Autor Wiadomość
ferdas
PostWysłany: Nie 23:02, 01 Mar 2015    Temat postu:

Rysiek super galeria dzieki
Rysiek24
PostWysłany: Nie 22:36, 01 Mar 2015    Temat postu:

USD jest lepsze , wod 98 do 2000 montowali klasyczne lagi WP extreme 50 i marzhotii chyba tez 50 , pozniej WP43 USD

dekompresatory sa dwa reczny i autodeko

https://plus.google.com/photos/116510796837900954397/albums/5755670741864300321/5755670900722010002?banner=pwa&gpsrc=pwrd1&pid=5755670900722010002&oid=116510796837900954397

ja mam ok 180 cm
ferdas
PostWysłany: Sob 14:09, 28 Lut 2015    Temat postu:

Może jeszcze ktoś fotę wrzucić jak siedzi z nogami na ziemi nie umiem takich zdjęć znalesc w internetach .
pytania z powyżej dalej aktualne
ferdas
PostWysłany: Czw 22:25, 26 Lut 2015    Temat postu:

To czym różnią się zawieszenia z przodu ?
coś gdzieś czytałem że standardowe zawieszenie jest lepsze niż USD ?
co do deko , czy jest i automatyczne i manualne jednocześnie czy albo jedno albo drugie ?
i z gazu do którego biegu idzie na koło ?
adrian2410
PostWysłany: Pon 17:38, 23 Lut 2015    Temat postu:

Ja u siebie mam w roczniku 99 zawias wp43 najwcześniejszą opcję jeszcze bez regulacji od spodu lagi. Ogólnie bebechy też są trochę inne niż to co znajduje się w manualu serwisowym.

Filtr papierowy jest pod zębatką, mikrofiltr pod gaźnikiem.

Licznik analogowy okrągły bardziej jest spotykany w wersji supermoto z tego co zaobserwowałem.
ferdas
PostWysłany: Nie 22:44, 22 Lut 2015    Temat postu:

adrian2410 piszesz że nie ma wałka balansującego , na zdjęciu ten wałek jest te wytłoczenie obok wału ??
pozatym masz chyba inne zawieszenie przód ?
a jeśli chodzi o filtry oleju jeden w puszce pod gaźnikiem drugi pod zębatką zdawczą ??
Smile ciężko będzie dojść z tym modelem do jakieś wiedzy bo wymienność części jest grubym tematem
Rysiek24
PostWysłany: Nie 22:44, 22 Lut 2015    Temat postu:

nie do kocna sie z tym zgodze adrian2410 - wszystko zalezy od rocznika , poza tym lc4 to seryjne skladaki Smile

i tak np okragly analogowy licznik tez byl montowany w lc4 sc
mikrofilt nad silnikiem - tez spotykany w SC

duzo zalezy od rocznika.

walek balansowy jaknajbardziej byl i w SC
adrian2410
PostWysłany: Nie 22:21, 22 Lut 2015    Temat postu:

Przy małym obiegu nie masz filtra oleju na przodzie ramy. Autodeko było montowane od któregoś roku na wałku rozrządu. Prawidłowo działające wydaje głośny "klik" w pewnym momencie przy kopaniu. Manualny dekompresator na kierownicy również występuje.

Tak jak już zostało wspomniane oryginalnie jest alusubframe (potrafi pęknąć i niektórzy zmieniali na stalowy), tylko kopniak, licznik zwykle mały sigmy elektroniczny jak w rowerze. W SC część elementów skrzyni jest z ciut innych materiałów (lżejsza) ale tego nie zobaczysz. Brak wałka balansowego.

W puszce pod gaźnikiem znajduje się mikrofiltr oleju. Gaźnik w sc to zazwyczaj dellorto phm40.

Tłumik powinien być z oznaczeniami SXC. Występowały 2 wersje w zależności od rocznika. Starsza z wystającą końcówką, nowszy z tłoczoną trójkątną coś jak w podwójnym akrapie do lc4.

Właściwie charakterystyczne są też szare boczki i tylny błotnik oraz dwukolorowa kanapa.

W werscji SC nie będzie również stacyjki Smile Jest blokada kierownicy na zamek, ale znając życie bez kluczyka.



