Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 10:11, 13 Paź 2013    Temat postu:

Czy zawór bypas to to samo co jakiś zawór pod korbą, odpowiadający za odprowadzanie oleju do skrzyni biegów?
Ja u siebie LC4 wyczyściłem bypas ten pod silnikiem ale nadal coś się dzieje z olejem chyba niema obiegu albo coś takiego .
Gdzie ten zawór pod korbą, i jak go sprawdzić czy działa ?
papisx
PostWysłany: Czw 22:14, 14 Lip 2011    Temat postu:

Mieliście racje to była wina tylko i wyłącznie zaworka by-pass. po założeniu nowego wyjeździłem już 4 baki i nic się nie dzieje wszystko jest ok Smile dzięki za pomoc
Rysiek24
PostWysłany: Sob 12:25, 02 Lip 2011    Temat postu:

o czesci pytaj w Auner.pl - jak maja na miejscu , to nastepnego dnia po zamowieniu masz ja w domu .
papisx
PostWysłany: Sob 12:10, 02 Lip 2011    Temat postu:

Dzisiaj rozpołowiłem silnik, mieliscie racje zawór bypass jest zaciety ( w pozycji otwartej) przedmuchalem go i wylecial z niego jakis syf. teraz chodzi normalnie ale nie chcem znow zakladac starego bo dziala on mechanicznie to pewnie z biegiem lat sie zuzyl. orientujecie sie moze gdzie moge dostac taki zawor ? i jaki jest jego koszt? Przy okazji zapytam czy to wina zaworku ze wypchalo mi simering od strony zebatki lancuszka rozrzadu? tak ze starło cala gume i zaczelo trzec o metal.
Rysiek24
PostWysłany: Pią 22:56, 01 Lip 2011    Temat postu:

radze zagladac do zaworka bypass na dole silnika , prawdopodobnie zaciety .. typowa usterka , koszta czesci groszowe ,ma koszta rozwalonej korby po olaniu tego ....wiadomo... wal korbowy w kacie pracuje jak pompa , dostaje olej do smarowania , a potem go wypycha w silnik...chyba ze masz zaciety baypass to wlasnie olej dostaje sie do komory korbowej i nie moze z niej wyplynac.
fxrider
PostWysłany: Pią 22:33, 01 Lip 2011    Temat postu:

Brzmi jak zacięty zaworek bypass.
Oczywiście nie ma to żadnego związku z instalacją elektryczną.
Luzy zaworowe to 0,15mm na obu stronach.
papisx
PostWysłany: Pią 22:17, 01 Lip 2011    Temat postu:

Mam jeszcze jedno pytanie... przy okazji wiecie moze jakie powinny byc luzy zaworowe w moim kacie?? na ssacych i na wydechu, bo lekko mi gra rozrzad. jestem nowy na forum i nie moglem doczytac nigdzie o tym... Sorka jak juz gdzie to pisaliscie.
papisx007
PostWysłany: Pią 21:57, 01 Lip 2011    Temat postu: Ktm gs 620rc

Witam, mam powazny problem z moim katem a jest to model gs620 rc z 95r. Ostatnio postanowilem wyjac instalacje i zostawic tyko gaszenie i czujnik temp. wraz z wenttylatorem. wywalilem wszystko typu swiatla kierunki i czunik luzu. po odpaleniu moto jak tylko silnik sie rozgrzał zaczal on strzasznie kopcic na bialo-niebiesko, i oczywiscie zaczal tez brac sporo oleju. Kilka dni przed zmiana instalacji zauwazylem ze dziwne rzeczy dzieja sie z olejem, a mianowicie na zimnym silniku na miarce bylo 3/4 jak troche pochodzil to bylo bardzo duzo ponad stan a po wystygniecie na miarce bylo ponizej minimum... dzisiaj zdjalem głowice wraz z cylindrem w celu sprawdzenie czy nie wydmuchalo uszczelki i czy z pierscieniami jest wszystko ok. Z tego co zaobserwowalem to wszystko jest w porzadku. Spotkaliscie sie juz kiedys z taka usterka? to ze wywalilem polowe instalacje ma jakis wplyw na dawke oleju??? gdy zdjalem cylinder w komorze korbowej bylo sporo oleju... czy to normalne w tym moto? Ktm-a mam od jakis 2 miesiecy i to jest pierwsza taka powazniejsza usterka.
fakir
PostWysłany: Pią 10:51, 20 Maj 2011    Temat postu:

