Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 15:11, 07 Lis 2019    Temat postu:

nie ma czegos takiego jak najlepsze ustawienie, - optymalne to to z ksiazki serwisowej ( dodam ze była mała zmiana i nowsze ksiązki wypuszczaj juz nowsze informacje )
amek721
PostWysłany: Czw 15:10, 07 Lis 2019    Temat postu:

dysza główna 450
dysza wolnych obrotów 30
iglica 43-73 3 rowek
śruba powietrza wykręcona 2 obroty
przy temperaturze ok. 15*C
Miroxen123
PostWysłany: Czw 14:18, 07 Lis 2019    Temat postu:

Czesc. A ja mam pytanie na jakich dyszach jeździcie numery i iglice . Jakie ustawienie będzie najlepsze
Mam KTM exc 250 2017. Najlepiej ktoś ze slaska
pawciak12
PostWysłany: Wto 13:23, 02 Lut 2016    Temat postu:

najlepiej jakbys sobie na rolgazie zaznaczył 1/4, 1/2, 3/4 i max otwarta przepustnice, bedziesz wiedział na jakie ustawienie zwrócić uwage i co ewentulnie podregulowac...
henio12323
PostWysłany: Pon 20:31, 01 Lut 2016    Temat postu:

bardzo proste

od lewej do prawej masz otwarcie manetki po lewej masz zamknieta po prawej na maxa otwarte.
a góra dół to tak hmm działanie - efektywnosc opisane

jak masz na maxa otwartą przepustnice to efektywnosc dyszy wolnych obrotów nie ma w ogóle - bo wtedy idzie dyszą główną - a jak widac dysza główna jest juz na polu nad pełną manetką.
a np klips na iglicy ( clip position ) nie ma kompletnie znaczenia jak masz manetke na maxa otwartą - czy masz 1 zabek czy ostatni dla silnika nie robiu to róznicy, ale robi w srednim zakresie obrotów
dajmen41
PostWysłany: Pon 19:54, 01 Lut 2016    Temat postu: Prosze mi opisać ten obrazek

grzegorzszw napisał:
A w którym zakresie obrotów masz za ubogo?

Popatrz na rysunek i ustawiaj po kolei od najniższych obrotów, czyli śruba powietrza, dysza wolnych obrotów, iglica (im dalsza ostatnia litera alfabetu w oznaczeniu iglicy tym uboższy skład do 1/4 otwarcia przepustnicy), pozycja klipa na iglicy, dysza główna.

Na schemacie wygląda to mniej więcej tak:




A jeśli chcesz najprostszy zestaw to polecam JDJetting - dwie iglice i parę dysz.


Zupełnie nie wiem jak ustawić gażnik spoglądając na ten obrazek jest on zupełnie nie czytelny ,czy ktośmi go opisze?
Raku
PostWysłany: Nie 15:54, 08 Lut 2015    Temat postu:

Narazie sie zbroje i musze troche ziomków podszkolić bo pokupowali sprzęty lecz skill słaby Sad ale wpadne wpadne na pewno w ramach treningu przed Drapakiem Very Happy
major000
PostWysłany: Nie 10:38, 08 Lut 2015    Temat postu:

Raku na pełnej manecie poleciałeś Very Happy
Kiedy do nas wpadasz polatać?
Raku
PostWysłany: Sob 23:48, 07 Lut 2015    Temat postu:

No i wzieły i mnie gimby zaatakowały Very Happy
electro
PostWysłany: Sob 22:50, 07 Lut 2015    Temat postu:

Raku, nie komentując poziomu Twojej wypowiedzi to mój motocykl ma za uboga mieszankę przy obecnej temperaturze na niskich obrotach co objawia sie slabym wchodzeniem w średni zakres obrotów oraz podwieszaniem obrotów. Śruba regulacji składu mieszanki jest poza zakresem, wiec sorry, ale co ma do tego mój skill?! Łańcucha tez nie smarujesz bo to dla miękkich pipek?

A wracając do tematu. Włożyłem większą dyszę pilota i obniżyłem iglicę o jeden ząbek. Jutro latam od rana więc zobaczę, o ile będzie lepiej.
amek721
PostWysłany: Sob 22:47, 07 Lut 2015    Temat postu:

Właśnie to można wywnioskować po twoich wypowiedziach Wink
Pomyśl: Inżynierowie nie tylko ktma, ale i wszystkich innych suzuki, yamah itp wymyślili zmienne dysze. To właśnie oni projektują nasze motocykle i nie tylko. Mają świetne wyksztalcenie, doświadczenie, jak widać wiedzą co robią. W serwisówkach naszych silników nakazują nam zmieniać regulacje wraz ze zmianą warunków atmosferycznych.
I tu pojawiasz sie Ty.
Jeb*ać dysze!!! Co za debil je wymyślił!!
Nie podważam twojej inteligencji, przede wszystkim dlatego, że Cie nie znam, ale podważam twoją wiedze na temat gaźników.
Pytanie kim Ty w ogóle jestes sobie daruje.
Raku
PostWysłany: Sob 21:29, 07 Lut 2015    Temat postu:

Nie no oczywiście masz racje, słaby jestem i jeździłem tylko starym 4T jak mi kolega dał karnete Very Happy
A reszta co napisałem to tak o bo czytałem kiedyś o tym
amek721
PostWysłany: Sob 20:54, 07 Lut 2015    Temat postu:

Raku napisał:
Lubie czytać opinie ''jebaków teoretyków'' więcej stroicie i sie pierdolicie z tymi sprzętami niż latacie. Jak sie nie da? oblatać całego sezonu na jednym komplecie dysz jak się da. Ja latam czy zimno czy ciepło i nic nie kręce wy też lepiej się weźcie za jazde a nie pierdolenie jak to moto ma ubogą mieszankę, ubogi to jest wasz skill i tu jest pies pogrzebany Very Happy

Aś dopierd*lił kolego... Pewnie jeździsz 4t, to jeszcze tak doraźnie nie zużywa silnika, ale w 2t gdybyś jeździł na jednym zestawie na 20*C w temperaturze bliżej zera byś się przekonał że nie jest to dla picu.
Oczywiscie że można jeździć na jednym komplecie dysz, po co silnik ma wkręcać się szybciej na obroty, nie dusić sie, ogólnie iść lepiej... No nie?
Raku
PostWysłany: Sob 20:13, 07 Lut 2015    Temat postu:

Lubie czytać opinie ''jebaków teoretyków'' więcej stroicie i sie pierdolicie z tymi sprzętami niż latacie. Jak sie nie da? oblatać całego sezonu na jednym komplecie dysz jak się da. Ja latam czy zimno czy ciepło i nic nie kręce wy też lepiej się weźcie za jazde a nie pierdolenie jak to moto ma ubogą mieszankę, ubogi to jest wasz skill i tu jest pies pogrzebany Very Happy
rejdzik
PostWysłany: Sob 14:16, 07 Lut 2015    Temat postu:

Spalanie przewlekłe.
Tak najprościej tłumacząc, silnik zaczyna pracować bez wyraźnych (słyszalnych) cyklów pracy.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group