Autor |
Wiadomość |
Rysiek24 |
Wysłany: Pon 10:57, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
imho uzywanego tloka o xx przebiegu nie warto montowac |
|
|
fxrider |
Wysłany: Pon 9:05, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
Ewidentnie ktoś to czyścić papierem ściernym czy czymś takim (poprzeczne rysy na płaszczu tłoka), widać dziwne dziargi na rowkach pomiędzy pierścieniami + ślady po czymś na jednej ze stron płaszcza.
Sam tłok był tak szlifowany, że aż krawędzie boczne zostały wygładzone (tuż przy płaszczu) - akurat mam taki tłok na biurku i mogę sobie porównać jak to powinno wyglądać.
Wytarte zupełnie "frezy" na płaszczu z obu stron i na sekcjach pomiędzy pierścieniami (takie delikatne poprzeczne linie mające trzymać olej podczas pracy) - można porównać, bo z boku jeszcze zostały.
Górny pierścień niemal jak żyletka, oba pierścienie maja spore luzy w rowkach (świadczy to o wyeksploatowaniu ogólnym tego zestawu).
Nawet nie trzeba mierzyć, żeby wiedzieć, że tłok jest jajowaty i nie trzyma tolerancji.
Odpalić to by na tym na pewno odpaliło, ale ciekawe ile cylinder by przeżył - mi by było szkoda nikasilu. Mój tłok wygląda o wiele-wiele lepiej, a też się zastanawiam czy go zostawiać.
pzdr, Adam |
|
|
Czepek |
Wysłany: Nie 21:42, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
Zawsze można spytać ile orientacyjnie pochodził, ale jeśli tłok nie ma przebarwień w dolnej częsci (za pierścieniami) to znaczy, że nie było przedmuchów- no chyba, że ktoś to wyczyścil np. papierem, to już inna sprawa i tłok może nadawać się na śmietnik. |
|
|
Karambol |
Wysłany: Nie 20:44, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
Moim zdaniem jest dobry, jak by byl przytarty tlok zawsze widział bys pionowe wżery, używany tlok ma nagar, widać, ze był czyszczony ale według mnie ten tłok jest dobry - nic poza tym mu nie jest |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Nie 17:57, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
czyszczony papierem sciernym , moze gosc chcial ukryc slady zatarcia , albo padnietych pierscieni |
|
|
fxrider |
Wysłany: Czw 13:20, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
Tym razem nie o cenach, chociaż niektóre też są z niczego sobie:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1731057106
Chciałem kupić sam cylinder, ale po kilku dniach okazało się, że występuje tylko w kpl. z tłokiem, co zwiększało początkowo zadeklarowaną cenę. Pomyślałem "a nuż może.." i poprosiłem zdjęcia. Tak wygląda tłok o którym sprzedający mówi "w serwisie usłyszałem że śmiało można tłok zakładać i jest o.k" :
http://imageshack.us/g/840/dsc04606p.jpg/
Tak tylko uprzedzam jakby komuś chodziło po głowie. Cylinder wygląda zupełnie dobrze przy tym wszystkim, ale z racji niemożności dojścia do kompromisu ze sprzedającym odpuściłem temat i uczynię za jego radą: "TWÓJ WYBÓR CENA JEST NIE ZMIENNA 400 PLUS WYSYŁKA I DAJ JUŻ SOBIE NA LUZ". Daję sobie na luz, tym bardziej, że nie budzi mojego zaufania a chce przelewu z góry..
pzdr, Adam |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Wto 13:10, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
Też często przeglądam alledrogo w poszukiwaniu gratów do LC4 i śmiech mnie ogarnia niemal nie do opanowania jak widzę niektóre ceny. |
|
|
fxrider |
Wysłany: Wto 13:00, 29 Mar 2011 Temat postu: LC4 - ciekawostka cenowa |
|
W ramach rutynowego przeglądu allegro takie coś wypatrzyłem:
http://allegro.pl/listing.php/search?string=ktm+lc4&category=0&us_id=4539584 (jeden sprzedawca).
Nie powiem, ubawiło mnie to, po wstępnym przeliczeniu za same te rzeczy (a to wciąż nie jest kpl. silnik) wyszło ponad 6,5kPLN
Głowica za 1.8k (i to zwykła, wygląda też, że bez jednej z dźwigienek) to niezłe przegięcie - ostatnio na allegro był kpl. HF w ładnym stanie za 500.
Normalnie nic tylko LC4 na części rozbierać |
|
|