Autor Wiadomość
rams
PostWysłany: Sob 16:39, 07 Lut 2015    Temat postu:

Motor pewnie był kupiony na Słowacji jako nowy na słupa. Jak będziesz go chciał zarejestrować w Polsce to trzeba będzie zapłacić VAT.
wójo
PostWysłany: Sob 16:32, 07 Lut 2015    Temat postu:

major000 napisał:
wójo napisał:
przypadkiem nie jest tak ze kots za granica kupuje nowe exc nie płacąc vatu, ponieważ pojazd ma isc na export, potem w cudowny sposób udaje sie ten polski vat ominac i z stąd niższa cena bo nie zarejestrowany ?
Oczywiście. I w momencie próby rejestracji takiego moto dowiaduję się delikwent że trzeba 23% vat-u zapłacić.


a Vat nalicza od wartosci nowego motocykla czyli jego cena wzrosnie srednio o około 8tys zł Laughing
major000
PostWysłany: Sob 13:30, 07 Lut 2015    Temat postu:

Dowiedz się czy ma papiery do rejestracji. Jeśli na słowacji był zarejestrowany przynajmniej pół roku to nic ci nie grozi. Jeśli nigdy nigdzie nie był rejestrowany to może być problem.
te300
PostWysłany: Sob 13:14, 07 Lut 2015    Temat postu:

sugerowałbym najpierw się zorientować czy da się go zarejestrować, cena bez możliwości rejestracji wręcz zaporowa.
snajper1212
PostWysłany: Sob 13:06, 07 Lut 2015    Temat postu:

planuje po niedzieli jechac i obejrzec tego ktma http://olx.pl/oferta/ktm-exc-300-model-2014-CID5-ID8ELXT.html#8f2bec10a6 lecz wydaje mi sie dziwna sprawa bo sprzedajacy twierdzi ze kupil go od slovaka jak mial 5mh lecz nie wiem czy mozna go w polsce zarejestrowac bo nie potrzebowal go rejestrowac, natomiast ja jadac ogldajac to moto chcac go kupic a nie chcąc sie wprowadzic w blad jak moge sprawdzic czy bede musial zaplacic ten vat przy rejestracji w pl ?
major000
PostWysłany: Czw 23:27, 05 Lut 2015    Temat postu:

wójo napisał:
przypadkiem nie jest tak ze kots za granica kupuje nowe exc nie płacąc vatu, ponieważ pojazd ma isc na export, potem w cudowny sposób udaje sie ten polski vat ominac i z stąd niższa cena bo nie zarejestrowany ?
Oczywiście. I w momencie próby rejestracji takiego moto dowiaduję się delikwent że trzeba 23% vat-u zapłacić.
wójo
PostWysłany: Czw 23:21, 05 Lut 2015    Temat postu:

przypadkiem nie jest tak ze kots za granica kupuje nowe exc nie płacąc vatu, ponieważ pojazd ma isc na export, potem w cudowny sposób udaje sie ten polski vat ominac i z stąd niższa cena bo nie zarejestrowany ?
te300
PostWysłany: Czw 23:17, 05 Lut 2015    Temat postu:

masz kilka sztuk nowych na allegro
KozioŁ
PostWysłany: Czw 23:06, 05 Lut 2015    Temat postu:

nie bardzo wiem do czego zmierzasz Wink nowego w Polsce nie kupisz a używane są sprowadzone
te300
PostWysłany: Czw 22:49, 05 Lut 2015    Temat postu:

no widzisz sam potwierdzasz moją tezę, skoro xc-w jest na Amerykę to biorąc pod uwagę ceny np. w USA + cło, vat i transport to jakim cudem cena jest niższa od exc czy xcf proponowanego przez salon w PL?
co do xc-f/xc ogólnie przyjęliśmy, że do cross country ale faktycznie bardzo często używane są do enduro a i sam producent umieszcza je w dziale "enduro"Wink
KozioŁ
PostWysłany: Czw 21:18, 05 Lut 2015    Temat postu:

XC-F to motocykl do cross country, dlatego ma ''endurowe'' dodatki jak wspomniałeś wyżej, tak samo jak Husaberg FX czy Husqvarna TXC, model XC-W sprzedawany jest tylko w Ameryce Północnej
te300
PostWysłany: Czw 21:04, 05 Lut 2015    Temat postu:

KozioŁ napisał:
to że w Polsce można kupić XC-W czy XC-F wcale nie oznacza że ktoś go przemycił ze Stanów Wink

XC-W - silnik z enduro
XC-F - silnik z crossa
Oba są bez homologacji, aczkolwiek można je było kupić z lampami itd


od niedawna xc-f/ xc(2t) można kupić również u polskich autoryzowanych przedstawicieli KTM
są to faktycznie silniki jak w sx-f z długą skrzynią, dużym zbiornikiem, koło tył 18' zawieszenie przód od 14' 4cs, tył kiwaczka, co do 2t nie mam pewności czy silniki czymś się różnią, jeśli już to głowicą
co do xc-w nie sądzę żeby którykolwiek salon KTM w Polsce oferował te modele, co więcej nie spotkałem też w oficjalnej dystrybucji w UE, stąd też jak sądzę brak europejskiej homologacji.
KozioŁ
PostWysłany: Czw 20:17, 05 Lut 2015    Temat postu:

to że w Polsce można kupić XC-W czy XC-F wcale nie oznacza że ktoś go przemycił ze Stanów Wink

XC-W - silnik z enduro
XC-F - silnik z crossa
Oba są bez homologacji, aczkolwiek można je było kupić z lampami itd
te300
PostWysłany: Czw 19:55, 05 Lut 2015    Temat postu:

niezła herezja Wink[/quote]

może rozwiniesz myśl
KozioŁ
PostWysłany: Czw 19:51, 05 Lut 2015    Temat postu:

te300 napisał:
xc-w to nie jest przypadkiem exc tyle że na rynek USA? Skoro w Polsce można kupić xc-w które jest bez homologacji to innymi słowy pochodzi z przemytu. Jest enduro bez homologacji i to są modele xc xcf


niezła herezja Wink

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group