Autor Wiadomość
Fourier
PostWysłany: Nie 21:27, 08 Mar 2015    Temat postu:

Jaki masz kolor świecy? Druga sprawa - nie masz zapchanego któregoś wężyka/otworu z przelewu?
barek253
PostWysłany: Sob 22:00, 07 Mar 2015    Temat postu:

grzegorzszw ma, pytaj go
ale robią...
maly
PostWysłany: Sob 21:53, 07 Mar 2015    Temat postu:

barek253 masz u siebie JD ??? robią robote ???
barek253
PostWysłany: Sob 21:33, 07 Mar 2015    Temat postu:

przymula przy dodaniu gazu?
oczywiście książka nie bardzo tu się ma
są tez przecież różne iglice...
możesz też sobie kupic zestaw dysz i iglic JD
maly
PostWysłany: Sob 20:51, 07 Mar 2015    Temat postu:

taki właśnie jest plan...dzięki major000....chociaż jeszcze myśle czy przypadkiem nie jest mu za zimno...sytuacja ma miejsce powiedzmy od listopada czyli okres ujemnych i średnich temp...zmiana dysz???
major000
PostWysłany: Sob 20:45, 07 Mar 2015    Temat postu:

Teoretycznie elektryka też może być przyczyną... moduł najlepiej podmień na inny(2min roboty). A resztę trzeba posprawdzać miernikiem.
Jeśli masz kogoś z podobnym motocyklem to podmień moduł i gaźnik.
maly
PostWysłany: Sob 20:36, 07 Mar 2015    Temat postu:

haha....nie nie...mam ten sprzęt od dwóch lat i wiem że potrafi reagować na manete z marszu...może coś z modułem...jakiś zimny lut i na chwile gubi iskre???
major000
PostWysłany: Sob 20:30, 07 Mar 2015    Temat postu:

Może ty się czepiasz poprostu? 250 exc ma lekką dziurę w dolnych obrotach
maly
PostWysłany: Sob 20:29, 07 Mar 2015    Temat postu:

tylko podczas jazdy przy powiedzmy 5 km/h..czyli na bardzo niskich obrotach...na postoju jest igła...
major000
PostWysłany: Sob 20:27, 07 Mar 2015    Temat postu:

ten problem występuję podczas jazdy czy na postoju? przy jak niskich obrotach?
maly
PostWysłany: Sob 20:25, 07 Mar 2015    Temat postu:

iglica we wszystkich pozycjach...dalej to samo...
major000
PostWysłany: Sob 20:22, 07 Mar 2015    Temat postu:

pobaw się iglicą na początek.
maly
PostWysłany: Sob 20:14, 07 Mar 2015    Temat postu:

właśnie tylko i wyłącznie na niskich...
major000
PostWysłany: Sob 19:59, 07 Mar 2015    Temat postu:

Problem z gaźnikiem. W używanych motocyklach książkowe nastawy mają się nijak do rzeczywistości. Trzeba zbadać czy w momencie dławienia ma zbyt ubogo czy za bogato. To zdławienie występuję przy jakich obrotach, niskich, wysokich?
maly
PostWysłany: Sob 19:55, 07 Mar 2015    Temat postu: Exc 250 2009, problem przy gwałtownym dodaniu gazu

serwus, mój KTM przy gwałtownym dodaniu ma chwile zdławienia...co może być przyczyną ??zawór wydechowy ksiązkowo,gaźnik ustawiony książkowo, dysze książkowe...szczelność zaworu ssącego igła...memramy igła...filtr powietrza nowy....uszczelniacze na wale igła....klin na wale nówka...świeca nowa....idąc dalej cylinder sel A... spasowany z nowym tłokiem ( przed wymianą tłoka było to samo ). Jakieś pomysły ??? problem z prądem??

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group