Autor Wiadomość
majras
PostWysłany: Pią 14:08, 07 Sie 2015    Temat postu:

Korci mnie ten TPS, żeby sprwadzić...

Jeżeli sprawdzenie polega na wpięciu się w dwa kable, to może poprostu odłącze wtyczke, spreparuje 3 przewody (do których później wbije miernik), połącze tymi przewodami wtyczkę i gniazdo (nie wiem jeszcze jak, jakis konektorki się dopasuje)

Co myslicie ?

Edit:
Wracając jeszcze to tematu filtrów, to właśnie patrze i mam jeszcze filtr w baku.
Wyciągnąłem z pompą i po rozebraniu wypłynął "żur" , może to go bolało przy odpalaniu.


Czym zastępujecie te oryginalne opaski? Trytyka się nada ?

majras
PostWysłany: Czw 10:07, 23 Kwi 2015    Temat postu:

Jeszcze potwierdzę, ale wydaje się, że po odjeciu wolnych obrotów moto pali dobrze.

Co to TPS,
Nic nie ruszałem, rozmawiałem z gostkiem, mechanik z dąbrowy, który powiedział, że ustawienie TPS ma mały wpływ na odpalanie.
major000
PostWysłany: Czw 19:52, 16 Kwi 2015    Temat postu:

Odpalasz na "ssaniu" w celu łatwiejszego rozruchu, wyłączasz gdy zaczynasz jechać lub gdy motocykl chwile pochodzi i zaczyna osiągać optymalną temp. Jeśli wyłączysz "ssanie" za wcześnie to poprostu moto zgaśnie lub będzie miało bardzo niskie obroty.
majras
PostWysłany: Czw 19:17, 16 Kwi 2015    Temat postu:

Oba filterki wymieniona na nowe , oring na przewodzie do wtrysku również - faktycznie, trzeba się przyłożyć, żeby wszedł dobrze, ale ładnie poszło Smile

Mam pytanie,
jak jest ze ssaniem w tych moto z wtryskiem, kiedy używać i na jak długo ?
majras
PostWysłany: Pon 21:37, 13 Kwi 2015    Temat postu:

Mam odkręcony tylko ten pierwszy element. Postaram się uważać przy montażu nowego oringa.
A mogę posmarować oring olejem, żeby łatwiej wszedł ?
major000
PostWysłany: Pon 21:07, 13 Kwi 2015    Temat postu:

majras napisał:
Tak tę trytkę to sam zamontowałem, patrzyłem tam nic nie ma.

major000 jasnowidz jesteś czy jak, właśnie się wkurzam, że uszkodziłem sobie oring na wtrysku Shocked
Muszę dodać do listy zakupów, kawałek gumki 20 zł.

Teraz napisz mi jak mam montować, żeby nie uszkodzić nowego oringa jak kupię ?
HAHAHA. Masz wyjęty cały wtrysk na wierzch czy jest zamontowany na motocyklu? Musisz mieć bardzo dobre dojście do niego bo inaczej rozwalisz następne 10 oringów. A najlepszą opcją jest wyjęcie wtrysku lub chociaż wysunięcie go kawałek poza ramę żeby móc rękę tam wsadzić. Nowy oring polej benzyną, załóż go na króciec i dopiero to wszystko wpychaj do obudowy wtrysku lekko obkręcając tym aby oring dobrze wszedł.
Od modelu 2013 ten filterek jest w innym miejscu, kupując kilka rzeczy od nowszego modelu przeniesiesz go w miejsce szybkozłączki i nawet w środku lasu wymiana trwa tam 1minutę.
majras
PostWysłany: Pon 20:38, 13 Kwi 2015    Temat postu:

Tak tę trytkę to sam zamontowałem, patrzyłem tam nic nie ma.

major000 jasnowidz jesteś czy jak, właśnie się wkurzam, że uszkodziłem sobie oring na wtrysku Shocked
Muszę dodać do listy zakupów, kawałek gumki 20 zł.

Teraz napisz mi jak mam montować, żeby nie uszkodzić nowego oringa jak kupię ?
major000
PostWysłany: Pon 20:34, 13 Kwi 2015    Temat postu:

źle patrzysz. on jest z drugiej strony, tam gdzie trytytka na wężu. On jest od strony wejścia gumowego wężyka na ten krócieć, w środku króćca.
I od razu cię uprzedzam przed uszkodzeniem oringu podczas montowania tego króćca we wtrysku.
majras
PostWysłany: Pon 20:04, 13 Kwi 2015    Temat postu:

No właśnie miał być Smile bo go nie ma,
Przy okazji kupię ten większy, bo opaski wyglądają na oryginalne.(moto ma 90mh)
hacker33
PostWysłany: Pon 19:27, 13 Kwi 2015    Temat postu:

tak
majras
PostWysłany: Pon 18:59, 13 Kwi 2015    Temat postu:



Tam gdzie czarna opaska miał być filterek
Gadboy
PostWysłany: Pon 18:56, 13 Kwi 2015    Temat postu:

To fakt jesli nie ma tego filterka czy tam sitka to moze wtrysk sie przytkal i poki nie dostanie wiekszego cisnienia (ruszenie manetka)to mu cieszko odpalic.
major000
PostWysłany: Pon 18:36, 13 Kwi 2015    Temat postu:

Napewno dobrze patrzysz w poszukiwaniu tego filtr? On jest wsadzony w środek króćca tego plastikowego co się przykręca do wtrysku, tak jak na schemacie.
Jeśli go nie ma to bardzo źle bo cały brud teraz leci na wtryskiwacz.
Nic narazie nie reguluj póki mechanicznie go nie doprowadzisz do ładu.
Gadboy
PostWysłany: Pon 18:21, 13 Kwi 2015    Temat postu:

Masz podpowiedz w filmie-w czarny wpinasz czarna koncowke czyli- i w czerwony + czyli czerwona koncowke miernika i zalacz go na setne wolta. Potem regulujesz i dokrecasz katre
majras
PostWysłany: Pon 17:10, 13 Kwi 2015    Temat postu:

Gadboy w które kolory się wpiąć , Są 3 kabelki ?

major000 dzięki, ide do garażu zobaczyć czy jest filterek.
Edit: sprawdziłem, filterka nie ma.. widocznie poprzedni właściciel stwierdził, że jest zbędny.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group