Autor Wiadomość
wójo
PostWysłany: Sob 11:27, 14 Lut 2015    Temat postu:

a wystarczyło pobrac manuala z linka który nawet podał kristof i pooglądać obrazki.
Gość
PostWysłany: Sob 8:46, 14 Lut 2015    Temat postu:

Czyli tak jak jest na zdjęciu element zaznaczony literą A trzeba ustawić równolegle do płaszczyzny głowicy. Oczywiście jeżeli mamy ustawiony gmp na ktorym jest ustawiona blaszka na magnecie prostopadle do impulsatora? Dobrze rozumię ?
KristofSX
PostWysłany: Sob 0:31, 14 Lut 2015    Temat postu:

szaman108 napisał:
Witam

Nie znam tego silnika ale z tego co widzę na ktmsklep to krzywki wałka rozrządu działają na zawory poprzez elementy umiejscowione pod wałkiem więc krzywki należy ustawić do góry.Krzywki ustawiamy do dołu w przypadku gdy element przenoszący ruch na zawory znajduje się nad wałkiem tak jak ,,w kochanym przez wielu silniku RFS"Możesz co prawda złożyć z krzywkami ustawionymi do dołu lecz wtedy będziesz miał ustawienie na tak zwanej ,,mijance" bo i tak po wykonaniu pełnego obrotu wału czyli powrót do GMP wałki ustawią się krzywkami do góry wykonają tylko pół obrotu z racji przełożenia 1:2 bo to czterosuw.Wał musi wykonać dwa obroty aby wałki rozrządu wykonały jeden pełny cykl.To jest jedno cylindrowy silnik więc jest luzik Smile


bardzo słuszna uwaga! poszedłe troche z automatu z tymi krzywkami do dołu Wink
a tutaj mamy z manuala:
szaman108
PostWysłany: Sob 0:22, 14 Lut 2015    Temat postu:

Witam

Nie znam tego silnika ale z tego co widzę na ktmsklep to krzywki wałka rozrządu działają na zawory poprzez elementy umiejscowione pod wałkiem więc krzywki należy ustawić do góry.Krzywki ustawiamy do dołu w przypadku gdy element przenoszący ruch na zawory znajduje się nad wałkiem tak jak ,,w kochanym przez wielu silniku RFS"Możesz co prawda złożyć z krzywkami ustawionymi do dołu lecz wtedy będziesz miał ustawienie na tak zwanej ,,mijance" bo i tak po wykonaniu pełnego obrotu wału czyli powrót do GMP wałki ustawią się krzywkami do góry wykonają tylko pół obrotu z racji przełożenia 1:2 bo to czterosuw.Wał musi wykonać dwa obroty aby wałki rozrządu wykonały jeden pełny cykl.To jest jedno cylindrowy silnik więc jest luzik Smile
major000
PostWysłany: Pią 21:19, 13 Lut 2015    Temat postu:

Pod silnikiem masz śrubę do ustalania GMP. Poczytaj serwisuwkę.
KristofSX
PostWysłany: Pią 20:49, 13 Lut 2015    Temat postu:

Anonymous napisał:
Wielkie dzięki a mam takie jeszcze jedno pytanie a jak już ustawie gmp to wałki jak mają być ustawione ,tymi plaskimi wycięciami w górę równolegle do płaszczyzny głowicy ?


wszystko będzie w manualu, przeważnie jest tak że krzywki do dołu, znaki na wałkach równolegle do głowicy
hacker33
PostWysłany: Pią 19:37, 13 Lut 2015    Temat postu:

Najpewniejszy sposób ze wszystkich to wykręcić świecę i wkręcić czujnik zegarowy.
Ewentualnie wsadzić jakiś wkrętak i patrzeć jak się podnosi i kiedy jest w najwyższym punkcie.
Gość
PostWysłany: Pią 17:53, 13 Lut 2015    Temat postu:

Wielkie dzięki a mam takie jeszcze jedno pytanie a jak już ustawie gmp to wałki jak mają być ustawione ,tymi plaskimi wycięciami w górę równolegle do płaszczyzny głowicy ?
KristofSX
PostWysłany: Pią 17:34, 13 Lut 2015    Temat postu:

zrzuc dekiel magneta i gmp masz gdy blaszka mangneta jest przy impulsatrze, wtedy możesz zblokowac wał śrubą,
tutaj masz manual

KristofSX.com | 2007-2011 KTM 450/505 SXF Engine Manual
cubi19
PostWysłany: Pią 17:19, 13 Lut 2015    Temat postu: problem z gmp sxf 450

Witam mam problem z moim sxf 450 z 2009r. A mianowicie chodzi mi o to jak sprawdzić który gmp jest prawidłowy tylko problem w tym że nie mogę go sprawdzić po ustawieni wałków ponieważ są ściągnięte. Czy można to sprawdzić na jakiś znakach lub coś innego? Z góry dzięki

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group