Autor Wiadomość
lionix
PostWysłany: Czw 15:36, 18 Lut 2016    Temat postu:

do wiosny poloto
GBktmexc400
PostWysłany: Czw 15:18, 18 Lut 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
sory za fotke ale nie mam zadnej i wiekszej nie znalazłem
http://www.sklepmotonet.pl/photo/product_small/c/2/d/1_c2d4c9402ecc.jpg
ty masz takie cos po prawej stronie cylindra stojac od strony zapłonu na wysokosci gaźnika. i najpierw odkrecasz srodkowa srubke. na zdjeciu z czerwona podkładka... pod tym masz sprezynke wiec uwazaj Very Happy potem odkrecasz 2 pozostałe srubki Razz i wyciagasz cały napinacz Razz jak zrobisz to w odwrotnej kolejnosci to przy wyciaganiu sprezynka wypchnie napinacz i wyjdzie ci na maxa. Razz potem jak wyjmiesz patrzysz ile ząbków ci zostało


A ja odkrecilem swoj napinacz (KTM EXC 400, 2001) i policzylem ze zostalo mi 5 klikniec, razem wszystkich zabkow na walku napinacza chyba jest okolo 15, czyli jak mi zostalo juz tylko 5 to pomalu zbliza sie czas na wymiane, czy da sie troche jeszcze polatac na tym?
henio12323
PostWysłany: Pią 21:35, 01 Kwi 2011    Temat postu:

sory za fotke ale nie mam zadnej i wiekszej nie znalazłem
http://www.sklepmotonet.pl/photo/product_small/c/2/d/1_c2d4c9402ecc.jpg
ty masz takie cos po prawej stronie cylindra stojac od strony zapłonu na wysokosci gaźnika. i najpierw odkrecasz srodkowa srubke. na zdjeciu z czerwona podkładka... pod tym masz sprezynke wiec uwazaj Very Happy potem odkrecasz 2 pozostałe srubki Razz i wyciagasz cały napinacz Razz jak zrobisz to w odwrotnej kolejnosci to przy wyciaganiu sprezynka wypchnie napinacz i wyjdzie ci na maxa. Razz potem jak wyjmiesz patrzysz ile ząbków ci zostało
Royas
PostWysłany: Pią 21:24, 01 Kwi 2011    Temat postu:

henio12323 dzieki za odp.
a dalo by rade jakies zdjecie pogladowe dac gdzie co trzeba wykrecic bo nawet sie nie orientuje o jaka srubke chodzi Razz
KristofSX
PostWysłany: Czw 21:51, 31 Mar 2011    Temat postu:

jak masz 2 i mniej ząbków na napinaczu - wymiana (ja kiedyś kupiłem kata co miał 0 i chodził dobrze..) a
henio12323
PostWysłany: Czw 21:47, 31 Mar 2011    Temat postu:

sprawdzasz rozrząd napinaczem. wykręcasz najpierw srodkową srubke, potem 2 zewnętrzne od całego napinacza i ci wychodzi i masz ileśtam ząbków i patrzysz czy jeszcze masz zapas czy juz koncówka. zaworów nie zobaczysz. bo nawet stare zuzyte nie maja widocznych oznak. ale mozna poznac wykręcając głowice i sprawdzic mozna czy nie uklepały sie w głowice, wałek rozrządu widać czy sie wytarł czy nie
Royas
PostWysłany: Czw 20:31, 31 Mar 2011    Temat postu: 450 exc rozrad

Panowie czy jest gdzies na forum jakis faq jak spr rorzad ile go tam jescze zostalo za linki z gory dziekuje pozdrawiam Wink

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group