Autor Wiadomość
Enduurowiec
PostWysłany: Sob 20:04, 07 Mar 2015    Temat postu:

Oring w ogóle nie pomógł.Ogólnie oglądał mi kata gość co ma 400 exc i sprawdzimy na jego gazniku jak on będzie hulał.
Co do rozrusznika to jest on w porządku:szczotki nie popalone,sprzegiełko ok,i teraz pytanie o auto dekompresator.Ja go nie mam więc może przy odpalaniu z rozrusznika muszę wcisnąć odprężnik? Bo wtedy lata bardzo dobrze.
Ten mechanik powiedział że mam tytanowe zawory.Czy w 450 sx z 2003 wychodziły na stalowych czy na tytanowych?
W ogóle gość do chłodnicy nalał zwyklej wody.....Widać że był robiony na odpierdziel a ja po nim będę musiał wszystko poprawiać.
Zresztą hacker jak mam pocharatać oring skoro sprezyna dochodzi do gwintu a nie do oringu?

http://zapodaj.net/7e5416c0b2648.jpg.html

Sruba jest kompletna?
hacker33
PostWysłany: Sob 17:23, 07 Mar 2015    Temat postu:

bo bez podkładki poharatasz oring końcem sprężyny
Enduurowiec
PostWysłany: Sob 15:37, 07 Mar 2015    Temat postu:

a po co podkładka skoro śruba nie dochodzi do konca?
KristofSX
PostWysłany: Pią 13:14, 06 Mar 2015    Temat postu:

idzie oring - podkładka - sprężynka , bez oringu silnik głupieje,
Enduurowiec
PostWysłany: Pią 9:52, 06 Mar 2015    Temat postu:

No nie miałem go na pewno,tylko ta sprężynka była.Zresztą prócz oringu i sprężynki idą tam jakieś podkładki czy coś w tym rodzaju?
Dzisiaj wszystko sprawdzę jak będzie winny ten oring to postaram się dla Cb o nobla Very Happy
KristofSX
PostWysłany: Czw 21:05, 05 Mar 2015    Temat postu:

Enduurowiec napisał:
Można prosić o tego manuala? Zresztą chwila..ja nie miałem żadnego oringu!!


nie masz tam oringu? to stąd wszystkie problemy



a cały manual u mnie na stronie
Enduurowiec
PostWysłany: Czw 20:08, 05 Mar 2015    Temat postu:

Można prosić o tego manuala? Zresztą chwila..ja nie miałem żadnego oringu!!
KristofSX
PostWysłany: Czw 18:15, 05 Mar 2015    Temat postu:

sprawdź oring na śrubie mieszanki, wyreguluj gaxnik w/g manuala
Enduurowiec
PostWysłany: Czw 18:03, 05 Mar 2015    Temat postu:

do zaworów się nie dotykałem.Sx z homologacją,nawet w dowodzie KTM 450 sx 2003 rok tylko własnie..vin na ramie ledwo widoczny,prawie go nie da się przeczytać ale jest.
amek721
PostWysłany: Czw 16:50, 05 Mar 2015    Temat postu:

Zawory regulowałeś?
Sx z homologacją? Coś mi tu śmierdzi...
Sprawdzałeś vin na ramie i w dowodzie?
Enduurowiec
PostWysłany: Czw 16:35, 05 Mar 2015    Temat postu: KTM 450 sx f problemy

Kupiłem KTM 450 sx z 2003 przerobionego na exc(instalacja,światła,kierunki,homologacja),posiada on dodatkowo wentylatory.Ale mam z nim kupę problemów.Podczas kupna gdy się nim przejechałem jak zamykałem manetkę strzelał niczym z AK-47.Z rozrusznika prawie nie kręcił(tak jakby się dusił,ponizęj wstawię filmik).Nie trzymał i nie trzyma nadal wolnych obrotów.Na ssaniu może za 20x z kopki odpali.Z rozrusznika nawet nie mam co marzyć.Myślalem że przesłona przepustnicy jest odwrotnie założona ale nic z tego,wszystko jest ok.
Ogólnie gość skracał tłumik i od nowa go nitował więc może tam leży problem strzelania z tłumika.Od razu mówię guma gaznik-głowica jest ok,wydech szczelny.Co robić? Sezon się zbliża a ja po kupnie nawet się nie przejechałem.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group