Autor |
Wiadomość |
Rysiek24 |
Wysłany: Sob 22:44, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
z tym napelnianiem filtr to przesada , w panewkowncu tego sie nie robi , a co dopiero w sprzecie z lozyskami tocznymi/igielkowymi |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 21:17, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
A jaka ma byc długośc tej sprężynki?Na coś jeszcze zwrócic uwagę? |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Sob 20:17, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
Czego doświadczyłeś? |
|
|
fxrider |
Wysłany: Sob 20:13, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
Zdecydowanie lepiej sprawdzić tą sprężynę... różne dziwne rzeczy można tam znaleźć - to teraz już też i z mojego doświadczenia. |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Sob 19:19, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
Filtr metalowy napełniałem olejem przed zakręceniem. Papierowego nie napełniałem nowym olejem.
Śrubę od zaworu najlepiej nie ruszaj. Albo odkręć i zmierz długość sprężynki oraz porównaj z serwisówką. |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 18:39, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
Super!Szkoda że nie wszystko rozumiem Czy z tym zaworem coś robic,sprawdzic coś?Rozumiem że w rame 0,6l trzeba wlac,po zalaniu wszystkiego odpalic z odkręconą śrubą w ramie i poczekac aż się przeleje.A co z tymi filtrami,zalewac,nasączac je czy coś? |
|
|
lukasz_vip |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 13:42, 12 Mar 2011 Temat postu: Wymiana oleju 620 egs 98r. |
|
Jak w temacie mam zamiar zabrac się do wymiany oleju ale mam pewne obawy i nie chciałbym czegoś odstawic Więc proszę o radę,mianowicie nie jestem pewien która śruba jest spustowa a która to zawór,czy zawór też wykręcac,ile oleju wlac do ramy a ile do silnika i czy ważna jest kolejnośc wlewania.Czy przed przykręceniem filtra też go zalac czy uzupełni się sam w momencie wlewania oleju do ramy i czy coś trzeba robic z tym filterkiem co jest z prawej strony w silniku,czy tylko wymienic bez żadnych dodatkowych zabiegów.Jak dokładnie ma wyglądac odpowietrzenie tego całego układu po wymianie? |
|
|