Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Czw 11:42, 07 Kwi 2016    Temat postu:

ja mam FCr-a w 620 - pali zawsze i wszedzie Smile
sylwu
PostWysłany: Czw 9:49, 07 Kwi 2016    Temat postu:

ja ostatnio wrzucałem fcr39 do lc4 400 i mam taki setup
dysza główna - 180
iglica - 3 od góry
dysza wolnych - 45
dysza startowa - 85
śruba mieszanki - 1,75 obrotu

po świecy widzę że troszkę za bogato, więc można nieco mniejszą główną dać.
gaźnik sprawuje się rewelacyjnie, nie zastanawiaj się tylko montuj.
Klamek
PostWysłany: Śro 23:22, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Cześć. I jak ci sie sprawuje ten keihin?? Pamietasz moze jakie masz tam dysze??
Gość
PostWysłany: Nie 20:59, 29 Mar 2015    Temat postu:

Niewiele to da bo pod nim upchnieta jest linka sprzegła. Jesli dam mniejszy filtr mijsca bedzie dosc, do tego niższy koszt filtra. Już zrobilem nowa puszke.
Maciek222
PostWysłany: Nie 16:42, 29 Mar 2015    Temat postu:

Da radę opuścić ten filterek przerabiajac jego mocowanie
Hańcek
PostWysłany: Nie 16:19, 29 Mar 2015    Temat postu: ktm lc4 400 gaźnik keihin fcr

Witam
Jestem szczęśliwym posiadaczem lc4 400 z 1995r. W tym roku przyszedł czas na przeszczep gaźnika z dellortro na fcr 39. Ku mojemu zdziwieniu obejdzie się bez wymiany krućca, a i z gumą airboksa mozna sobie poradzić.

Najwiekszy problem jest jednak z filtrem oleju na silniku. Blokuje on dostęp do regulacji składu mieszanki. Postanowiłem wykonać mniejszą puszkę i zastosować hf 155.

Czy macie jakieś doświadczenia w podobnych przeszczepach?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group