Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 14:23, 24 Mar 2015    Temat postu:

00-07 to te same silniki praktycznie

starsze miały róznice głownie typu seger na sprzegle zamiast sruby ( do 2003 roku chyba ) róznica tylko taka że takie sprzęgło troche głosniejsze, w pracy itp praktycznie nie ma róznic. zmiany jak były to tylko kosmetyczne wiec nie skupiał bym sie na silniku. bardziej rama - od 2005 roku były nowsze ramy które sie nieco lepiej prowadziły., po 2003 byłtez nowszy amorek z przodu też zazwyczaj oceniany na plus.

jak sie poci, to od razu po zakupie warto sciągnąc góre i zajrzeć co w trawie piszczy. uszczelki na góre nie bedą kosztowały wiecej niz 150 zł. mówie o oryginałach, wiec zaden majątek, plus spinka łancuszka rozrządu 15 zł. i masz pewnosc jak tłoczek, jak cylinder jak zawory itp itd. a potem nic nie bedzie ciekło
Musicman
PostWysłany: Wto 14:19, 24 Mar 2015    Temat postu:

400/450 2002/03 różni się bardzo od 2006r? Był jakiś "pechowy" wypust którego należy unikać?
pawciak12
PostWysłany: Wto 8:50, 24 Mar 2015    Temat postu:

jesli by porównywac 400/450/525 to zdecydowanie 400 jest najbardziej wytrzymała...
Piotrek45
PostWysłany: Pon 20:41, 23 Mar 2015    Temat postu:

śliwi czyli jest lekki wyciek oleju
henio12323
PostWysłany: Pon 20:35, 23 Mar 2015    Temat postu:

co to znaczy śliwi ?

moto jak moto, jak kazdy RFS pancerny jak na osiągi i mase silnika. ale wszystko jest do zarżniecia. porównując 400 do np 450 podejrzewam że moze byc minimalnie zywotniejszy.,
Piotrek45
PostWysłany: Pon 20:32, 23 Mar 2015    Temat postu: exc 400, jak to jest z tymi silnikami ?

Witam, spotkałem się z wieloma opiniami na temat tych motorów no i już sam nie wiem, bo połowa ludzi mówi że nie do zajechania, a druga połowa że siadają xd może niech wypowie się ktoś kto się zna trochę bardziej. (głównie chodzi mi o rocznik 2002)

chodzi o to :
http://olx.pl/oferta/ktm-400-exc-CID5-ID82IAH.html#0428a57a73

właściciel mówi że lekko śliwi spod cyla

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group