Autor Wiadomość
amek721
PostWysłany: Sob 1:30, 28 Mar 2015    Temat postu:

Też potwierdzam Very Happy jak przyciszniesz mocniej 2 takta to śmierdzi jak głupi Very Happy
Kajtek DBL
PostWysłany: Pią 20:13, 27 Mar 2015    Temat postu:

2T pierdzi, 2T czadzi, 2T nigdy cie nie zdradzi Very Happy
Fourier
PostWysłany: Pią 15:57, 27 Mar 2015    Temat postu:

Zapach 2t w dosyć dużym stopniu zależy od oleju (jak Ci się nie podoba to lej ipone truskawkowego) oraz od pogody - jak jest wilgotno i zimno to dużo bardziej śmierdzi (czasem aż od człowieka zajeżdża po dłuższej jeździe Wink ).
hacker33
PostWysłany: Pią 15:50, 27 Mar 2015    Temat postu:

tooomek882 napisał:
Chyba wiem o jaki zapach Ci chodzi i o niego się nie martw. to po prostu dwusuw Very Happy A tak serio, skoro nie skacze Ci na obrotach i nie wywala płynu, to jest git Wink


u mnie też nie ciekawie śmierdziało z tłumika ale wszystko było ok
więc 2T tak ma i tak śmierdzi
tooomek882
PostWysłany: Pią 15:30, 27 Mar 2015    Temat postu:

Chyba wiem o jaki zapach Ci chodzi i o niego się nie martw. to po prostu dwusuw Very Happy A tak serio, skoro nie skacze Ci na obrotach i nie wywala płynu, to jest git Wink
barek253
PostWysłany: Pią 15:24, 27 Mar 2015    Temat postu:

możesz sobie założyć jakiś zbiorniczek na koniec węża od korka chlodnicy i zobaczysz czy wywala
snajper1212
PostWysłany: Pią 15:17, 27 Mar 2015    Temat postu:

płynu jest na styk do czubka żeberek nie wiem czy jest ubytek bo nie pamietam ile bylo czesniej plynu ale pod korek nie ma
major000
PostWysłany: Pią 9:15, 27 Mar 2015    Temat postu:

snajper1212 napisał:
Nie mam carboniwej osłonki. A ten dziwny zapach może od tego ze silnik ma dopiero 25mh i tak czuć ? Albo za bardzo mam wkręconą śrubke od zaworu wydechowego (prawie na maks) i przez to dostaje w dupe ?
Ubywa ci płynu?
snajper1212
PostWysłany: Pią 9:13, 27 Mar 2015    Temat postu:

Nie mam carboniwej osłonki. A ten dziwny zapach może od tego ze silnik ma dopiero 25mh i tak czuć ? Albo za bardzo mam wkręconą śrubke od zaworu wydechowego (prawie na maks) i przez to dostaje w dupe ?
henio12323
PostWysłany: Pią 9:02, 27 Mar 2015    Temat postu:

termostat w enduro to niezła sprawa, ja bym nie wyrzucał. przy zimnym silniku momentalnie sie dogrzewa, a przy lataniu na prostych przelotach sie nie wychładza jak to ma miejsce w crossówkach. ( juz nie wspomne o lataniu zimą )

o ile układ jest sprawny zapewnia odpowiednie chłodzenie. a to że przypala - nie lejesz moze za duzo oleju ?
szaman108
PostWysłany: Czw 23:26, 26 Mar 2015    Temat postu:

Silnik spalinowy skonstruowany jest w taki sposób,że jego normalna temperatura pracy to zakres pomiędzy 85 do 95 stopni.W tym celu w układzie chłodzenia silnika zamontowany jest termostat i ma on tam być!
major000
PostWysłany: Czw 22:06, 26 Mar 2015    Temat postu:

Zagotować 300-tke to naprawde sie trzeba postarać. Jeśli nie wywala płynu przelewem i nie musisz go uzupełniać to nic nie rób z termostatem. On nie jest tam bez powodu.
barek253
PostWysłany: Czw 22:06, 26 Mar 2015    Temat postu:

sprawdź czy ubywa płynu i będziesz miał odpowiedź
moim zdaniem termostat nie jest potrzebny
chyba ze masz osłonke carbonową na dyfuzor to może się przypala
snajper1212
PostWysłany: Czw 21:55, 26 Mar 2015    Temat postu: pytanie o termostat i przegrzanie ?

Pytanie o termostat na wężu w xcw 300 warto by zaostał czy jak go wyrzuce to mniej sie bedzie moto przegrzewac ? po ostrym przeterganiu na maksymalnych obrotach czuje zapach taki jakby sie przegrzewał czy to normalne w tym sprzecie ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group