Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 7:17, 05 Kwi 2020 Temat postu: |
|
Prrzyczyn moze byc wiele. W tym np pekniety tlok |
|
|
Kondzio |
Wysłany: Nie 0:44, 05 Kwi 2020 Temat postu: Zablokowany kopniak ktm 450 |
|
Zablokowany kopniak ktm koło stoj nie da się ruszyc biegi wchodzą normalnie jakie są przyczyny tego zblokowany tłok????
[/b][/list] |
|
|
sparci |
Wysłany: Śro 12:21, 18 Mar 2015 Temat postu: |
|
Max dopuszczalny luz tłok/cylinder |
|
|
mazi-1986 |
Wysłany: Pon 21:30, 16 Mar 2015 Temat postu: |
|
Czy ktoś mi odpowie do czego w serwisòwce, w dziale dotyczącym rozmiaròw tłoka i cylindra odnosi się wartość 0,12mm, ktòra nazwana jest wear limit (stopień zużycia)?
Fragment:
Pistons assembly clearance
piston size I: 0.060 - 0.082mm
piston size II: 0.062 - 0.085mm
wear limit: 0.12 mm |
|
|
lukas88lag |
Wysłany: Czw 15:40, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
mazi-1986 napisał: | Okazało się, że jednak jest inny niż w podanej aukcji, ale sprzedający ściągnie mi właściwy.
Jak na razie, powoli zaczynam kompletować części. Zamówiony cylek, uzywka niestety, ale jestem dobrej myśli, łańcuszek IWISA, korbowód Proxa i zestaw uszczelek na cały silnik Atheny.
W dalszej kolejności misja moim zdaniem najtrudniejsza, a mianowicie znalezienie i zakup wszystkich łożyska na dół silnika |
Ja wszystkie łożyska do swojego EXC 525 kupowałem w Albeco - http://www.albeco.com.pl/PL-H12/e-sklep.html - żeby zobaczyć ceny musisz się zarejestrować, podane ceny to kwoty netto, czyli bez podatku, jeżeli nie bierzesz na firmę dolicz do tego 23% VAT. Mieli wszystko w dobrych cenach, mi przede wszystkim chodziło o łożyska na wał, ale jak przeanalizowałem ceny to reszta też bardzo dobrze wychodziła - ja do siebie same NTN'y kupowałem. Jeżeli masz jakąś dobrą hurtownie pod nosem to możesz zapytać, ale z łożyskami na wał bym nie kombinował tylko brał dokładnie takie jakie szły na pierwszy montaż - w tej hurtowni je dostaniesz. |
|
|
mazi-1986 |
Wysłany: Czw 15:17, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
Okazało się, że jednak jest inny niż w podanej aukcji, ale sprzedający ściągnie mi właściwy.
Jak na razie, powoli zaczynam kompletować części. Zamówiony cylek, uzywka niestety, ale jestem dobrej myśli, łańcuszek IWISA, korbowód Proxa i zestaw uszczelek na cały silnik Atheny.
W dalszej kolejności misja moim zdaniem najtrudniejsza, a mianowicie znalezienie i zakup wszystkich łożyska na dół silnika |
|
|
te300 |
Wysłany: Czw 14:52, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
moim zdaniem nie,
bo średnica tłoka w 400 jest taka jak w 450 EXC czyli cylinder jest niższy; z kolei cylinder 450 EXC od cylindra 520/525 różni się średnicą (wysokość pozostaje ta sama); także moim zdaniem ten korbowód będzie pasować do 450,520,525 i być może do 250 (wszystkie EXC) ale w 400 będzie inny- krótszy, |
|
|
mazi-1986 |
|
|
te300 |
Wysłany: Nie 8:58, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
w dzisiejszych czasach sztywne to masz ceny w McDonaldzie np. na allegro jedna z firma wystawia zestawy cylinder+tłok do 300exc za około 3000 a cena katalogowa 3800 |
|
|
te300 |
Wysłany: Nie 8:54, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
ja tam nie kupowałem, ale kolega tak i rabaty miał dobre;-) |
|
|
mazi-1986 |
|
|
StianEXC |
Wysłany: Sob 20:03, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
A możecie mi przypomnieć na szybko jak sprawdzić czy zawór się nie kończy? Chodzi o mierzenie jakiegoś luzu szczelinomierzem ? ( nie mówię o luzach zaworowych ) |
|
|
te300 |
Wysłany: Sob 18:50, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
różnie z tym bywa |
|
|
szo |
Wysłany: Sob 18:22, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
Komentarze, w stylu "Zmień mechanika..." chodzi o to ,ze idzie sprawdzić kiedy się kończy dany zawór |
|
|
te300 |
Wysłany: Sob 18:14, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
mazi-1986 napisał: | Będziemy w kontakcie odnośnie tej dzwigienki. Korba będzie oczywiście sprawdzona, a dòł się rozbierze, bo zbyt duże ryzyko że odłamki tłoka powpadały. Przy okazji solidnie się sprawdzi łożyskowanie, wał, etc.
A co masz dostęp do fajnych cylkòw, w takiej kasie?
Odpowiadając na powyższe pytanie, to tak mam zamiar naprawiać tą głowicę. Ale to już eksperty ocenia, czy się nada. |
jeśli chodzi Ci o używany to miałem kiedyś i właśnie za takie kwoty, co do nowych myślę, że sam zdołasz wynegocjować taką cenę w salonie,
dobrze to sobie wszystko przemyśl jak już pchasz się w koszty to czy nie lepiej zrobić raz a porządnie, tuleja w tych silnikach to nie jest dobry pomysł
pzdr |
|
|