Autor Wiadomość
amek721
PostWysłany: Wto 9:35, 13 Paź 2020    Temat postu:

ja odpowietrzam co jazdę. Częściej ciężko, bo moto podczas odpowietrzania musi być na podnośniku (przedni amor nie może być wciśnięty) Wink Jakie ma to przełożenie - tego pewnie nikt nie zbadał, ale chyba każdy się zgodzi że bardziej pomaga niż szkodzi Very Happy
jakbyś potrzebował narzędzia do czyszczenia uszczelniaczy to mam coś takiego w ofercie https://ktm3d.pl/SealDoctor_page.html
henio12323
PostWysłany: Wto 9:33, 13 Paź 2020    Temat postu:

ktm/wp zaleca odpowietrzac co kazda jazde, nabite cisnienie sprawia ze zawias jest sztywniejszy
Gość
PostWysłany: Wto 9:29, 13 Paź 2020    Temat postu: Temat stary ale zapytam - odpowietrzniki

mam ostatnio fioła na punkcie koła , skacze stawiam na gume - ucze sie i wiadomo lagi dostaja w dupe zanim ogarne płynnie , po takim meczeniu około miesiac jak sie za to wziołem pod jeda z nichplama oliwy tak z 15 cm ... w miedzy czasie jakis poligon tor wiec pewnie złapał gdzies syf i musze przeczyscic z godnie z tym c piszecie ale mam pytanie ? ODPOWIECZNIKI - co jaki czas to ustrojstwo uzywac ? czy po jezdzie czy czescej ? jakie ma to przełozenie na zawieszenie ?
Fourier
PostWysłany: Śro 12:18, 11 Mar 2015    Temat postu:

Jakbyś kupował odpowietrzniki - EXC i SX mają różne długości śrub. Jak kupisz krótsze to w SX złapią ci max 2 zwoje.
henio12323
PostWysłany: Śro 7:44, 11 Mar 2015    Temat postu:

ja wrzucałem banki 5 litrowe, ale są upierdliwe blokada kosztuje z 30 zł i jest 10X wygodniejsza wiec moim zdaniem tutaj nie ma co oszczędzać.

co do problemu tak samo radze, sciągasz sobie dla wygody osłony lag, sciągasz uszczelniacze pyłowe ( te co widać ) i bierzesz albo klisze filmu, albo jakis szczelinomierz, albo kupujesz specjalne urządzonko i wkładasz miedzy uszczelnaicz i lage i tak pod kątem 45 stopni kręcisz w koło żeby syf wyciągać spod uszczelniacza. z pyłówki tez przeleć.

i polecam na przyszłosc odpowietrzniki, zarzucasz na przyczepke i masz odpowietrzone w 1 sekunde
Fourier
PostWysłany: Wto 20:12, 10 Mar 2015    Temat postu:

Zamiast blokady taniej wychodzi butelka PET.
KristofSX
PostWysłany: Wto 18:44, 10 Mar 2015    Temat postu:

Mariusz sx napisał:
A żeby uszczelniacz wyczyścić to muszę olej spuścić ?
przyznam się że przy swoim sx 125 dużo już robiłem
ale z lagami nigdy nic, poradzę sobie ?

nie, oleju nie trzeba wypuszczać, nawet lagi nie musisz zdejmować

tutaj jest video, gośc użwya seal doctor, ale klisza działa równie dobrze
https://www.youtube.com/watch?v=YVDMgZKUgJo
Kajtek DBL
PostWysłany: Wto 18:39, 10 Mar 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
a jest taka blokada żeby w ogóle nie ściskać zawieszenia? bo takie inne widziałem ale do nich się ściska i zapobiega to plywaniu zawiechy
a co do problemu wymien uszczelniacze


Jest taka


Mariusz sx
PostWysłany: Wto 18:37, 10 Mar 2015    Temat postu:

A żeby uszczelniacz wyczyścić to muszę olej spuścić ?
przyznam się że przy swoim sx 125 dużo już robiłem
ale z lagami nigdy nic, poradzę sobie ?
KristofSX
PostWysłany: Wto 18:15, 10 Mar 2015    Temat postu:

Mariusz sx napisał:
no tak mądry polak po fakcie ale co mam zrobić teraz gdy powoli cieknie po dobie mała plama koło koła Sad((( druga jest ok


wysuwasz zgarniacz, czyścisz wszystko dokładnie, bierzesz kliszę foto i wsuwasz w uszczelniacz, czyścisz wszystko dookoła, później przesmaruj troche wazeliną, wsuń zgarniacz i gotowe
grzegorzszw
PostWysłany: Wto 18:09, 10 Mar 2015    Temat postu:

Tak na przyszłość, można po spięciu pasami przodu spuścić ciśnienie z zawieszenia. Nie powinny wtedy puścić uszczelniacze. Oczywiście po zdjęciu z przyczepki trzeba je ponownie odpowietrzyć na stojaku.
major000
PostWysłany: Wto 18:03, 10 Mar 2015    Temat postu:

spróbuj wyczyścić uszczelniacz, pomoże na jakiś czas. ale docelowo szykuj się na wymianę uszczelniaczy.
Mariusz sx
PostWysłany: Wto 17:58, 10 Mar 2015    Temat postu:

no tak mądry polak po fakcie ale co mam zrobić teraz gdy powoli cieknie po dobie mała plama koło koła Sad((( druga jest ok
barek253
PostWysłany: Wto 17:52, 10 Mar 2015    Temat postu:

a jest taka blokada żeby w ogóle nie ściskać zawieszenia? bo takie inne widziałem ale do nich się ściska i zapobiega to plywaniu zawiechy
a co do problemu wymien uszczelniacze
hacker33
PostWysłany: Wto 17:38, 10 Mar 2015    Temat postu:

jak nie wsadzasz blokady między koło a błotnik aby nie ściskać zawieszenia przy spinaniu pasami to będziesz miał tak bardzo często niezależnie czy lagi odpowietrzyłeś czy nie

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group