PS. ja mam 185cm wzrostu, trochę wpuszczone lagi w półki,a moto i tak wydaje mi się strasznie bycze.
ferdas
PostWysłany: Nie 21:05, 22 Lut 2015    Temat postu:

z 4ki z gazu czy strzał z sprzęgła Smile

kolejna seria pytań
z tego co widze wałek balansowy widać tak jakby na samym przodzie silnika po lewo od wału ,
jeśli jest ten element pod gaźnikiem (nie wiem co to ale coś olejoweg na pewno ) to oznacza że silnik z małym obiegiem ??

przeglądając kilka ofert widze że nie malowany subframe jest aluminowy tu są dodane podnóżki pasażera też z alu a ori podnóżki są jakby z rurki stalowej wygięte ??
jak odróżnić zawieszenie żeby nie wpaść na te z mniejszym skokiem ??
bo z tego co doczytałem mniejszy skok mają modele lse ?? 140mm/170mm ?? jeszcze w którymś modelu było obniżone zawieszenie ?? bo jeśli różnica jest tak wielka normalnym zawieszeniu 30cm to poznam po śladach na rurach bo to praktycznie dwa razy więcej

kolejna sprawa jak wygląda sprawa dekompresatora automatycznego , czy całość znajduje się na silniku, a manualny z rączką przy kierownicy ??
żeby była jasnośc posiłkuję się wiedzą kolegi z forum [url]http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/artykul-o-ktm-lc4-620,657.html
[/url]
Rysiek24
PostWysłany: Nie 13:23, 22 Lut 2015    Temat postu:

ja na kole raczej nie latam, bo nie umiem Smile , ale z 4 idzie go poderwac przy moich niklych umiejetnosciach. Zwykle lagi klasyczne byly w rocznikach 98-00 , pozniej WP43 USD.

Duzy obieg oleju przez rame to 2 filtry w silniku i w ramie , ilosc oleju 2L , maly obieg to 1,6L oleju , czyli silnik z puszka z filtrem na silniku ( mikrofiltr) i z drugim filtrem w silniku zdaje sie.
ferdas
PostWysłany: Sob 23:55, 21 Lut 2015    Temat postu:

Rysiek powiedz mi do którego biegu idzie na koło z gazu to był zawsze mój wyznacznik mocy/elastyczności
w opisie widzę że masz fcr ale może prędzej miałeś coś standardowego może dellorto
ferdas
PostWysłany: Sob 23:22, 21 Lut 2015    Temat postu:

A o co chodzi z filtrami oleju między różnymi wersjami ?
gaźnikami może się też różniły
a te zawieszenie bo widzę w jednym standardowe lagi w innych usd odwrócone lagi
Rysiek24
PostWysłany: Sob 23:14, 21 Lut 2015    Temat postu:

dwie pompy byly w kazdym modelu z duzym obiegiem oleju od 96 roku

ja mam 177 i na 620 siegam polowa stopy

620 SC ma plastiki baku na 1 srube z boku ( bak 9L) , subframe z amelinum bez mozliwosci mocowania stopek pasazera , przelaczniki na kierownicy takie dziwne zespolone jak w exc ( bardzo nietypowe, tylko ktm takie uzywa) , rolgaz na 1 linke magura , siodlo mocowanwe na klipasa z gory. Naklejka na glowce ramy , tez powinno byc oznaczone.
ferdas
PostWysłany: Sob 22:50, 21 Lut 2015    Temat postu:

Mógł by ktoś wrzucić fotki jak poznać dwie pompy oleju mały obieg i filtr w ramię
oraz jak poznać zawieszenie o zmiejszonym skokiem
i jeśli ktoś by miał fotę jak siedzi na lc4 i podał swój wzrost choć raczej kierowców do 176 cm wzrostu
dzięki za pomoc
ferdas
PostWysłany: Sob 10:47, 21 Lut 2015    Temat postu:

Tu jest problem bo musze dwa motocykle naraz kupić Very Happy dla mnie i mojej baby bo historia była taka że na jej hondzie miałem wypadek a moje suzuki wybuchło a ja powypadkowych nie dałem rady naprawić to sprzedałem.
której modele 620 miały mały obieg dwie pompy i rozruch tylko z buta co by mi wystarczyło w sensie masa maszyny by mi tozrekompensowała bo to 130 kilo
czytałem kiedyś gdzieś na jakimś forum jak odróżnić wersje ale od kilku dni szukam i nie umiem znalesc i w ten sposób macie nowego użytkownika Smile
mi by wystarczyła w zupełności 620sc tylko jak ją rozpoznać ?
mojej żonie bym szukał 620gse? Z rozrusznikiem albo patrząc to pierwsze modele 640 za 7tyś idzie przytulic tylko co one będą warte

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group