Autor Wiadomość
drapi23
PostWysłany: Pią 21:20, 17 Kwi 2015    Temat postu:

No tak 15 troche miejsca wiecej zajmuje ... dzis przyszły zębatki jutro bede testował moze cos dobiorę a w niedziele na tor Wink
przemes
PostWysłany: Pią 7:20, 17 Kwi 2015    Temat postu:

U mnie dopiero 15/48 daje radę. Wydaje sie dosyć szybko ale wreszcie można pojechać jedynką w ciężkim terenie i dwójka na podjazdy jest w miarę szybka. W przyszłości będę zmieniał 14/46,47 bo trochę ciasno przy wysprzęgliku.
drapi23
PostWysłany: Czw 20:29, 16 Kwi 2015    Temat postu:

Własnie zamówiłem tanszą zebatke przód 13 i tył 50 mozliwe ze jeszcze w tytm tygodniu przyjdzie będe mógł sprawdzic jak to będzie sie spisywac po kabinacji ze starymi 14/52 Wink
henio12323
PostWysłany: Czw 8:52, 16 Kwi 2015    Temat postu:

ewentualnie zakup sobie inną zębatke na przód jakas tanią. przejdź się i ocen. jak wspomniałem zebatka przednia 1 zab to jakies powiedzmy 3 zęby z tyłu. wiec mozesz sobie wsadzic przednią za 20 kilka złotych tak żeby sprawdzic jak bedzie sie moto spisywało. po wypadzie testowym zawawiasz sobie napęd jak ichcesz, a tą zębatke mozesz komus sprzedac. jak bedzie miała kilkanascie km przebiegu to duzo nie stracisz na niej. a wiesz przynajmniej co i jak. albo szukaj po kolegach moze mają stare zębatki zuyte, to tak na próbe też mozna zarzucić
PiterBaja
PostWysłany: Czw 8:41, 16 Kwi 2015    Temat postu:

wez 14/50. Pojezdzisz i z czasem kolejnej wymiany napedu zdecydujesz inaczej...
henio12323
PostWysłany: Czw 8:31, 16 Kwi 2015    Temat postu:

nie 5 tylko 2-3 Very Happy
artek1596
PostWysłany: Czw 7:21, 16 Kwi 2015    Temat postu:

pamiętaj tylko że 1 ząb z tyłu jest porównywalny do 5 z tyłu więc nie przesadz Very Happy
drapi23
PostWysłany: Śro 20:52, 15 Kwi 2015    Temat postu:

2004 rok Wink ... to u mnie jest tak jak napisałem i własnie mam ten dylemat bo mozna dosc sporo kombinowac ... ale przt 13 z przodu dała 52 ?
henio12323
PostWysłany: Śro 20:42, 15 Kwi 2015    Temat postu:

ktory rok 200ty ? kolezanlka fabrycznie miała chyba 13 przód i 45 z tyłu. po załozeniu 52 zębów z przodu mówi że tak na gume idzie że sie jeździc nie da Very Happy

14:50 to optymalne przełozenie do enduro
drapi23
PostWysłany: Śro 20:27, 15 Kwi 2015    Temat postu:

Własnie zastanawiałem sie nad tyłem 50 ale chciałem jeszcze jakiejs rady Wink
PiterBaja
PostWysłany: Śro 20:11, 15 Kwi 2015    Temat postu:

to wez 14/50 na pewno odczujesz roznice zawsze bedziesz mogł sobie pokombinowac z przednia zebatka jak ci 14 nie podpasuje.
drapi23
PostWysłany: Śro 19:53, 15 Kwi 2015    Temat postu:

Czesem tor ale wiekszasc tern podjazdy dosc strome większe podjazdy z 1 nie ma szans za wolna odrazu stawia na koło , 2 idzie tylko troszkę brakuje przy koncu tej werwy . Mniejsze podjazdy kródsze idzie nawet na 3
PiterBaja
PostWysłany: Śro 19:49, 15 Kwi 2015    Temat postu:

Jaki teren? Tor, wieszosc trasy podjazdy? 14 zebów wydaje mi sie ze moze zotac. 14/50 moze byc ok.200 przy 48z z tyłu moze juz nie miec takiego momentu
drapi23
PostWysłany: Śro 19:42, 15 Kwi 2015    Temat postu: Napęd

Witam i potrzebuje małej rady co do napedu ( przełozenie) moze podrzucicie mi oczywiscie posiadacze EXC 200 jakjie macie przełożenia bo ja mam 14/52 max zwolniony ... i wydaje mi sie ze troszke jest ta zebatka za duza .

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group