych. Gostek polecił profilaktycznie przy wymianie tłoka przehonować nikasil. Niby nie ma zmiany wymiaru. Robi ktoś takie zabiegi przy serwisowej wymianie tłoka??
kowal108
PostWysłany: Wto 21:10, 27 Sty 2015    Temat postu:

Dobra wszystko jasne.\
Dzięki:)
barek253
PostWysłany: Wto 20:59, 27 Sty 2015    Temat postu:

przecież to najwyższa półka więc w czym problem
kowal108
PostWysłany: Wto 20:54, 27 Sty 2015    Temat postu:

Do tulei smiało wkladac Wossnera ?
K2kt
PostWysłany: Wto 19:10, 27 Sty 2015    Temat postu:

Ja zawsze z tatą zakładaliśmy Wossnera (do excf250, exc250). Nigdy nie zawiódł, wymiana co 100mth w moim 4t a u taty około 80mth 2t.
major000
PostWysłany: Wto 17:09, 27 Sty 2015    Temat postu:

Wossner, Vertex, Wiseco to ta sama półka jakościowa. Latałem na wszystkich markach. Vertexach jeszcze tych sprzed kilku lat, nigdy nic nie pękło. Fakt faktem widziałem popękane Vertexy u innych ale podchodzę do takich osądów powściągliwie bo nie wiadomo jak kto użytkuje sprzęt. Teraz od kilka lat zakładam Vertexy kute(z racji tego że fabrycznie je montują w 2t KTM) i tu nie ma żadnych problemów.
Wossnery używałem w 4t i też nie było niespodzianek. Ale również widziałem popękane Wossnery, nawet ostatnio w 530 exc, ale znowu nie wypowiadam się bo cholera wie ile i w jakim stylu to było latane.
Wiseco dawno temu w 2t używałem, również zero awarii.
Wymieniaj co 100godz tłok to nic nie pęknie.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group