Autor Wiadomość
StianEXC
PostWysłany: Czw 9:41, 19 Mar 2015    Temat postu:

Maciek a pokazał byś jakieś fotki maszyny jak się to prezentuje ?

Piter - jest 2008 rok tylko się zastanawiam czy się opłaca kupować względem innych roczniku w tym przedziale cenowym. czy np nie dołożyć i inny rocznik bo kolejny już planuje bez przesiadek Razz
PiterBaja
PostWysłany: Czw 8:08, 19 Mar 2015    Temat postu:

sory. Przeciez racja. był 400 2008-2011
Maciek222
PostWysłany: Czw 4:00, 19 Mar 2015    Temat postu:

Wszystko pasuje bez przeróbek i wiercenia.ja w swojej 520 02r mam caly przód od rocznika 08 w górę. Lampa, blotnik, osłony lag.co do ceny to dokladnie nie pamietan ale blotnik z oslonami kosztowal coś kolo 240 oczywiście acerbis. Najdroższym elementem jest przednia lampa.
StianEXC
PostWysłany: Czw 0:05, 19 Mar 2015    Temat postu:

PiterBaja napisał:
StianEXC napisał:
smialo moge polecić exc 400. jeżdżę na niej od roku i zajebiscie oddaje moc nie mam zamiaru zmieniac sprzetu jedynie to za rok na nowszy rocznik cos ok 2008. maszyna jest ok.


jest 400 z 2008? wydaje mi sie ze nie. zakładam ze masz 2002r. zmien lampe i płtnik od 2008-2011 i odsiwerzony. szkoda zmieniac jak masz trafic na padło, a tak mysle ze wiesz co masz. Pozdro!


Tak mam 2002. Racja co do zmiany to boje się że trafię na padło i szkoda sprzedawać ''pewniaka'' w którym wiem co i jak. Co do odświeżania to zależy mi ogólnie na całym wyglądzie od błotnika przedniego po tylny, a przeróbka tego 2002 na nowszy to za dużo zachodu i nie jest to opłacalne Razz Ewentualnie kupić cos 2007 gdzie ostatni RFS siedzi i to też teraz cięzko trafić na coś dobrego i pewnego w dobrych pieniądzach. Pojemność mi pasuje w zupełności teraz co bym zmienił w nim to tylko rocznik dla lepszej zawiechy i nie tylko, ale jeszcze nie czas na zmianę. Jaki koszt wychodzi takiego odświeżania ten błotnik przód + lampa ? Błotnik pewnie trzeba na patencie przewiercić zeby spasował na gwinty.
DavidExc
PostWysłany: Śro 20:17, 18 Mar 2015    Temat postu:

Siema , również dołączę się do tematu Smile . Latałem na secie Cr 125 i zgadzam się z opiniami ze fulle się nie nadają do lasu . Po pierwsze siadają ręce .. w końcu zawieszenie na tor , twarde .. silnik nie nadaję się długie proste jak to w lesie . Teraz jeżdżę na exc 200 i jestem bardzo zadowolony Smile . Moc jest , zawiecha fajna Wink . Nie powiem że łatwo jest kupić coś co nadaję się do jazdy .
Ogólnie ja wole jeździć na 2t , nie wiem czemu ale bardziej mi pasuje .. no i nie odczuwasz tak kosztów remontu bo niby jest częsty ale małe koszta . Wielki minus to spalanie :O .
Zgadzam sie z kolegami powyżej że lepiej pierw kupić mniejszą pojemność i pojeździć niż od razu potwora , wiem bo kolega kupił po drz 400 , exc 300 . Mówi ze pod górki się ciężko podjeżdża bo od razu plecy . Trochę sie rozpisałem .. to tyle . Pozdro Smile
CaLuuu
PostWysłany: Nie 12:20, 15 Mar 2015    Temat postu:

akrapovic
PiterBaja
PostWysłany: Nie 12:16, 15 Mar 2015    Temat postu:

CaLuuu napisał:
Czesc, byłem oglądać tego kata wszystko wygląda dobrze tylko nurtuje mnie jedna rzecz . Jak odkrecasz manete powiedzmy na 1/3 gazu to sie dławi i dołozysz gazu i dopiero wkreca sie na obroty. Gosciu twierdzi ze to wina pogody , było około 15 C wiec nie tak zimno. Jak myślicie jak moze byc poważna ta awaria czy to kwestia wyregulowania gaznika czy cos wiecej. Troche poczytałem na necie i duzo opini jest na ten temat i troche sie boje. Ludzie mowia o przyspieszaczu , jakiś nieszczelnosciach i za duzo powietrza dostaje, kijowych dyszach, o przekreconym korbowodzie i kijowej kompresji, źle wyregulowanych zaworach. Duzo troche tego , co sadzicie o tym ?


oryginalny wydech?
PiterBaja
PostWysłany: Nie 12:15, 15 Mar 2015    Temat postu:

StianEXC napisał:
smialo moge polecić exc 400. jeżdżę na niej od roku i zajebiscie oddaje moc nie mam zamiaru zmieniac sprzetu jedynie to za rok na nowszy rocznik cos ok 2008. maszyna jest ok.


jest 400 z 2008? wydaje mi sie ze nie. zakładam ze masz 2002r. zmien lampe i płtnik od 2008-2011 i odsiwerzony. szkoda zmieniac jak masz trafic na padło, a tak mysle ze wiesz co masz. Pozdro!
CaLuuu
PostWysłany: Nie 12:01, 15 Mar 2015    Temat postu:

Czesc, byłem oglądać tego kata wszystko wygląda dobrze tylko nurtuje mnie jedna rzecz . Jak odkrecasz manete powiedzmy na 1/3 gazu to sie dławi i dołozysz gazu i dopiero wkreca sie na obroty. Gosciu twierdzi ze to wina pogody , było około 15 C wiec nie tak zimno. Jak myślicie jak moze byc poważna ta awaria czy to kwestia wyregulowania gaznika czy cos wiecej. Troche poczytałem na necie i duzo opini jest na ten temat i troche sie boje. Ludzie mowia o przyspieszaczu , jakiś nieszczelnosciach i za duzo powietrza dostaje, kijowych dyszach, o przekreconym korbowodzie i kijowej kompresji, źle wyregulowanych zaworach. Duzo troche tego , co sadzicie o tym ?
wójo
PostWysłany: Pon 21:30, 02 Mar 2015    Temat postu:

o widzisz nie byłem pewny, w takim razie wczesniejsze roczniki jezeli chodzi o silnik były bez powaznych modyfikacji.
punk891
PostWysłany: Pon 19:29, 02 Mar 2015    Temat postu:

W 2014r. ćwiartka dopiero dostała ten silnik.
wójo
PostWysłany: Pon 19:14, 02 Mar 2015    Temat postu:

chyba okolice 2012-13r silnik jest juz blisniaczy jak ten w 350 tylko ma mniejsza pojemnosc.
HaardRock
PostWysłany: Pon 16:22, 02 Mar 2015    Temat postu:

Ja się dokleję do tematu.

Czy jest jakiś przełomowy rok dla KTM'a EXC-F 250 ? Gdzieś na forum wyczytałem że od 2007r. nowy silnik, starszych nie warto brać pod uwagę. Czy to prawda? I czy przy kwocie 10 tyś. lepiej kupić 2004 r. po remoncie, odnowionego czy wspomniany 2007 rocznik w troszkę gorszym stanie np. http://olx.pl/oferta/ktm-250-exc-f-CID5-ID8Yoof.html#f47c57adab ?
StianEXC
PostWysłany: Pon 14:37, 02 Mar 2015    Temat postu:

smialo moge polecić exc 400. jeżdżę na niej od roku i zajebiscie oddaje moc nie mam zamiaru zmieniac sprzetu jedynie to za rok na nowszy rocznik cos ok 2008. maszyna jest ok.
mazi-1986
PostWysłany: Pon 13:10, 02 Mar 2015    Temat postu:

Ja bym Ci polecił coś mniejszego na poczatek, coś co Cię nie zmęczy od razu i coś na czym będziesz miał większy margines błędu. Zdecydowanie 250 w 4T.
Chodź do tego co piszesz nadawał by się ròwnież Exc 400, do lasu sprzęt idealny, ze świetnym dołem i pancernym silnikiem.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group