Autor Wiadomość
Fourier
PostWysłany: Pią 12:44, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Dysze takie jak zaleca producent (serwisówka), ewentualnie możesz dać na początek trochę większe i po czasie ocenić czy dawać mniejsze.
hacker33
PostWysłany: Pią 9:25, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Lagi poleruje się włókniną ścierną a nie papierem.
Lagi musisz rozebrać i wsadzić w tokarkę.
http://www.supermoto.pl/2012/01/regeneracja-przedniego-amortyzatora-przez-twenty-suspension/
Dziurek123
PostWysłany: Pią 9:13, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Dziękowa chłopaki Wink. Co do polerki samemu, napewno spróbuje, tylko i wyłącznie dlatego ze, to nic nie kosztuje, a tego typu prace lubie. Teraz pytanko od jakej grubości papieru mam zacząc polerowac? i na jakiej skonczyc. Silnik bedzie po kapitalce, takze na wstepie jakie dysze załozyc? EGS 250 2t 1997:)
hacker33
PostWysłany: Nie 15:04, 22 Mar 2015    Temat postu:

Jak kupisz lagi z półkami to możesz założyć nawet od ktm-a z 2015 roku.
henio12323
PostWysłany: Nie 11:31, 22 Mar 2015    Temat postu:

co do lag, to jak nie zregenerujesz to co na pocieknietych bedziesz jeździł ? Razz lage mozna zwrzucic w tokarke ( albo w 2 osoby zrobic jakies mocowanko i chociazby wkrętarką) kręcisz i papierem wodnym lecisz lage mozna łądnie spolerować.

co do dysz- dobiera sie je pod stan silnika, itp itd, załóz oryginalne jak cos bedzie nie tak kombinuj dalej
Gość
PostWysłany: Nie 11:15, 22 Mar 2015    Temat postu:

Nadal czekam na konkretne wypowiedzi Cool. Jaki rozmiar dysz bedzie optymalny po remoncie kapitalnym?. Nie jezdze na torze, tylko na ostro w terenie Very Happy Lasy te sprawy Smile
Dziurek123
PostWysłany: Pią 16:03, 20 Mar 2015    Temat postu:

Mam pytanie odnosnie lag, mianowicie jest sens regenrowac je, mają spore rysy. Jesli tak to gdzie mogę to zrobic?.Drugie pytanie, gdzie kupic dysze do gaznikia keihien pwk 38, bo wczoraj troche szukałem i nie znalazłem :/ Ewentualnie od jakich medeli ktm'a pasuja lagi do mojego egs'a
bully
PostWysłany: Wto 13:16, 03 Mar 2015    Temat postu:

kosz sprzegłowy od wszystkich 250/300 od lat 90tych do chyba 2010 czy nawet dalej, po roku 2003 go tylko odchudzili, ale pasuje.
cylinder 250 chyba do roku 2001 był ten sam, wiadomo 300tka ma większy tłok
Dziurek123
PostWysłany: Pon 22:39, 02 Mar 2015    Temat postu:

Mam pytanko odosnie częsci do mojego egsa Wink od jakich modeli bedzie pasowal kosz sprzęgłowy i cylinder ?
bully
PostWysłany: Pią 6:06, 27 Lut 2015    Temat postu:

no to nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi, odrazam i każe ci sie zastanowić czy wogóle jest sens spawania, gdybyś sie jednak upierał.
Gość
PostWysłany: Czw 21:11, 26 Lut 2015    Temat postu:

Dziękowa ogolnie za wypowiedzi Smile. Bully apropo spawania, najpierw odradzasz a pózniej pytasz czy jest sens ratowac:D, gdzie tu jest sens Smile. Owszem kosz jest poza tym w dobrym stanie. Żyd znalazł by miejscówe Laughing . Zwątpiłem wiec i pozostaje nasza giełda, ewentualnie serwis Evil or Very Mad, jak wspominałem krucho z kasą, najwyzej poskładam go w kwietniu:D
bully
PostWysłany: Czw 19:13, 26 Lut 2015    Temat postu:

Ja bym sie dał spokój z spawaniem , bo to nie opłacalne i tak odpadnie, do tego będzie bić.
Masz wogóle ten kosz na tyle dobry żeby go ratować? Czy wyrąbane ząbki że tarcze latają jak żyd po pustym sklepie do tego luz na gumach amortyzujących ??
Fourier
PostWysłany: Czw 18:29, 26 Lut 2015    Temat postu:

Kombinacje nigdy nie wychodzą na dobre- najpierw obrywa moto, później zdarza się że i kierowca.
Dziurek123
PostWysłany: Czw 18:24, 26 Lut 2015    Temat postu:

Mistrzu dlaczego kosz nie moze byc pospawany? Znajomy znalazł spawacza, który zrobił dobrą robotę i latał cały sezon Very Happy. Sam stwierdził, iz nie było zadnej roznicy Wink. Taką samą sytuacje mam z zaworem wydechowym ;( mała zębatka sie ukreciła i jest lipa. Mam delemat, gdyz mam mało kasy i kombinuje jak mogę Very Happy
hacker33
PostWysłany: Nie 16:30, 22 Lut 2015    Temat postu:

kosza nie spawaj tylko kup nowy w serwisie ktm lub używkę ale w dobrym stanie

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group