Autor Wiadomość
bully
PostWysłany: Śro 21:13, 23 Mar 2011    Temat postu:

dobra narazie zostawie tak jak jest trudno, będzie mniejszy kop.
gdy splanuję 1mm to dużo raczej chyba się nie zmieni naciąg łańcucha.
fxrider
PostWysłany: Śro 1:39, 23 Mar 2011    Temat postu:

No i minimalnie rozrząd się też przestawi - ale to przy każdej kombinacji z wysokością cylindra/głowicy ma miejsce.

Chyba planowanie głowicy to najprostsze w tym przypadku wyjście. Ew. możnaby cylinder, ale nicasil mógłby to źle znieść (o ile jeszcze się ostał).
batsopot
PostWysłany: Wto 19:23, 22 Mar 2011    Temat postu:

a np tłoki zwiekszajace kompresie do innych katów sa np do 525 Smile
a co do planowania głowicy to pomysl ze chyba masz tam wałek rozrzadu a jak go masz łańcuszek rozrzadu bedzie musial byc bardziej napiety czyli napinacz wiecej
wjedzie i mniej zostanie "zabków" lub nic
http://www.wossner.pl/
bully
PostWysłany: Wto 10:46, 22 Mar 2011    Temat postu: Problem z pojemnościa i stopniem kompresji; LC4 600

Mam 600tkę i poprzedni wlaściciel włozył wał z 620 który ma skok 76mm nie tak jak w 600 - 78mm. Teraz zrobila mi się pojemność 540cm3 ale że tłok w GMP jest 1mm niżej to stopień kompresji spadł do 9:1 (jeżeli 600tka miała oryginalnie 10,4:1).
Co zrobic? splanować głowicę? To jedyne co mi przychodzi na myśl.
W 1998 roku 540 miał stopień 11:1
Głowicę mam oryginalną z 600tki, tłok 95mm. i tłok w GMP jest około 0.5mm poniżej powierzchni cylindra, a do tego dochodzi jeszcze grubośc uszczelki głowicy, poprzedni właściciel nie włożyl uszczelki pod cylinder to mu dało około 0,3mm, ale ja ją chce mieć tam gdzie powinna.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group