Autor Wiadomość
amek721
PostWysłany: Nie 20:39, 08 Mar 2015    Temat postu:

punk891 napisał:
Ten cylinder z olx na bank podejdzie do exc/sx sprzed 2007r., więc do Waszych również.

Kolego powiedz mi gdzie w tym cylindrze jest rowek na oring układu chłodzącego?...
To jest cylinder na uszczelkę, nie oringi.
Czyli sprzed 2002roku
punk891
PostWysłany: Nie 20:19, 08 Mar 2015    Temat postu:

Ten cylinder z olx na bank podejdzie do exc/sx sprzed 2007r., więc do Waszych również.
amek721
PostWysłany: Nie 19:00, 08 Mar 2015    Temat postu:

wojtek287 byłbym bardzo wdzięczny za numery.
Co do tego cylindra z olx to pisałem do kolesia, twierdził ze nic o nim nie wie, miał się dowiedzieć, ale zdążyłem się zorientować, ze nie pasuje do mojego(naszego, też mam 2004) rocznika.
Ten cylinder jest jeszcze na uszczelce, a my powinniśmy mieć dwa o-ringi
punk891
PostWysłany: Nie 18:18, 08 Mar 2015    Temat postu:

Z tym cylindrem jakaś dziwna historia musi się wiązać, bo jak w okolicach ubiegłym wakacji również rozglądałem się za cylindrem, to dokładnie ten cylinder ( te same zdjęcia ) był wystawiony za 600zł i miał być niby selekcja A. Niestety później zniknęła aukcja, bo sprzedany, a od jakiegoś czasu widzę, że znowu jest wystawiony. U mnie skończyło się kupną cylindra po regeneracji w Langcourt z MotoX ( w rozliczeniu ze starym zapłaciłem 1400zł ) i jak na razie po 30mth jestem zadowolony.
wojtek287
PostWysłany: Nie 18:07, 08 Mar 2015    Temat postu:

mam ktm rok 2004 jak jutro zobacze to ci numery napisze.
I mam takie pytanie co myślicie o tym http://olx.pl/oferta/cylinder-ktm-125-sx-nicasil-CID5-ID7y0l5.html#ce2c84b8cb
amek721
PostWysłany: Nie 16:15, 08 Mar 2015    Temat postu:

Wiesz co kurde silnik jest jeszcze u mechanika bo mam problem z głowicą
W starym cylindrze na takich samych numerach co nowy, była głowica której numery wskazują na rok 1999. Stara głowica nie pasuje do nowego cylindra(przypominam ze te same numery co stary), stąd moje przekonanie ze jakiś magik rzeźbił stary cylinder.
Co dziwne, przy rozglądaniu sie za używaną głowicą, dowiaduje się że juz chyba 3 czy 4 silnik z moich lat ( 2002-2006 ) ma numery głowicy takie jakie miałem w starej głowicy, w starym cylindrze...
Nowa głowica nie wchodzi w grę.
W poniedziałek dzwonie do mechanika żeby rzeźbił starą głowicę, bo juz chyba 3 tydzień szukam tej z poprawnymi numerami.
Tak przy okazji, jak masz motor z moich lat, mógłbyś wysłać mi numery Twojej głowicy?
A wracając do tematu to mam nadzieje za tydzień powiem jak sprawuje się cylinder, chociaż to jest kwestia co najmniej kilkunastu mth
wojtek287
PostWysłany: Nie 13:53, 08 Mar 2015    Temat postu:

i jak ci sie sprawuje ten cylinder wszystko ok?
amek721
PostWysłany: Nie 12:31, 08 Mar 2015    Temat postu:

To niestety nie jest takie proste...
Przerabiałem ten temat z miesiąc, dwa temu.
Miałem też tuleje, zmieniłem na nicasil, więc musiałem kupić cały cylinder.
Za granicą nic... Nawet w stanach. Przy tym dolarze (3.8 !!!!!) nic się nie opłaca z USA.
Kupiłem od kolesia z PPracing (ten za 1500). Brałem od niego duuuużo części i opylił mi go za 1250, wiec nie źle, biorąc pod uwagę ze nic innego nie było.
W tym momencie do sety nie idzie znaleźć żadnego cylindra, nawet zużytego.
Każdy chce albo za dużo, albo sprzedaje g....
wojtek287
PostWysłany: Sob 22:09, 07 Mar 2015    Temat postu:

a gdzie najlepiej szukać?
barek253
PostWysłany: Sob 22:01, 07 Mar 2015    Temat postu:

zależy od stanu
do 250 idzie kupic np. od ok. 600-900zł na sel. A
wojtek287
PostWysłany: Sob 21:44, 07 Mar 2015    Temat postu:

a ile moze kosztować używka na ori nicasilu ?
barek253
PostWysłany: Sob 21:34, 07 Mar 2015    Temat postu:

ceny wysokie i oba są regenerowane
lepiej poszukać chyba już używke na ori nicasilu lub nówkę za granicą
wojtek287
PostWysłany: Sob 20:47, 07 Mar 2015    Temat postu:

czy ten cylinder
http://allegro.pl/cylinder-ktm-sx-125-nicasil-ppracing-i5087781714.html
albo ten
http://allegro.pl/cylinder-std-ktm-sx-exc-125-01-06-langcourt-i5149460254.html
jest warty swej ceny?
Fourier
PostWysłany: Pią 20:38, 06 Mar 2015    Temat postu:

Jak masz tłok i cylinder zjechany (przelatane tyle że remont powinien być dawno zrobiony), źle wyregulowany gaźnik, coś z zaworem wydechowym- to tak, może być mega zamulony.
wojtek287
PostWysłany: Pią 20:23, 06 Mar 2015    Temat postu:

bo robię remont ktm i mechanik mówi ze teraz ma moc jak 80 a to jest 125 czy to mozliwe

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group