Autor Wiadomość
kogut
PostWysłany: Nie 23:31, 17 Kwi 2011    Temat postu:

Z zaworami jest dziwna sprawa . Niby zawory wydechowe głowicy HF są o 2mm większe jednak mam na warsztacie rozebrane silniki 626 i 600 i mają identyczne zawory , pomierzyłem je .
Uszczelka pod głowicę 625 ma identyczny nr fabryczny jak np uszczelka 620 , są więc takie same .
Gość
PostWysłany: Wto 16:19, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Witam da się założyć i to bez żadnego przerabiania wszystkie części zostały założone nowe orginalne
mój znajomy takie coś zmajstrował do tego dał jeszcze gaznik fcr 41
i cały układ wydechowy Akrapovic
po tym całym zabiego ja swoim LC4 nie mam podjazdu jest masakra!!
Pozdrawiam
fxrider
PostWysłany: Sob 20:54, 26 Mar 2011    Temat postu:

Niestety nie mam zdjęć, może następnym razem jakieś zrobię.
Co do uszczelki - nie mogłem, bo ta metalowa miała taki wypukłą obwódkę, której zgniatanie przy montażu zapewniało szczelność - rozwiercając otwory naruszyłbym ją.
Rysiek24
PostWysłany: Pią 22:40, 25 Mar 2011    Temat postu:

masz jakies fotki tego patentu ? , bo nie bardzo rozumiem , nie mogles powiększyc otworow w samej uszczelce ?
fxrider
PostWysłany: Pią 13:36, 25 Mar 2011    Temat postu:

Uszczelki pod cylindrem bywają różne (0.5 mm i 0.8 mm), ale to w zależności od rocznika - często się zmieniały. Kojarzę z 5 różnych rodzajów dla 640(625).
Taka ciekawostka: od 2003r. modelowego (czyli równolegle z głowicą HF i hydraulicznym sprzęgłem) zmienił się odlew cylindra i karterów - zastosowano małe (4mm) kołki ustalające (poprzednie modele 9.8mm), w związku z czym kartery, cylindry i uszczelki pomiędzy tymi generacjami nie są "wprost" zamienne.

Akurat w nowszym modelu (4mm kołek) wprowadzono nowy typ uszczelki (jeden z 3 możliwych dla małego kołka) pod cylinder - zgniatana metalowa 0.5 mm wysokości, która mi się podobała, bo papierową nagminnie mi wydmuchiwało (podejrzewam niedokładność wykonania karterów).
W związku z tym, że miałem starszy model dotoczyłem kołki redukcyjne 9.8->4mm (wysokość ok. 5.5 mm, kołki w obu modelach są współśrodkowe), wkleiłem je w kartery i cylinder, dokupiłem nowe małe kołki i nową uszczelkę i złożyłem - patent zadziałał, skończyły się wycieki spod cylindra.
kogut
PostWysłany: Czw 20:08, 24 Mar 2011    Temat postu:

Uszczelki pod głowicą 620 i 625 mają identyczne
fxrider
PostWysłany: Śro 1:39, 23 Mar 2011    Temat postu:

Tłok, korba i cylinder na pewno są te same. Wał na pewno inny, kartery PRAWDOPODOBNIE też - myślałem, że właśnie na nich podniesiono cylinder o ten 1 mm.
Inna sprawa, że z tego co widzę 620 ma sporo mniejszy stopień sprężania (10.4:1) niż 640 (11.5:1) - ciekawe które z nich je osiągane po splanowaniu głowicy o ten 1 mm.

Mam luzem głowicę HF - jak będę miał okazję to zerknę, czy dałoby się ją o 1 mm splanować.
lukasz_vip
PostWysłany: Śro 1:07, 23 Mar 2011    Temat postu:

No własnie już sam nie wiem co jest w końcu zmienione. Na niemieckim forum wyczytałem, że tłok, korba i zylinder są te same, że niby to głowica jest inna w 640.

Dzisiaj się też dowiedziałem, że LC4 400 ma 1,5mm krótszą korbę.
fxrider
PostWysłany: Śro 0:11, 23 Mar 2011    Temat postu:

Wot cwaniaki - myślałem, że na wyższych karterach uzyskują ten 1 mm.
A 640 (czyli 625) te dodatkowe cm^3 zawdzięcza większemu skokowi tłoka - wał jest inny niż w 620 (czyli 609 Wink )
lukasz_vip
PostWysłany: Wto 22:45, 22 Mar 2011    Temat postu:

Niemcy twierdzą, że głowica pasuje do 620, bo jest taka sama średnica tłoka, ale głowica jest wyższa przez to 640 ma pojemność 625. Zmienia się wyłącznie stopień sprężania. Podobno trzeba splanować 1mm, żeby otrzymać oryginalny stopień sprężania.

Więcej tutaj:
http://www.ktm-lc4.net/forum/viewtopic.php?t=35283&highlight=high+flow
http://www.ktm-lc4.net/forum/viewtopic.php?t=42519&highlight=high+flow
http://www.ktm-lc4.net/forum/viewtopic.php?t=13184&highlight=high+flow
Rysiek24
PostWysłany: Pon 9:14, 14 Mar 2011    Temat postu:

chodzi oto ze duze zawory , spowodowaly oslabienie gniazd i tam lubia pekac - pewnie jedna na 1000 ale moze akurat ty jestes tym wybranym Smile .
fxrider
PostWysłany: Pon 2:11, 14 Mar 2011    Temat postu:

Ja widziałem jeden czy 2 przypadki pękniętej HFki - choć nie wiem, czy to nie była kwestia właściciela Wink Zwykłe głowice zresztą też potrafią pęknąć.

Z tego co wiem toto będzie pasować.
Karambol
PostWysłany: Nie 19:24, 13 Mar 2011    Temat postu:

Dzieki! Bede wdzięczny:)
lukasz_vip
PostWysłany: Nie 9:27, 13 Mar 2011    Temat postu:

Rychu z tym pękającym HF jest jak z YETI, niby wszyscy słyszeli, ale nikt nie widział Gives thy a finger Gives thy a finger

Co do tego czy pasuje na cylinder z 620 to właśnie nie jestem pewien. Jak znajdę czas to mogę Ci sprawdzić na niemieckim forum. Chłopaki tam dużo przeróbek robią to i pewnie coś już o tym było.
Rysiek24
PostWysłany: Sob 22:40, 12 Mar 2011    Temat postu:

glowice HF lubia pekac ... ja bym zostal przy zwyklej

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group