Autor |
Wiadomość |
amek721 |
Wysłany: Wto 9:35, 13 Paź 2020 Temat postu: |
|
ja odpowietrzam co jazdę. Częściej ciężko, bo moto podczas odpowietrzania musi być na podnośniku (przedni amor nie może być wciśnięty) Jakie ma to przełożenie - tego pewnie nikt nie zbadał, ale chyba każdy się zgodzi że bardziej pomaga niż szkodzi
jakbyś potrzebował narzędzia do czyszczenia uszczelniaczy to mam coś takiego w ofercie https://ktm3d.pl/SealDoctor_page.html |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 9:33, 13 Paź 2020 Temat postu: |
|
ktm/wp zaleca odpowietrzac co kazda jazde, nabite cisnienie sprawia ze zawias jest sztywniejszy |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 9:29, 13 Paź 2020 Temat postu: Temat stary ale zapytam - odpowietrzniki |
|
mam ostatnio fioła na punkcie koła , skacze stawiam na gume - ucze sie i wiadomo lagi dostaja w dupe zanim ogarne płynnie , po takim meczeniu około miesiac jak sie za to wziołem pod jeda z nichplama oliwy tak z 15 cm ... w miedzy czasie jakis poligon tor wiec pewnie złapał gdzies syf i musze przeczyscic z godnie z tym c piszecie ale mam pytanie ? ODPOWIECZNIKI - co jaki czas to ustrojstwo uzywac ? czy po jezdzie czy czescej ? jakie ma to przełozenie na zawieszenie ? |
|
|
Fourier |
Wysłany: Śro 12:18, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
Jakbyś kupował odpowietrzniki - EXC i SX mają różne długości śrub. Jak kupisz krótsze to w SX złapią ci max 2 zwoje. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 7:44, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
ja wrzucałem banki 5 litrowe, ale są upierdliwe blokada kosztuje z 30 zł i jest 10X wygodniejsza wiec moim zdaniem tutaj nie ma co oszczędzać.
co do problemu tak samo radze, sciągasz sobie dla wygody osłony lag, sciągasz uszczelniacze pyłowe ( te co widać ) i bierzesz albo klisze filmu, albo jakis szczelinomierz, albo kupujesz specjalne urządzonko i wkładasz miedzy uszczelnaicz i lage i tak pod kątem 45 stopni kręcisz w koło żeby syf wyciągać spod uszczelniacza. z pyłówki tez przeleć.
i polecam na przyszłosc odpowietrzniki, zarzucasz na przyczepke i masz odpowietrzone w 1 sekunde |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 20:12, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
Zamiast blokady taniej wychodzi butelka PET. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 18:44, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
Mariusz sx napisał: | A żeby uszczelniacz wyczyścić to muszę olej spuścić ?
przyznam się że przy swoim sx 125 dużo już robiłem
ale z lagami nigdy nic, poradzę sobie ? |
nie, oleju nie trzeba wypuszczać, nawet lagi nie musisz zdejmować
tutaj jest video, gośc użwya seal doctor, ale klisza działa równie dobrze
https://www.youtube.com/watch?v=YVDMgZKUgJo |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Wto 18:39, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
barek253 napisał: | a jest taka blokada żeby w ogóle nie ściskać zawieszenia? bo takie inne widziałem ale do nich się ściska i zapobiega to plywaniu zawiechy
a co do problemu wymien uszczelniacze |
Jest taka
|
|
|
Mariusz sx |
Wysłany: Wto 18:37, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
A żeby uszczelniacz wyczyścić to muszę olej spuścić ?
przyznam się że przy swoim sx 125 dużo już robiłem
ale z lagami nigdy nic, poradzę sobie ? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 18:15, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
Mariusz sx napisał: | no tak mądry polak po fakcie ale co mam zrobić teraz gdy powoli cieknie po dobie mała plama koło koła ((( druga jest ok |
wysuwasz zgarniacz, czyścisz wszystko dokładnie, bierzesz kliszę foto i wsuwasz w uszczelniacz, czyścisz wszystko dookoła, później przesmaruj troche wazeliną, wsuń zgarniacz i gotowe |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Wto 18:09, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
Tak na przyszłość, można po spięciu pasami przodu spuścić ciśnienie z zawieszenia. Nie powinny wtedy puścić uszczelniacze. Oczywiście po zdjęciu z przyczepki trzeba je ponownie odpowietrzyć na stojaku. |
|
|
major000 |
Wysłany: Wto 18:03, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
spróbuj wyczyścić uszczelniacz, pomoże na jakiś czas. ale docelowo szykuj się na wymianę uszczelniaczy. |
|
|
Mariusz sx |
Wysłany: Wto 17:58, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
no tak mądry polak po fakcie ale co mam zrobić teraz gdy powoli cieknie po dobie mała plama koło koła ((( druga jest ok |
|
|
barek253 |
Wysłany: Wto 17:52, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
a jest taka blokada żeby w ogóle nie ściskać zawieszenia? bo takie inne widziałem ale do nich się ściska i zapobiega to plywaniu zawiechy
a co do problemu wymien uszczelniacze |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 17:38, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
jak nie wsadzasz blokady między koło a błotnik aby nie ściskać zawieszenia przy spinaniu pasami to będziesz miał tak bardzo często niezależnie czy lagi odpowietrzyłeś czy nie |
|
|