Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec |
Wysłany: Sob 20:04, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
Oring w ogóle nie pomógł.Ogólnie oglądał mi kata gość co ma 400 exc i sprawdzimy na jego gazniku jak on będzie hulał.
Co do rozrusznika to jest on w porządku:szczotki nie popalone,sprzegiełko ok,i teraz pytanie o auto dekompresator.Ja go nie mam więc może przy odpalaniu z rozrusznika muszę wcisnąć odprężnik? Bo wtedy lata bardzo dobrze.
Ten mechanik powiedział że mam tytanowe zawory.Czy w 450 sx z 2003 wychodziły na stalowych czy na tytanowych?
W ogóle gość do chłodnicy nalał zwyklej wody.....Widać że był robiony na odpierdziel a ja po nim będę musiał wszystko poprawiać.
Zresztą hacker jak mam pocharatać oring skoro sprezyna dochodzi do gwintu a nie do oringu?
http://zapodaj.net/7e5416c0b2648.jpg.html
Sruba jest kompletna? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 17:23, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
bo bez podkładki poharatasz oring końcem sprężyny |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Sob 15:37, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
a po co podkładka skoro śruba nie dochodzi do konca? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 13:14, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
idzie oring - podkładka - sprężynka , bez oringu silnik głupieje, |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Pią 9:52, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
No nie miałem go na pewno,tylko ta sprężynka była.Zresztą prócz oringu i sprężynki idą tam jakieś podkładki czy coś w tym rodzaju?
Dzisiaj wszystko sprawdzę jak będzie winny ten oring to postaram się dla Cb o nobla |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 21:05, 05 Mar 2015 Temat postu: |
|
Enduurowiec napisał: | Można prosić o tego manuala? Zresztą chwila..ja nie miałem żadnego oringu!! |
nie masz tam oringu? to stąd wszystkie problemy
a cały manual u mnie na stronie |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Czw 20:08, 05 Mar 2015 Temat postu: |
|
Można prosić o tego manuala? Zresztą chwila..ja nie miałem żadnego oringu!! |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 18:15, 05 Mar 2015 Temat postu: |
|
sprawdź oring na śrubie mieszanki, wyreguluj gaxnik w/g manuala |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Czw 18:03, 05 Mar 2015 Temat postu: |
|
do zaworów się nie dotykałem.Sx z homologacją,nawet w dowodzie KTM 450 sx 2003 rok tylko własnie..vin na ramie ledwo widoczny,prawie go nie da się przeczytać ale jest. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Czw 16:50, 05 Mar 2015 Temat postu: |
|
Zawory regulowałeś?
Sx z homologacją? Coś mi tu śmierdzi...
Sprawdzałeś vin na ramie i w dowodzie? |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Czw 16:35, 05 Mar 2015 Temat postu: KTM 450 sx f problemy |
|
Kupiłem KTM 450 sx z 2003 przerobionego na exc(instalacja,światła,kierunki,homologacja),posiada on dodatkowo wentylatory.Ale mam z nim kupę problemów.Podczas kupna gdy się nim przejechałem jak zamykałem manetkę strzelał niczym z AK-47.Z rozrusznika prawie nie kręcił(tak jakby się dusił,ponizęj wstawię filmik).Nie trzymał i nie trzyma nadal wolnych obrotów.Na ssaniu może za 20x z kopki odpali.Z rozrusznika nawet nie mam co marzyć.Myślalem że przesłona przepustnicy jest odwrotnie założona ale nic z tego,wszystko jest ok.
Ogólnie gość skracał tłumik i od nowa go nitował więc może tam leży problem strzelania z tłumika.Od razu mówię guma gaznik-głowica jest ok,wydech szczelny.Co robić? Sezon się zbliża a ja po kupnie nawet się nie przejechałem. |
|
|