Autor Wiadomość
Maks
PostWysłany: Wto 12:10, 21 Mar 2017    Temat postu:

Super Smile Dzięki za propozycje, coś wykombinuję..
Kajtek DBL
PostWysłany: Wto 11:37, 21 Mar 2017    Temat postu:

Z gwintownika idealnie pasuje. M6 albo m8 bodajże.
henio12323
PostWysłany: Pon 19:01, 20 Mar 2017    Temat postu:

ja sobie zrobiłem "kluczyk" na szybko, kawałek sruby zeszlifowałem na kwadrati praktycznie w palcach to idzie. chyba jakiegos motylka z drugiej strony załozyłem i całkiem bezproblemowo w terenie w rekawiczkach mozna sie było pobawic.
major000
PostWysłany: Pon 17:21, 20 Mar 2017    Temat postu:

Ta śruba lekko idzie, wystarczy płaski śrubokręt dobrać pod rozmiar.
Maks
PostWysłany: Pon 17:19, 20 Mar 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
Ja po zakupie moto pikupowalem sprezynki i zaczalem sie nimi vawic ale nie bylem w ogole zadowolony. Dopiero potem ktos mi powiedzial ze to tez regulacja j nadtapila rewolucja w dzialaniu motocykla. Ja wsadzalem twarda sprezynke ( zielona albo zolta ) i wkrecalem ta kwadratowa chyba do polowy zakresu. Moto wtedy bylo bardzo liniowe. Zawor sie nie otwieral wyrywajac rak z lokci. A przy tym wystarczylo musnac gazem i szedl na koko ( z wykreconym na rowno moze i latwiej bylo zlapac trakcje ale przed np belka trzeba bylo strasznie go wkrecic )


Jeszcze mam pytanie, czym wykręcałeś tą kwadratową śrubę? Nie mam nic co by tam podeszło i widzę, że klucz KTM do tego nie jest u nas dostępny..

Coś takiego - http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NzIyNTU5MA==&t=klucz%20do%20zaworu%20wydechowego może pasować?
Maks
PostWysłany: Czw 16:15, 23 Lut 2017    Temat postu:

No właśnie, będę musiał znaleźć za pomocą tego pokrętła kompromis pomiędzy żółtą, a czerwoną sprężynką.
henio12323
PostWysłany: Czw 16:11, 23 Lut 2017    Temat postu:

Ja po zakupie moto pikupowalem sprezynki i zaczalem sie nimi vawic ale nie bylem w ogole zadowolony. Dopiero potem ktos mi powiedzial ze to tez regulacja j nadtapila rewolucja w dzialaniu motocykla. Ja wsadzalem twarda sprezynke ( zielona albo zolta ) i wkrecalem ta kwadratowa chyba do polowy zakresu. Moto wtedy bylo bardzo liniowe. Zawor sie nie otwieral wyrywajac rak z lokci. A przy tym wystarczylo musnac gazem i szedl na koko ( z wykreconym na rowno moze i latwiej bylo zlapac trakcje ale przed np belka trzeba bylo strasznie go wkrecic )
Maks
PostWysłany: Czw 15:57, 23 Lut 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
Chyba nie bylo ale warto sie tym pobawic i ustawic pod preferencje


Tak będę musiał zrobić..
henio12323
PostWysłany: Śro 16:47, 22 Lut 2017    Temat postu:

Chyba nie bylo ale warto sie tym pobawic i ustawic pod preferencje
Maks
PostWysłany: Śro 16:05, 22 Lut 2017    Temat postu:

Wiecie może jakie są ustawienia fabryczne samego wkręcenia/wykręcenia tej śruby dla exc 300 2015?
Nie mogę tego znaleźć w serwisówce, jest tylko o sprężynkach i obrotach przy których następuje otwarcie zaworu (początkowe i pełne)...
te300
PostWysłany: Pią 7:52, 27 Lut 2015    Temat postu:

aha i tam w opisie jest błąd sztywniejsza sprężynka jest oczywiście zielona a słaba czerwona
Wink
te300
PostWysłany: Pią 7:38, 27 Lut 2015    Temat postu:

ten link pokazuje działanie małych sprężynek czyli pełnego otwarcia zaworu natomiast początkowe otwarcie zaworu reguluje się tym kwadratowym pokrętłem zmieniając napięcie grubej sprężyny
Raku
PostWysłany: Czw 22:54, 26 Lut 2015    Temat postu:

Ciach

http://madeinenduro.com/stuff/mods/sprezynki-mocy-exc-250_300/

Tu masz po polskiemu gdybyś miał problemy z angielskim Wink
grzegorzszw
PostWysłany: Pon 20:58, 23 Lut 2015    Temat postu:

Zdecydowanie warto. Można niesamowicie zmienić charakterystykę silnika tylko kręcąc śrubą regulacyjną, a są jeszcze różne sprężynki dostępne.

W tym temacie jest wszystko powiedziane (szczególnie wypowiedzi Jamesa Deana):

http://ktmtalk.com/showthread.php?t=470269&highlight=valve
te300
PostWysłany: Pon 19:06, 23 Lut 2015    Temat postu:

z tego co wiem tą śrubą regulujesz początek otwarcia zaworu wydechowego, gdybyś miał licznik z obrotościomierzem to przy 300 exc zawór wydechowy powinien się otwierać przy 5600 obrotów

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group