Autor Wiadomość
studencik
PostWysłany: Wto 11:32, 14 Kwi 2015    Temat postu:

Pomiary zrobione i pelne zaskoczenie... dzisiaj KTM odpalal i zimny i cieply bez zadnych oporów wiec nie wiem juz co o tym mysle. Zagrzalem go az wlaczyl sie wentylator, zgasilem i odpalil bez problemu. Na cieplym opornosc statora 16 ohm , z impulsatora 120 ohm. W piatek przegonie go porzadnie w lesie i zobaczymy.
hacker33
PostWysłany: Pon 7:23, 13 Kwi 2015    Temat postu:

te300 napisał:

jeśli to byłby moduł to temperatura silnika nie miałaby znaczenia.


Można by tak myśleć.
Jednak wiele osób na tym forum miało takie objawy przy uszkodzonym CDI.
te300
PostWysłany: Pon 6:47, 13 Kwi 2015    Temat postu:

jak stator był przewijany to właśnie od niego bym zaczął, po za tym żeby sprawdzić stator nie musisz nic odkręcać tylko odpiąć jedną kostkę i miernikiem zmierzyć opór; najlepiej zrób to kiedy odpala(na zimnym) i na ciepłym kiedy nie pali; podaj wartości i wszystko będzie jasne;
jeśli to byłby moduł to temperatura silnika nie miałaby znaczenia.
studencik
PostWysłany: Nie 21:09, 12 Kwi 2015    Temat postu:

Cewka na statorze byla przewijana i dawali na to jakas gwarancje . jak moduł nie pomoże to woltomierz w rękę i pokolei Smile
KristofSX
PostWysłany: Nie 20:57, 12 Kwi 2015    Temat postu:

może być stator, ziomek miał tak w husabergu i to był stator, tak że jak masz z czego to stator też podmień
studencik
PostWysłany: Nie 20:27, 12 Kwi 2015    Temat postu:

Jutro przekladam moduł i zobaczymy . Na szescie jest taki sam kacior w "rodzinie" Smile
studencik
PostWysłany: Sob 10:34, 11 Kwi 2015    Temat postu:

Cewka byla przewijana w firmie DIGITECH z Będzina i wygladala na fachowo przewinietą. Po południu bede grzebal i pomierze wszystko.
te300
PostWysłany: Sob 9:03, 11 Kwi 2015    Temat postu:

zmierz opór cewki ze statora
te300
PostWysłany: Sob 8:57, 11 Kwi 2015    Temat postu:

sprawdź jaką masz iskrę na świecy na zimnym i wtedy kiedy nie chce palić
te300
PostWysłany: Sob 8:54, 11 Kwi 2015    Temat postu:

co robiłeś ze statorem?
Jeśli był przewijany i źle zabezpieczony na ciepłym może być przebicie i nie będzie palił. Kiedyś na szybko przewinąłem sobie stator i nie miałem czym zabezpieczyć zrobiłem to lakierem(jeden wyjazd było dobrze) potem lakier szlak trafił i kat palił na zimnym o na rozgrzanym nie (gdzieś od wibracji zrobiło się przebicie). Przewinąłem jeszcze raz zabezpieczając porządnie zwoje żywicą epoksydową i więcej nie było problemów z tym statorem Wink
szaman108
PostWysłany: Pią 23:14, 10 Kwi 2015    Temat postu:

Jeśli masz możliwość to na początek podmień moduł zapłonowy,od tego bym zaczął.
studencik
PostWysłany: Pią 23:09, 10 Kwi 2015    Temat postu:

Zawory sprawdzalem z 4 razy ustawiajac GMP za kazdym razem i caly czas sie pokrywalo wiec to raczej odpada.
KristofSX
PostWysłany: Pią 18:57, 10 Kwi 2015    Temat postu:

miałem tak w RFSie jak zawory ustawione nie w gmp, niby też chodził dobrze, ale na gorącym nie szło odpalić
studencik
PostWysłany: Pią 18:45, 10 Kwi 2015    Temat postu: Nie pali cieply EXC 450 2003

Witam . Problem polega na tym ze moto gdy jest zimne pali od strzala. Chwile sie rozgrzeje i nie do odpalenia. Ani z kopki ani z rozrzusznika. Na zapych odpali i chodzi normalnie. Zawory ustawione jak trzeba , gaznik wyczyszczony ustawiony. Gdy juz odpali chodzi jak należy. Wczoraj zgasnal samoczynnie , dzis gdy wbilem jedynke. Dodam ze niedawno robilem cewke na statorze , wtedy caly uklad elektryczny byl sprawdzany . Gdy cewka byla padnieta, nie palil w ogóle , teraz tylko gdy cieply . Stawiam na cos elektrycznego ale bez pomiarów mozna gdybac... co myslicie?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group