Autor Wiadomość
jero11
PostWysłany: Pią 8:32, 13 Lut 2015    Temat postu:

Dla mnie 2 elementy w tym moto nie pasują, tylny przedliftowy błotnik szedł do 2003r i pojedyncze kolanko szło od 2004r. Rama może być max 2004r. Sprawdź po vin-ie który to rocznik.
kulka
PostWysłany: Pią 2:10, 13 Lut 2015    Temat postu:

nie mam niestety
to jest to moto
wydaje mi sie ze rama rowniez nie jest z tego sprzeta , jakis skladak chyba
http://olx.pl/oferta/ktm-525-sx-exc-520-lc4-mozliwa-zamiana-CID5-ID8fdf5.html
KozioŁ
PostWysłany: Czw 13:23, 12 Lut 2015    Temat postu:

równie dobrze może to być silnik 525 mxc ze skrzynią szóstka tylko już 5 i 6 nie ma Wink jak możesz to podaj nr silnika
jero11
PostWysłany: Czw 11:46, 12 Lut 2015    Temat postu:

Ciekawe czy jest to chociaż silnik 525, może to być 450 sx, pewnie jest że mając 4 biegi jest to silnik SX i ma długą skrzynie...
kulka
PostWysłany: Czw 10:26, 12 Lut 2015    Temat postu:

Dziwne
sprzedający twierdzi,że pierwsze 3 biegi są krótkie ,natomiast 4 jest długa .
KozioŁ
PostWysłany: Czw 9:37, 12 Lut 2015    Temat postu:

nadaje się raczej do jazdy crossowej po torze i ewentualnie do cross country, do enduro bardzo średnio, nie mówię tu o jakimś hard enduro tylko o trochę cięższym terenie, już sama jazda w gęstym lesie jest po pewnym czasie męcząca, jedynka jest długa i bardzo nerwowa
kulka
PostWysłany: Czw 0:17, 12 Lut 2015    Temat postu:

a moglbys mi powiedziec jakie sa zalety /wady silnika z 4biegowa skrzynia?
do czego to sie bardziej nadaje ?
jero11
PostWysłany: Śro 22:49, 11 Lut 2015    Temat postu:

Raczej silnik został przełożony, mam MXC 525 i skrzynia jest 6b i ma inne przełożenia niż EXC, do tego MXC fabrycznie wychodził ze zbiornikiem 14L.
kulka
PostWysłany: Śro 18:49, 11 Lut 2015    Temat postu: ktm mxc 525 z 2004

Witam , bylem obejżec takie moto , przynajmniej miało takie oznaczenia
Zaskoczyło mnie to ,że ma tylko 4biegi
Czy to normalne? One nie powinny mieć skrzyni 6b. ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group