Autor Wiadomość
rych
PostWysłany: Nie 15:17, 15 Mar 2015    Temat postu:

jesli LC4 to od 96 ..i najlepiej 620/640 ( bo 400 to tez nie wszystkie zamienniki czesci kupisz , a oryginaly drogie) , hacker33 lc4 po 2000 nie rozni sie jakos znaczaco od starszego modelu , ot zaplon kokusana zamiast sema-a i moze byc gaznik mikuni zamaist dellorto.

za 3 tys to chyba zostaje stara japonia...crossy czesto zmeczone , duzo pala , drogi olej do mieszanki - ale w naprawie proste i dosc tanie...takiej 2502T w stanie bdb nie zmeczysz przez 50 Mh amatorsko , sa 2T robiace po 160 mh bez remontu..

tak czy owak za 3 tys duzo nie zdzialasz , moze lepiej kup cos mniejszego no Dt125 , KLX , czy KDX 250 - wyjdzie mniej zmeczone tylko slabsze mocowo.
OL3K2
PostWysłany: Śro 22:55, 11 Mar 2015    Temat postu:

Ze 125 w 2t patrzyłem na suzuki RM ale podobno straszne paraki... Z tego co się odczytałem podobniez drogie jest utrzymanie właśnie takiego full crossa bo liczę a więcej moto godzin niż te 50h w sezonie, może nawet podwójnie. Co polecacie?
hacker33
PostWysłany: Śro 22:42, 11 Mar 2015    Temat postu:

OL3K2 napisał:
Moto ma już parę lat, nie jedno zapewne przeszło. Szukam czegoś do nauki i żeby nie żałować. Liczę się z dokładka. Nowszego nie chce z powodu ograniczonego budżetu. Chyba wole coś starszego do czego trzeba dołożyć i mieć pewniejsze niż drozsze/młodsze.
Tak jak pisałem szukam czegoś do nauki, jazdy po polach, lasach, górkach.
Podstawowe pytanie mając 2-3tys na remont warto się w to pchać?


nie nie pchaj się w to
ogólnie nie pchaj się w KTM-y przed 2000 rokiem jeżeli nie masz o nich bogatej wiedzy

do nauki kup sobie jakąś 125 w 2T (nie mówię tu o ktm), łatwo kupisz, łatwo naprawisz, łatwo sprzedasz
ferdas
PostWysłany: Śro 22:28, 11 Mar 2015    Temat postu:

hacker33
powiadasz farbą i pędzlem Smile ja myślałem że to przez taką rozdzielczość wideo hehe
pomijając że ta sztuka zmęczona czasem ALE jeździ jeszcze Very Happy
[/b]
OL3K2
PostWysłany: Śro 22:04, 11 Mar 2015    Temat postu:

Moto ma już parę lat, nie jedno zapewne przeszło. Szukam czegoś do nauki i żeby nie żałować. Liczę się z dokładka. Nowszego nie chce z powodu ograniczonego budżetu. Chyba wole coś starszego do czego trzeba dołożyć i mieć pewniejsze niż drozsze/młodsze.
Tak jak pisałem szukam czegoś do nauki, jazdy po polach, lasach, górkach.
Podstawowe pytanie mając 2-3tys na remont warto się w to pchać?
hacker33
PostWysłany: Śro 21:14, 11 Mar 2015    Temat postu:

ferdas napisał:

a ogólnie ładna jest Smile


mówisz o tym silniku pomalowanym farbą olejną przy pomocy pędzla?

dla mnie motor porażka
ferdas
PostWysłany: Śro 21:09, 11 Mar 2015    Temat postu:

dostaniesz jeszcze do niej części ??
jak na razie jeździ więc jest pewna szansa
zauważ ogień z wydechu,
może przez źle ustawiony gaźnik , albo luzy zaworowe albo jedno i drugie
jeśli zawory to mogą być przegrzane co grozi ich uszkodzeniem wpadnięciem i bajzlem w silniku
prawie cały czas gazował silnik na postoju, jak w końcu zeszedł to obroty które powinny być wolne nie są moim zdaniem takie wolne :/
a ogólnie ładna jest Smile
krzysiek919
PostWysłany: Śro 20:10, 11 Mar 2015    Temat postu:

szukaj czegoś nowszego
OL3K2
PostWysłany: Śro 15:43, 11 Mar 2015    Temat postu: Pomoc przy zakupie lc4 500 z 1987r

Witam jako nowy użytkownik forum. Przeczytałem już kilka artykułów na forum dzieki czemu powiększyła się ma wiedza.
Postanowiłem rozpocząć swoją przygodę z crossami , znalazłem pewnego ktm'a tylko nie wiem czy warto się w to pchać .
Liczę się z remontem tak do 2-3 tys.
Moje pytanie czy warto na początek takie moto:
link do aukcji ;
http://olx.pl/oferta/ktm-550-lc4-CID5-ID99qJ1.html
oraz filmy jak pracuje - nie wiele widać ale coś tam słychać/widać.
https://www.youtube.com/watch?v=8zbnICnCihY
oraz
https://www.youtube.com/watch?v=YJsQoE4xCbg

Jeszcze proszę mi powiedzieć jakie są koszta utrzymania takiego motoru przez sezon ? tłok ile wytrzymuje itd?
Proszę o pomoc i z góry dziękuję Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group