Witam orginalne uszczelniacze w ktore napewno warto zainwestowac okolo 23 zł za sztuke , pierscienie na zwykły tłok ok 220 zł na kuty 310 oczywiscie mowa o orginałach pozdrawiam
lukasz_vip
PostWysłany: Śro 8:11, 04 Maj 2011    Temat postu:

pisz do sobka1985 na forum bo pracuje w serwisie KTM'a albo do jakiegoś przedstawiciela Wossnera lub Wiseco w zalezności jakiej firmy masz tłok.
kaban2222
PostWysłany: Wto 22:40, 03 Maj 2011    Temat postu:

dzięki łukasz Very Happy jak się okaże że jednak będziesz tuleja do wymiany to napewno ją tam podesle.w czwartek moto idzie do mechaniora i się okarze co dalej.A masz może namiary gdybym potrzebował wymiany samych pierścieni?
lukasz_vip
PostWysłany: Wto 15:24, 03 Maj 2011    Temat postu:

Motor-tech wstawia tuleje do cylindrów. Cena 300zł.
http://www.motor-tech.katowice.pl/
Tylko z nicasilem jest problem bo nie słyszałem, żeby ktoś professionalnie to w PL robił. Kolega z serwisu wysyła do Anglii cylindry i tam nakładają nowy nicasil. W takim sprzęcie jak LC4 to tuleja będzie najlepszym rozwiązanie.
bully
PostWysłany: Wto 14:51, 03 Maj 2011    Temat postu:

kaban2222 napisał:
no tak pany ale gdzie się rozglądać za wymianą tuleji nic w necie nie moge znaleść,ile taka przyjemnośc mnie wyniesie?

no tuleji nie znajdziesz, tylko cały cylinder, tuleje mogą ci dorobić z żeliwa, ale lepiej zostawić nikasil Wink
kaban2222
PostWysłany: Wto 11:58, 03 Maj 2011    Temat postu:

no tak pany ale gdzie się rozglądać za wymianą tuleji nic w necie nie moge znaleść,ile taka przyjemnośc mnie wyniesie?
Kabat
PostWysłany: Wto 8:50, 03 Maj 2011    Temat postu:

kaban2222 napisał:
kabat możesz podesłać linka co do tego zawieszonego zaworu ?? kurde mam teraz nielada problem z tym moto bo nie wiem co dalej,koleś na bank wymieniał tłok i szlif był robiony,a co anjgorze to to że jest to ostatni szlif dla tego cylindra.....a nie wiem nawet jakie koszty by były wymienić 'szklanke' albo poszukać urzywki na allegro. więc to dokładnie było tak: motor kupilem 3 tyg temu u kolesia na zimnym przy samym odpalaniu może troszke zadymił ale to dosłownie nie wiem czy nawet to nie była para do trzymało go w piwnicy i może był zimny silnik,ja nakulałem nim dobre 100km i nic się nie działo... po 2 tyg nagle moto zaczeło dymić troche a teraz jak je odpale to isna masakra dym jak ze świecy dymniej,, nic nie walneło w silniku nie pukneło ani nic z tych rzeczy.... jedno co miałem takiego to zgasł mi 3,4 razy przy ruszaniu ale nie wiem czy to nie kwestja wprawy przy tm moto.... kabat jak się objawia zawieszony zawór jakieś pukanie albo co ???


Ja kupiłem zaworek w tym sklepie http://www.ktm-versand.de/product_info.php/info/p614267_KUGELVENTIL-KPL-------------99.html. Wysłali w ten sam dzień, a po 2 dniach był u mnie. W serwisówce nr tej części to 58338027044 ale wyczytałem, ze później został zmieniony na 58338027244.

http://p1.bikepics.com/pics/2011%5C05%5C03%5Cbikepics-2199843-full.jpg

Trochę zła ostrość ale widać kulke w otworze. Ona jest dopychana przez sprężynkę i powinna sie cofac przy ruchu tloka w dół, a mi sie zawiesiła tak ze nie mogłem jej roszyc śrubokrętem, cały czas otwór był zamknięty.
Z tego co piszesz to u mnie było tak samo. Jeździłem wszytko było ok, a pewnogo dnia zaczoł dymić i jak buchneło to wlaśnie jak świeca dymna.
Jak podniosłem cylinder i zobaczyłem ze oleju jest full w skrzyni korbowej a bagnet pokazuej zero to juz byłem na 100% pewny ze to zawor sie zawiesił. Poza tym tłok od gory byl cały w oleju.

http://p1.bikepics.com/pics/2011%5C03%5C30%5Cbikepics-2178370-full.jpg

Objawy zawieszonego zaworka to nic innego jak tylko dymienie, silnik chodzi normalnie, cicho. No moze tylko jest taki dziwny dźwięk bulgotania, jak by olej pod ciśnieniem był przetłaczany przez jakiś mały otworek, Tak u mnie to słyszałem jak silnik gasiłem, miedzy karterami, za cylindrem.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group